Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zoals het topic zegt.. kan dit, gaat dit goed of verpruts ik dan mn gekookte goedje"
"misschien babbeltje???"
"Hoi, ik hoop dat deze vraag toegestaan is op het forum... ik ben het zat om telkens maar weer naar de shop de rijden en daar zon 9 euro per gram wiet te betalen. Dus nu heb ik de aanbieding gekregen om een ons wiet te kopen. "KO Kush, 8-9 weken bloeitijd, indica, nou vraag ik mij af omdat ik nog nooiit zon grote hoeveelheid wiet heb ingekocht. Wat een normale prijs daarvoor is? groetjes"
"Ik ken het, het is een uniek gevoel. Leuk om eens te doen maar niet echt iets om vaak te doen vind ik. Toen ik het deed kocht ik het altijd in de smartshop dat was rond jaar 2000 ofzo. Dat was toen 10x extract maar tegenwoordig kun je zelfs 50x extract krijgen. Dat lijkt me gewoon ziek om daar een dikke hijs van te nemen"
"En voor de HARM REDUCTION!! HET SNUIVEN VAN 2-C's en andere RC's is gevaarlijk en onverantwoord!! doe het daarom niet! Vooral bij 2-c's zijn gesnoven doseringen zeker 3x zo sterk als orale dosissen! Be warned! stay safe"
"Ik ben het helemaal eens met het bovenstaande. GHB heeft ook mijn leven verwoest. Auto in de prak gereden onder invloed, relatie stuk, veel verdriet bij familie mn baan kwijt. En door al die ellendige gevoelens daarvan wil je alleen maar nog meer gebruiken van het spul dat je leven totaal verwoest heeft. En er komt een moment dat je niet meer met of zonder kunt. Daar zit ik.. althans 2 weken geleden nog, ben nu sterk afgebouwd. Ik viel elke dag zowiezo 2x in slaap van de ghb voor 2 uur per keer. Daardoor sliep ik snachts niet meer. Had de wildste dromen. Geheugenverlies echt heel erg. Het gebruik heb ik dus nu zodanig teruggebracht naar 15 ml / 24 uur. Ik heb nu iig geen last meer van in slaap vallen overdag.. en slaap zelfs snachts weer een paar uurtjes.. het gaat de goede kant opp! nu nog volhouden ervanaf te blijven strax. Het kan zo verdomde lekker zijn"
"Hoi ik wou ff een ervaring delen hoe ik van mn gea verslaving probeer af te komen. En het lukt goed tot nu toe. Ik wacht tot de afkickverschijnselen komen en dan neem ik de helft van mijn normale dosis, 4 ml ghb. Dan wacht ik weer net zolang tot de afkickverschijnselen komen. De afkickverschijnselen laat ik ongeveer een half uur "zn werk doen" en dan neem ik weer 4 ml. Op die manier verminderen de receptoren zich langzaam en zul je merken dat je steeds minder nodig hebt. Als je aan de gea zit werken normale benzodiazepines niet zoals ze horen te werken heb ik gemerkt. Terwijl GHB op de gaba-b receptoren werken en benzos op de gaba-a receptoren heb ik toch gemerkt dat er wel redelijk een kruistollerantie aanwezig is. Welke benzo wel goed werkt om toch nog goed te kunnen slapen (wat wel belangrijk is uiteraard) is etizolam. Deze werkt niet op de normale benzoreceptoren zoals diazepam, oxazepam etc. Misschien heeft iemand wat aan deze info. Ik heb vanmiddag een gesprek bij de arts over het toepassen van baclofen, wat ook een gaba-b agonist is. Alleen is dit nog niet wetenschappelijk onderzocht. Heeft iemand hier ervaring met baclofen ten op zichte van GHB verslaving? groetjes tamara"
"de GABA-A en GABA-B receptoren en ghb kunnen je goed verpesten als je er te lang mee aanklooit, ik denk dat het verstandig is om alle stoffen die gaba agonisten zijn te vermijden. Dit doe ik zelf ook (8 jaar 24/7 verslaafd aan ghb) en ben in een klniek nu 7 maand clean vd ghb en ik merk dat het steeds beter word ook al krijg je altijd een depressie erachteraan en terugvallen ligt dan op de loer"
"Hoi ik sinds nu al sinds vanmiddag te basen ben ff hooked voor een dagje..., ik heb 2,5 gram zelfgekookte coke opgerookt.. heb nu nog een gram liggen. maar nu ik al zoveel op heb voel ik helemaal geen flash meer je weet wel dat het geluid anders gaat klinken. dat vind ik het fijnst. het enige wat nu nog gebeurd is dat ik ga zweten en stijve spieren krijg na een hijs. hoe dik die hijs ook is. Doe dit niet zovaak maar is dat normaal??? denk dak de rest ma bewaar want voel het niet meerr echt. iemand met ervaring die hier antwoord op weet?? kuzzie tamara"