Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lekkerste: Champagne, tequila, wodka-redbull, hertog jan vieste: sumbucca/ouzo, whiskey, martini"
"Na 3x XTC te hebben genomen wil ik nu wel eens weten hoe een paddo trip is. Waarschijnlijk ga ik vrijdag samen met iemand die al paar keer vaker heeft genomen mexicaanse proberen. Hij neemt wat sterkere (golden of hawai weet niet zeker). Anyway, Zullen nog wel paar vrienden komen die willen proberen en ik wil ook zeker een of meerdere tripsitters regelen. Ik ben mentaal best sterk en erg nuchter van mezelf. XTC heeft een wereld voor me geopend hoe makkelijk je manier van denken en voelen veranderd kan worden d.m.v een drug. Dus ik wil rustig beginnen met paddo's. Ik zit goed in m'n vel, heb er zin in, ben wel voorzichtig en neem dextro mee voor de zekerheid als ik het sneller wil laten stoppen (wat ik niet verwacht). Heeft iemand verder nog goeie tips voor 1e keer mexicaanse? Ik denk dat ik het beste 1/2 of 2/3 portie kan nemen als 1e keer want ik heb nog nooit echt flinke hallucinaties gehad ofzo en ik weet niet precies hoe ik er dus op reageer, hoewel ik denk dat dat wel goed moet komen. Is 1/2 of 2/3 al heftig? Wat kan ik ongeveer verwachten? Wil nog wel een beetje logisch kunnen denken enzo en niet het idee hebben dat ik door m'n stoel val ofzo zoals ik in sommige tripreports lees :P Ben trouwens 21, 70 kilo, 1,90 meter ongeveer."
"Bedankt, ik zal beginnen met een halve dan. Wil de 1e keer zeker geen controle verliezen en gewoon zien wat het ongeveer is. Als het erg bevalt kan ik later natuurlijk voor iets sterkers of volle portie gaan. Ik zal een reportje typen als het het doorgaat"
"ik denk dat ie het sarcastisch bedoeld of gewoon ontzettend dom is... voor sommige hardcore gebruikers is het misschien niet veel, maar als je er ooit nog vanaf wilt komen moet je wel inzien dat je heel erg verkeerd bezig bent. zeker als je gaat snuiven omdat je een klote periode hebt. verslaving gaat niet zomaar over.."
"Hm... vreemd Klinkt totaal niet als een XTC report inderdaad :P 1/3 is wel erg weinig trouwens. Zelfs met pillen van 150 mg zou het maar 50mg zijn en dat voel je misschien net aan. Maar van 2/3 pil zou je toch wel love-gevoel moeten krijgen. Je hebt geen last van depressies of serotonine problemen? Misselijkheid kan altijd maar juist meestal in het begin. Waren de pillen getest? Het zou kunnen dat er wat anders ook doorheen zat. Niet iedereen reageert bijvoorbeeld slecht op mcpp. Maargoed het zou natuurlijk kunnen dat je 1 van de zeer zeldzame mensen bent die niet goed reageert op MDMA. Zonde want normaal raak je zo blij en intens gelukkig dat een bad trip zo goed als onmogelijk is."
"true, op een feestje heb je wel meer kans dat het fout gaat, in elk opzicht zo'n beetje. Mentaal, geestelijk. Ik zou het zeker nog een keer thuis proberen met vrienden. En laat je lekker gaan, positief denken. (hoewel ik me nog steeds niet kan voorstellen hoe je negatief kan denken onder invloed van MDMA )"
"Ja kan inderdaad wat beter Niettemin klinkt als een geweldige ervaring Jammer dat ik geen LSD durf te nemen"
"heh, mooi report leerzaam idd"
"Heel interessant report En heel knap dat je ervan af kan blijven. Ik ben ook wel heel benieuwd hoe geweldig het gevoel wel niet is maar ik durf het niet aan. Ik denk dat ik er wel van af kan blijven na 1 keer proberen. Maar als er dan iets naars in je leven gebeurd en niks kan je meer wat schelen voor een periode loop je toch een groot risico alsnog naar heroïne te grijpen. En dat risico wil ik op elke manier vermijden.."
"Pfff wat ziek... Een pil die niemand kwaad doet en zelfs mensen in een liefdevolle bui brengt ipv arrogant en agressief (coke/alcohol) kan je een langere straf opleveren dan moord? Hoe gestoord zijn ze daar wtf is dat voor logica???"