Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nog meer snuiven."
"Tjah, iemand moet het doen..."
"Na coke kan je tenminste nog slapen. Speed duurt me toch net iets te lang, maar het is wel spotgoedkoop natuurlijk."
"Waar de fuck komt dat woord "bap" vandaan?"
"Exceptional Insight zei: Djo zei: Daar waar de babtistenkerken staan! Klik om te vergroten... Hey! Gisteravond stond hier nog: "Als je er al van moet kotsen, waarom vraag je het dan?" Klik om te vergroten... Haha, inderdeed. Dacht dat ik de enige was die het gezien had. Well done mr. eagle eyes."
"Haha, ik had pakje vRouwen gelezen."
"W.F.L. zei: Zenuwen Klik om te vergroten... Inderdaad dat waarschijnlijk."
"Tjah, zenuwen doen rare dingen met je."
"Gewoon paranoia."
"Tripper zei: Angramar Temenos zei: Ik heb tien strepen, m'n broer haalt het zelf uit Colombia, en kent de neef van Escobar. Jwz, ik betaal 10 eu/gram en zit de hele dag als een gorilla in m'n boom, om vervolgens eraf te klimmen en een lijn te snuiven van m'n banaan. Klik om te vergroten... pff noob. Ik ken, ik ken? Ik ben de neef van!! Oh jah, ik kweek de bananen ook. 11 strepen is niks! Bij ons, bij ons krijg je 12 strepen, 1000% pure bullshit! Klik om te vergroten... 12 strepen? Amateurs, ik leg die 12 in 1 baan en snuif die in één keer op! Dan ben ik voor 3weken goed, zo harde shit heb ik!"