Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"een vraag over benzo's die je onder de tong (kunt) laten smelten: -welke zijn de moeite waard om het zo te doen ? -hoeveel extra werking geeft het bij die specifieke benzo's ? -welke organen worden gespaard ? antwoord hierop is moeilijk als overzicht (uitgebreid) te vinden"
"mijn strepsils hebben 2 mg lidocaine per tablet...enige functie om high te worden ? mss in combo met iets anders ?"
"het is gewoon disgusting, de bemoeienis van de overheid op drugsgebruik als ik het gewoon legaal zou mogen kopen, zou ik het doen het is kafkaesk, hoe de overheid zich in dit topic met de burger bemoeid"
"pak een echte benzo (die 'zollen' hebben allemaal nogal veel bijwerkingen), die je de rust en slaap geeft, vergelijkbaar met zolpidem(velen pakken zolpidem alleen voor de euforie)"
"pas wel op, ik zei al eens: 'als je in de openbare ruimte bij een schadegeval betrokken bent en ze trekken je bloed/urine en vinden enig spoor van benzo's, ben je de betalende klos' dit geld voor voetgangers ook! en alle vervoermiddelen! -als getuigen beweerden dat je een beetje vreemd liep en onderzoek volgt: betalen"
"SmartieAndMe zei: Je post kwam ook nogal stoer over... Je kunt best eerlijk zijn over je gebruik maar je zei ook dat je het al jaren zo doet en dat het altijd goed gaat. Wekt de indruk dat het geen risico's met zich mee brengt. Klik om te vergroten... raar, want ik heb mij 1 maand ingelezen in dit forum en het staat vol met dit soort 'persoonlijk onverantwoord misbruik' met de duidelijke indruk dat dit persoonlijk is, ook indien het 'nog steeds goed gaat' -ik geef waarschuwingen, daar waar nodig (vb alcohol icm benzo's), iets wat vele anderen niet doen als ze praten over hun verbruik-misbruik ik snap dat je anderen extra wilt waarschuwen, maar dat had ook gekunt met een gewone reactie, niet onder de noemer 'stoer doen', want dat deed ik niet"
"Tijdloos zei: Werd je niet gestuurd door je omgeving om de diagnose autisme te krijgen voor een wajong. Zeg het niet met trots maar kan elke diagnose (psychisch,) zelf invullen of maken. Soms is men te slim (onbewust) voor die tests.. En maakt men de diagnose die het handigst uitpakt voor je. My 2 cents.. Klik om te vergroten... ik denk dat je dit aan mij vraagt ? -in heb de diagnose DSM 5 autist 66% -ik woon in belgie en kreeg die diagnose van een belgische psy, na vele levens problemen, na vele sessies en na verwijzing van de huisarts -trek dat niet langer in twijfel aub"
"Benzoboss zei: Tijdloos zei: SmartieAndMe zei: Is het niet zo dat er dan meer wordt opgenomen? Alles wat via de mond al wordt opgenomen gaat niet via de maag en ontziet dus het first pass effect toch? Of heb ik dat mis? Klik om te vergroten... Deels , een deel word via de mond opgenomen maar het grootste gedeelte komt toch door je speeksel en slikken in de maag terecht. Zover ik weet heb je deels gelijk maar word het first pas effect niet geheel maar deels omzeilt. Klik om te vergroten... Benzos hebben een ba van bijna 100% en ze werken meestal al vrij snel en ze zijn meestal amper water oplosbaar. Sublinguaal voegd bijna niks toe bij de meeste benzos je hebt er wat uitzonderingen tussen zitten zoals lorazepam. Maar doe gwn wat jij prettig vind als het voor jou zo better werkt doe het dan gwn. Klik om te vergroten... nee hoor, ik volg adviesen van anderen trouwens, als het waar is dat bromazepam +- de opvolger van lorazepam genoemd wordt, en dit ook waar zou zijn (ik neem bromazepam), zou dat onder de tong ook iets versterken ?"
"Modknip hieronder staat al uitleg waarom , zou eens wat minderen als je dat lukt. Alleen melatonine zou al voldoende moeten zijn , plus dat bij sommige 0.5mg melatonine beter werkt als 1 of meer mg."
"ik drink nooit bruisdranken kan het ooit voorkomen dat de bruis bvb van bier, een meerwaarde geeft aan de trip ?"