Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Andyy zei: als ik dit report lees krijg ik ook zin om lekker te trippen!!!! Klik om te vergroten... Zekers. Al zal ik dit toch niet snel gaan doen Heftige shit, maar een geniaal idee"
"cheiron zei: Leuk report! Mooi geschreven, herkenbaar ook al die situaties. Dat de eenvoudigste dingen een soort van onmogelijke opdracht zijn geworden. Een gangpad doorlopen lijkt al een onmogelijke opgave te zijn... Klik om te vergroten... Niet meegemaakt in een bioscoop, maar ik kan het me volkomen voorstellen dat het echt onmogelijk moet voelen/zijn ja. (Vooral als ze dat fijne knal rode tapijt hebben liggen, al die lichten en posters aan de muur) woh."
"Nice very nice. En inderdaad als alles meezit moet het geniaal..... zijn Super man!!"
"Klinkt zeer interessant je triprapport. Ik ga zeker eens kijken of ik ook Methylone kan bemachtigen. ben benieuwd naar je 2e ervaring. Rustig aan."
"Sublimo zei: KoxBox zei: drugsgebruiker zei: MDMA en XTC. Klik om te vergroten... Ja MDMA is dan nog wel een stuk erger dan XTC natuurlijk. Klik om te vergroten... Misschien bedoelt hij met XTC, pillen. En met MDMA, poeder ? Ze blijven beide hetzelfde natuurlijk. OT: Leuk dat er nog eens een tripreportje is geschreven over 2C-b. Maak je ook een tripreportje als je het thuis gaat proberen ? Ik ben wel benieuwd wat voor jou de verschillen zijn tussen beide ervaringen. Klik om te vergroten... Count me in, ik ben ook benieuwd daarnaar. Je ervaring klinkt leuk, gewoon lekker spacie effect en niet een hele heftige trip, een kleine kater en niet de nadelen van XTC. Relaxed, ik krijg steeds meer zin in mijn eerste 2C-B tripje"
"Yo, Leuk rapport man. Klinkt als een leuke nieuwe RC. Erg goed en informatief beschreven. Ik heb er geen moeite mee om proefkonijn te zijn, dan krijg je wel dit soort buitenkansjes. Tuurlijk is het beter je eerst in te lezen, maar in dit geval kon het prima. Ik ben benieuwd wat het gaat kosten als het de markt op komt. Rustig aan."
"KoxBox zei: Sublimo zei: Fishhead0707 zei: Relaxed, ik krijg steeds meer zin in mijn eerste 2C-B tripje Klik om te vergroten... Ik ook ! Klik om te vergroten... Ik ook. Klik om te vergroten... Eerste ervaring achter de rug... Was een mooie en geniale ervaring. Jammer van die enorme boadyload in het begin. Maar als het eenmaal goed inslaat na een uur. Is het geniaal... Maar op een festival voorlopig niet denk ik."
"Ik heb inmiddels drie stuks 2C'tjes mogen proeven (2C-B, 2C-T-7 & 2C-P) Maar van deze 3 zou alleen 2C-B in aanmerking kunnen komen, op op een festival te nemen. Ik zou liever/eerder 2C-B doen dan LSD op een festival."
"Zonde man van je LSD. Ik zou andere zegels regelen, waarschijnlijk heb je met een iets hogere dosis het zelfde effect."
"Wajooh.... Wat een heftig verhaal man... Echt super dapper en heftig dat je dit durft en doet. Ik zelf zou niet zo snel zo'n heftige trip gaan maken en dan doodleuk naar een bioscoop gaan. Wel natuurlijk super vet om naar Alice in Wonderland te gaan, de ideale LSD film natuurlijk. Geweldig om te lezen hoe je jou trip beschrijft en dat je dit uberhaupt gedaan hebt. Respect man voor jou en je vriendin. Het klinkt super."