Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? alcohol wiet en hasj xtc en 1 keer speed. ben wel van plan nog meer verschillende drugs te gebruiken, maar heb nog een heel leven voor me. alles op z'n tijd"
"We hebben een geweldig mooie tuin, met huge vijver en paadjes, bankjes en veel bomen, bloemen en struiken ik hou van de natuur"
"geweldig topic. ik heb vaak dat als ik geblowt heb dat ik dan letters van woorden omwissel. ik kan dan ook zooo hard lachen om die versprekingen. zaterdag nog: een vriend van me had een geweldig verhaal in zijn hoofd (dacht hij zelf) dus moest hij een potlood en papier hebben. ik ging dat ff halen en kwam terug, zeg ik zo: ik heb ook een sluntenpijper mee genomen. (puntenslijper) ik heb daarna echt een uur in een deuk gelegen"
"BIERRRR"
"bij een vrouw liefst kaal of streepje, maar zeker geen huge bos haar. en bij mezelf hou ik het gewoon netjes kort en me zak scheer ik. :P"
"nee, de laatste keer dat ik het gedaan heb wel"
"Cafeïne en nicotine"
"Hardcore punk"
"DarCness zei: meneertje weethetallemaalbeter ! Klik om te vergroten... pssst, het is een mevrouwtje"
"het is ieder geval totaal niet reinigend of op welke manier dan ook goed voor je longen. in wiet rook, dus ook als je het puur rookt, zit meer teer dan in sigaretten rook. of het nu 4 keer, 8 keer of 20 keer zo schadelijk is maakt niks uit. blowen is gewoon schadelijker dan een sigaret!"