Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nee want waar hij nu is hebben ze geen internet"
"hey man je gaat echt verslaafd worden iedereen die op je bitcht in dit topic heeft gelijk"
"wat is er mis met komkommer smaak?"
"welke truffels had je op? ik had het laatst ook gegeten en het sloeg echt super snel in, al na 10 minuutjes ofzo. was inderdaad wel leuk om een keer te doen kreeg je geen zin om met stenen te gaan gooien ofzo??"
"Zooooo, mooi report Ik ben echt geïntresseerd in heroïne en ik kan me niet voorstellen hoe lekker he moet zijn (nouja een héél klein beetje mischien), maar ik durf het echt niet aan om het eens te proberen. Al die propaganda heeft dus toch effect op me :P maarja, ik ben ook pas 18"
"Een mooi verslag, ik ben gelijk heel erg geïntresseerd in deze drug. Er word heel de tijd gesproken over blokkades, maar ik denk niet dat ik die heb. Tenminste, ik heb geen trauma's of wat dan ook en die blokkades zeggen me niks, dus dat zal wel betekenen dat ik er geen heb ofzo.. Maar dat betekend toch niet dat als je geen blokkades heb je de drug niet moet proberen? Jezelf leren kennen spreekt me wel aan.. Ik ben er zeker nog niet klaar voor, ik wil eerst wat meer ervaring met andere drugs maar ayahuasca komt zeker op m'n lijstje met dingen die ik ooit wil proberen Ik vraag me alleen af wat de gevaarlijke aspecten van de drug zijn?"
"Ik vraag me af wie die Ayahuasca betaald? Zo'n bijeenkomst komt op mij over als iets heel spiritueels enzo, en ik vind niet dat het er bij past dat iedereen aan de deur of als ze weg gaan geld moeten betalen.. Ik kan me er niks bijvoorstellen :P want het kost natuurlijk geld. Word het gewoon door 1 iemand betaald die dan bepaalde mensen uitnodigd of wat?"
"Ik snap die hokjes niet. De mensen waar ik mee om ga en drugs mee gebruik staan bijna allemaal open voor alle drugs. De meesten gebruiken xtc en pep, maar hebben ook paddo's gedaan en zijn geïntresseerd in lsd en dmt. Voor mij geld hetzelfde, ik zie van bijna alle drugs de positieve kanten wel en ben overal nieuwschierig naar (GHB spreekt me niet aan, en coke en hero wil ik sowieso van af blijven). Mischien heeft het inderdaad onderandere met muzieksmaak enzo te maken, want ik vind dat er in alle genres wel goede artiesten zijn (maar drum n bass, breakcore en dubstep ftw )."
"Wow, dit is het mooiste report dat ik tot nu toe heb gelezen (ben hier pas 2 dagen ofzo)."
"Jouw verhaal doet me een beetje aan mezelf denken, maar dan als het gaat om andere drugs. Ik heb namelijk nog nooit DMT geprobeerd. Als ik drugs gebruik verwacht ik er vaak te veel van en ik wil gewoon altijd keihard gaan. Daardoor valt het bijna altijd tegen.. Ik blijf maar wachten totdat het effect groter word, waardoor ik het niet volledig waardeer. Ik vind het natuurlijk wel een fijn gevoel, maar ik ben bijna nooit echt tevreden als ik uitgespacet ben. Ik weet niet zeker of jij dat ook hebt maar zo komt dit op me over :P Ik (en jij misschien ook) moeten een andere mentaliteit krijgen en het gewoon op mij/ons laten komen en sowieso tevreden zijn, waardoor het effect ws ook wel groter word."