#1
idd die zoete troep van rond de 20%.. krijg ik meestal alleen maar buikpijn van..
lekkerste drankje ga ik denk ik voor hertog jan bier.. of een lekkere vodka met jus![:grin:]()
lekkerste drankje ga ik denk ik voor hertog jan bier.. of een lekkere vodka met jus
)