Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"atbboy zei: LADd zei: ...als je probeert je hand eraf te likken omdat je denkt dat die van coke gemaakt is geen commentaar over mijn ideeën over het gebruik van coke op dat moment Klik om te vergroten... Junkie!, wat had je op toen je dacht dat je hand van coke was? Mag ik je hand even lenen? Klik om te vergroten... 50 euro en je krijgt mn hand voor n uurtje"
"CAMEL"
"(dit alles ongeveer 3 keer zo snel gesproken als normaal) *ik pak een denkbeeldige marker, die er voor mij levensecht uitziet, en begin druk "op een muur te schrijven"* kijk max, hier zie je twee kollommmen. de linker, is aardig die rechter........ daaaar moet je voor OPPASSEN!! die is stom. jij staat op de linker. *probeer "max" te schrijven, met de denkbeeldige marker* dus eigenlijk......... HEET JIJ MAX MACHT!"
"herinner me er nu opeens nog 1: hè jongens... het is toch koninginnendag? *geen reactie* ja wel dus. maaarrrr,,, waar is de koningin dan? volgens mij is ze aan het onderduiken. net als die ene rus... (had in mn hoofd het verhaal over tsaar Ivan de vierde ofzo die ook onderdook voor het volk) *geen reactie* hè jongens... waarom antwoord er niemand? *geen reactie* GVD BEN IK WEER ONZICHTBAAR?! *reactie: L., hou je bek. ik trip.*"
"KoxBox zei: Oom Klaas zei: LADd zei: herinner me er nu opeens nog 1: hè jongens... het is toch koninginnendag? *geen reactie* ja wel dus. maaarrrr,,, waar is de koningin dan? volgens mij is ze aan het onderduiken. net als die ene rus... (had in mn hoofd het verhaal over tsaar Ivan de vierde ofzo die ook onderdook voor het volk) *geen reactie* hè jongens... waarom antwoord er niemand? *geen reactie* GVD BEN IK WEER ONZICHTBAAR?! *reactie: L., hou je bek. ik trip.* Klik om te vergroten... Lekker vriendelijk dan Klik om te vergroten... Ik zou hetzelfde reageren denk ik. Lijkt me vrij irritant als je aan het trippen bent. Klik om te vergroten... nee heel aardig was het niet van ze xD en nee ook niet heel sociaal van mij dat ik ze moest storen met mn gelul"
"wat heeft zo'n leeftijdsgrens voor zin? ikzelf laat anderen voor me kopen, of gebruik n *beeetje bewerkt* kopietje van mn ID-kaart ben nu bijna 16..."
"Biertje zei: Klik om te vergroten... OT: j'adore l'alcohol! lekkerste smaak van alle drugs, vind ik,, lekker makkelijk te krijgen, krijg er geen koppijn van, heb ik wel met veel drugs, zelfs de volgende ochtend niet"
"1. ga naar de appie 2. koop een paar blikjes waar bacardi&cola op staat 3. koop een paar blikjes waar eristoff flash op staat 4. have fun"
"Chris Pontius zei: LADd zei: GOLDSTRIKE Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... don't like the goldstrike? wauw dat rijmt"
"je hebt je drugs weggegooit?"