Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkerste drankje en het vieste drankje.

Lekkerste drankje en het vieste drankje.

250 antwoorden
109 weergaven
18-5-2026
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#1
Lekkerste : Jameson, of een Bacotje
Goorste : Idd van die zoete supermarkt troep gatverdamme
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zozo, je hebt er werk van gemaakt, K. Walker.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekkerst: bepaalde (dure) malt whiskeys (bij voorkeur islay's), triple en quadruple bier, imperial stouts (ook bier), dat soort dingen. Kan ook een hele lekkere wijn zijn.

Smerigst: Alles wat mierzoet is.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Warme Chocolademerk met een mooie dosis rum erin, met slagroom :hearteyes:
Baileys gaat er ook wel in.

Smerigste:

Safari (zo'n zoet kutding uit de supermarkt)
K
K.WalkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja, de verveling slaat een beetje té hard toe de afgelopen dagen :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekkerste:
Jupiler

Smerigste:
Alle zoete sterk alcoholische drank
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#7
lekkerste: Champagne, tequila, wodka-redbull, hertog jan

vieste: sumbucca/ouzo, whiskey, martini
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#8
jagermeister staat stipt op 1!
of anders doe mij maar een koud pilsje, liefst hertog jan. Verder vind ik wel meer dingen lekker, maar dat ga ik niet allemaal opnoemen.
vieste wat ik ook heb gedronken was Martini.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekkerste:

Bier; Grolsch, Jupiler, Euroshoppah, DESPORADOS!! en meer
Whisky
Vodka; Gorlovka, 8 euro ofzo
Tequila
Wijn: Lambrusco.
Rum; Domaçi

Ranzigst:

Bier; Bulldog, Guinness, echt ranzig. en al die vieze bruin zwarte engelse drap
oja en dat Rosé Bier en martini en euhm ff denken zal er vast nog wel een zijn: die troep die
je op moet warmen, kriekbier ofzo, gluhwein iets in die vorm.
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#10
lekkerste : desperados , stella , jupiler , tauro , 43(word spaans uitgesproken) , absinthe , sambuca , goldstrike :hearteyes: , jack daniel's , côtes de Bergerac 2007 (witte desertwijn, maar 2.50 euro) , jagermeister :hearteyes: , sommige combinaties met wodka maar zeker niet puur , amaretto

vieste : ik kan me niet direct iets voorstellen dat ik egt walgelijk vind..misschien toch wel warme heineken of warme cara pils op een festival :kots:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#11
helios zei:
De lekkerste vind ik water!

Het vieste een flesje Roze Olifant bier :kots:
Klik om te vergroten...

bedoel je hiermee delirium of iets dat gewoon roze olifant heet ? :grin:
s
spazznLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lekkerste: bier (stella artois) en whiskey (jack daniel's). Met mate natuurlijk :)

Slechtste: lauw bier in plastic bekertjes en al die zoete drankjes krijgk alleen maar buikpijn van.

:wave:
L
LieszulikethiszLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lekkerst ; Black pushkin.
Smerigste ; Whiskey :kots:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lekkerste vind ik denk ik absint, in principe alles wat brand :P

Vieste martini en wat iedereen al zegt al die zoete rotzooi.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#15
lekkerste:
Bier :beer:
Whiskey (wel puur)

Vieste:
Passie, coebergh en al die andere zoete breezer meuk
Goldstrike, een keer gruwelijk ziek van geworden...nooit meer :rolleyes:
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#16
safari 7 up is ook wel lekker trouwens :)
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lekkerste drankje:
1. Bier (lievelinssoorten daarvan: Hertog Jan, Jupiler)
2. Bacardi Razz met fanta
3. Baco

Vieste drankjes:
1. Groc ofzoiets (nationale drank van Kaapverdië. Heb het gedronken bij een familiefeest van een vriend en het is ontzettend goor)
2. Jonge Jenever
3. Cheape zoete fruitdrankjes (in principe is de smaak redelijk neutraal maar ik krijg er flinke koppijn van en ik word er misselijk van)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
lekkerste drankje vind ik wodka, puur en ijskoud, net als wiskey

het smerigste vind ik coeberg, daar ben ik ooit zo ziek van geworden dat ik het niet meer kan ruiken, zien, horen of proeven
R
RainbowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het vieste voor mij is toch wel tequila, daar ben ik 3 jaar geleden eens ziek van geweest en toen ik het een tijdje daarop nog eens dronk kwam het er meteen terug uit. Dus nooit drink ik dat nog.
Het lekkerste : Kriek, witte wijn, bailey's, bacardi razz,...
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#20
:kots: : Boswandeling (ik weet niet eens of het nog bestaat)

:hearteyes: : Chimay Fratersbier en de Trippel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."