Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkerste drankje en het vieste drankje.

Lekkerste drankje en het vieste drankje.

250 antwoorden
112 weergaven
18-5-2026
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#1
vaagste drankje:
-Flaming Doctor Pepper
1 x 1/2 liter bierglas
1 x borrelglaasje zonder poot
vul het bierglas voor de helft vol met bier
vul het borrelglaasje voor 3/4 met amaretto
vul het borrelglaasje voor 1/4 met strohrum 80%
steek het borrelglaasje in de fik, laat het vallen in het bierglas, en sla alles in 1 keer achterover.
geen alcoholsmaak, smaakt naar doctor pepper, en na 2 à 3 is de stevigste drinker onder tafel :)

..en vodka redbull is ook leuk, en natuurlijk gewoon een biertje :)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
het lekkerste drankje vind ik zeker Gin-Tonic en het slechtste witte Martini
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het goorste dat ik ook had gedronken was sherry. Ik heb toen gekotst van de smaak :kots:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lekkerste ; eristof rood :hearteyes: .
Vuilste ; biier :kots: :kots:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
lekkerste : gin-tonic

vieste: zwarte vodka :kots:
H
Henk_CCLid
01-01-2024, 00:00
#6
lekkerste: Palm, Heikenen, Hertog-Jan, Schotse Whiskey, Petrikov blauw.

vieste: Van dat goedkope, neppe bier.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekkerste: 18 years old Glen Livet Single Malt Scotsch Whisky.

Vieste: Dropshot, en andere zoete drankjes die minder dan 20% bevatten. Op een of andere manier komt de smaak niet ten goede als het een slappe boel is..

Rode wijn en bier daar in tegen komen wel goed tot hun recht met lage hoeveelheden alcohol.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#8
lekkerste drank: jupiler, whiskey-cola, havana-cola, bacardi razz - sprite, enz...
vuilste drank: martini (zowel wit als rood), jägermeister, baileys,...
s
so-obviousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekkerste vind ik toch Vodka. (Smirnoff of Zubrovka) een Hertog Jan biertje of Cola-Malibu.
Lekkere cocktails gaan er ook altijd wel in.

Smerigste vind ik Passoa/Passie/Petrikov en Blue Curacao. :kots:
De lucht van al die 4 dingen maakt me kotsmisselijk, laat staan dat ik het moet drinken.
V
VitamineXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lekkerst: Jack Daniels on the rocks :beer:
Vieste: Tequilla :kots:
p
petekayLid
01-01-2024, 00:00
#11
:hearteyes: : grolsch kanon bier, Tequilla , vodka
:kots: : amaretto, ouzo
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
petekay zei:
ouzo
Klik om te vergroten...

Iedere keer als ik dat weer drink ( bij de griek ) . Dan komt die smaak mij zóó bekend voor, heb die alleen nooit kunnen plaatsen :confused:

vind het persoonlijk wel echt lekker.
p
petekayLid
01-01-2024, 00:00
#13
Anijslikeurtje :wink:
In griekenland zelf wordt je doodgegooigd met die meuk!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lekkerste: (leuk wat ik hier net boven lees) ouzo, raki, pastis, sambuca (allemaal 1 pot nat)
Vieste: Pina Colada :kots:
S
Spacemen 3Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Lekker: Bier/Dropshot/Peach Tree/Sambuca

Vies: Grolsch Kanon (dat is echt niet te zuipen), Whiskey (puur gif, gadverdamme man), Bacardi puur (heeft een achtergrond :grin:)
h
heroinLid
01-01-2024, 00:00
#16
lekkerste vodka
vieste scotse wiskey(bleehh.....)
S
Sofie21Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Lekkerste drankje: Bacardi rum met een druppeltje cola :wink:
Vieste drankje: martini, het zou een vrouwendrankje moeten zijn maar ik krijg het gewoon echt niet weg..( Of ben ik soms geen vrouw :wink:? )
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
HetEindeVanAlles zei:
Hangt sterk van m'n stemmingen af, maar:

lekkerste - pilsje, vodca-redbull, jack & coke of gwn glas jack daniels :hearteyes:

vieste - pisang ambom, kriek, Fiero (die rode martini) :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Jack & Coke :( zo verneuk je toch gewoon de Jack!!!

Lekkerste: carlsberg, jupiler, Jack, whiskey cola (johnny walker ed.), porto, wijn.

Vieste: Campari, pisang en al die wijven drank en martini bwerk :kots: .
M
MÐMALid
01-01-2024, 00:00
#19
Een lekker koud flesje Heineken en een :stoned: in de zomer !
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#20
Whiskey zeker de lekkerste. :hearteyes:
&
het smerigste Jenever.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."