Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je inhaleert te diep?"
"Re: Suiker verminderd die werking van wiet Yep dan krijg je een hogere bloedspiegel met als gevolg dat je je vaak beterder voelt"
"bij me neef een uurtje geleden ....... godgloeiende wat smaakte dat goed na een lange werkdag"
"Hoe zit het nu met dat pasjessysteem, is dat al rond?"
"Dat heet tolerantie croppie! En klaas ... je lichaam heeft nu meer moeite met het afbreken van de wiet, misschien?!?! Vroeger was je lever nog jong en ongeschonden. Nu gebruik je meer andere drugs misschien / alcohol erbij?!"
"Heb ik nu ....... gewoon happy! Gewoon thcdronkenfactor"
"Oom Klaas zei: dat m'n lichaam het minder goed aankan Klik om te vergroten... Dat bedoel ik inderdaad, en dan met name je lever."
"Beste smoker, Beschrijf ons eens hoe jou eerste bezoek was in de coffeeshop. Stond je er met trillende benen, stond je er bezopen, stond je er relax. De eerste keer, altijd speciaal, vast ook in de coffeeshop hihihi. Ik was bang om bekenden tegen te komen, maar voor de rest leek het net of ik bij de appie stond. Op het bord kijken, white widow geloof ik de eerste keer besteld en binnen paar min weer buiten"
"lolnoob zei: Krijg je die tolerantie eigenlijk ook al van 1x per week blowen? Of moet je dan toch wel elke dag smoken? Klik om te vergroten... Ook dan, maar dan gaat het natuurlijk wel langzamer"
"Inderdaad, wat die beste kerel hier boven zegt. Ik ga je bericht verplaatsen naar de profs!"