Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkerste drankje en het vieste drankje.

Lekkerste drankje en het vieste drankje.

250 antwoorden
106 weergaven
18-5-2026
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lekkerste : Sambuca , Vodka - Red Bull
Goorste : Champagne , Brut - toestanden
H
HankLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goorste : Champagne , Brut - toestanden
Klik om te vergroten...

Mee eens...

Lekkerste Calvados en de basis daarvan Cider/ Cidre maar dan wel de niet gepasteuriseerde gezeefde zooi die je hier en daar in de winkel ziet... Nog beter... ga het in Bretagne zelf drinken..
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste: Bailey's of bier (Jupiler :P )
Slechtste: Martini (verdacht goedkoop voor 'sterke' drank) en whisky-cola
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lievelingsdrankje heb ik niet specifiek. Vieste drankje qua non alcoholic is Tonic!
Vieste drankje qua alcoholic is: Apfelkorn!
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#5
beste: goedkope martini, kreeg van via via is te drinken en stukker beter als echte martini :P
vieste: bier, stro (smaakt naar lijm :kots: )
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#6
lekkerste Flugel (10%) vieste Goldstrike (65% ofzo, weet niet precies) Goldstrike word je wel snel zat van :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goldstrike is lekker man :beer: tenminste in de shotjes in de discotheek :P
R
RHCPLid
01-01-2024, 00:00
#8
lekkerste: whisky, stroh rum :hearteyes:
vieste: zoete rommel
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re:

Djo zei:
Vieste drankje qua alcoholic is: Apfelkorn!
Klik om te vergroten...

Compleet eens met Djo, van Apfelkorn ga ik over m'n nek. Een goed glas whiskey is altijd welkom, evenals bier en wijn. Alles met kleurstoffen erin drink ik liever niet (jwz).
s
suzanne1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
lekkerste tequila gold ( 38%) en grasovka vodka (40 %)

vies vind ik likeuren en al die zoete bende
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#11
bier is wel lekker en goldstrike ook alleen best sterk en omdat ik al niet tegen drank kan drink ik het liefst alleen bier.

t vieste is bacardi cola en PASSOA :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."