Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkerste drankje en het vieste drankje.

Lekkerste drankje en het vieste drankje.

250 antwoorden
115 weergaven
18-5-2026
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#1
idd die zoete troep van rond de 20%.. krijg ik meestal alleen maar buikpijn van..

lekkerste drankje ga ik denk ik voor hertog jan bier.. of een lekkere vodka met jus :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekkerste Amaretto
Smerigste Pina Colada
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#3
lekkerste,cola apfecorn

vieste, wijn -.-
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lekkerste: Wodka 37.5% Jack Daniels? en bacardi (razz) 32%
Vieste: Passie en zulke vieze zoete supermarktzooi
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#5
Lekkerste : Jameson, of een Bacotje
Goorste : Idd van die zoete supermarkt troep gatverdamme
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekkerste: tripelbier. Bijv triple d' Averse
Vieste: sherry
k
khalixLid
01-01-2024, 00:00
#7
alles voor mij is het beste.
Ik wil mix drankjes en graag nieuwe dingen uit te proberen.
verschillende likeuren smaak.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zozo, je hebt er werk van gemaakt, K. Walker.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
lekkerste: goed glas whiskey, (sterke) Baco, Pils van de tap , tequilla

Vieste: die zoete drank (en vooral blue curaçao) en Campari (gadverdamme die nasmaak)
B
BLOEDLINKLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lekkerste: Whisky-cola
Smerigste: Absinth
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Lekkerst: bepaalde (dure) malt whiskeys (bij voorkeur islay's), triple en quadruple bier, imperial stouts (ook bier), dat soort dingen. Kan ook een hele lekkere wijn zijn.

Smerigst: Alles wat mierzoet is.
K
K.WalkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tja, de verveling slaat een beetje té hard toe de afgelopen dagen :P
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jack Daniel's single barrel :hearteyes:
K
Konijntje:xLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lekkerste: Goldstrike, Ursus(classis) Wodka.

Vieste: Petrikov(Rood&Blauw, groen gaat wel), Heineken.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#15
op volgorde:

lekker: ouzo, vodka, goldstrike, bier, duvel, kriek, pisang, malibu, jack daniels, andere zoete troep

door de gootsteen ermee:
oranjeboom (slootwater), bier&vodka(slechte combi), pure bacardi(gatverdamme!), kanon (kruidenbier mijn ass), hoegaarden (smaakt naar rotte knakworst)
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekkerste: Bier (Amstel, Heineken, Jupiler)
Smerigste: Malibu (cocos :kots: )
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lekkerste drankje: pfff moeilijk, er zijn zoveel lekkere. Nou doe dan maar Jack Daniels met ijs.
Smerigste drankje: Absinthe cannabis
e
eelco_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lekkerste: Hertog Jan pils :beer:
Smerigste: :kots: de zoete pina colada, passie en pisang troep van 2,40 per 750 ml...dat is echt te chemisch
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#19
lekkerste: - Tequila 40% met het ritueel zout-citroen, ook liefst van een bepaald merk waar de naam me van ontsnapt. Blauwe sticker. Imported.
- blonde bieren (Leffe, St Feuillien)

slechtste: - Alles wat rum is, vooral Stroh Rum 80
- johnny walker red label en Jack Daniels, maar voor de rest is whiskey wel ok.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekkerste Drankje: Holger - 5% - 3.50 (plus statiegeld) voor een krat in de supercoop! :grin:
Vieste Drankje: Alle zoete meuk 5% tot 40% ofzo...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."