Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat het geen probleem zal zijn omdat het je 3e keer is en ik dus kan afleiden dat potentiele hersenschade door je gebruik minimaal zal zijn. Maar als je helemaal safe wilt spelen kun je beter wachten tot na je examens natuurlijk. Als je je diploma's eenmaal hebt kun je jarenlang onbeperkt chillen ."
"TRAVOLTA zei: ik denk wel dat het voor enige afleiding kan zorgen. ik zelf merk namelijk na gebruik dat ik toch wel een paar dagen eraan blijf terugdenken en me toch minder snel op iets kan concentreren (ik kan me sws. moeilijk concentreren). verder lijkt het me ook dat als je katergevoelig bent bij M, of zelfs al een dipje hebt dat leren niet het "beste" is om te doen. ik zelf zou er in elk geval totaal geen zin in hebben. Klik om te vergroten... Ik zat hier ook aan te denken, maar toen dacht ik: 'Misschien wil hij met kerst en oud & nieuw een pilletje klappen en dan zullen de gevolgen die jij noemt al weggetrokken zijn voor de examens in januari. ' Als je het echter tijdens het weekend voor de week dat je examens hebt/keihard wilt blokken, dan moet je het niet doen."
"Wesleyyy zei: weyoun22 zei: Nee je moet echt even wachten tot de kuur voorbij is. Ik herinner me tijdens mijn kuur nog dat ik 1 avond mijn capsules niet nam en 4 biertjes dronk. De volgende dag voelde ik me net zo slecht alsof ik de hele avond gezopen zou hebben. Je lever staat ernstig onder stress tijdens de kuur en kan moeilijk klappen incasseren. Klik om te vergroten... Ja schijnt dat je er sneller zat van wordt, heb ook een paar keer tijdens me kuur aardig wat gedronken maar voelde me niet sneller zat, of de volgende dag slechter als normaal. Maar thanks voor je advies in ieder geval. Klik om te vergroten... Je wordt er niet sneller zat van je lichaam heeft alleen erg veel moeite om het te verwerken. Misschien dat ik heftiger reageerde dan jij op de kuur, of dat ik een hogere dosis per dag slikte, maar ik herinner me wel dat het bepaald geen pretje was. Ik voelde me al die maanden vreselijk ongezond, futloos, kreeg overal spierpijn van en een absurd droge huid. Onderschat het medicijn absoluut niet. Als het goed is moet je van je dermatoloog regelmatig bloedprikken om te kijken of bepaalde bloedwaarden er nog gezond uit zien. Ook dient het eigenlijk alleen voorgeschreven te worden als last resort als andere behandelingsvormen niet aanslaan. Het is een rotmiddeltje met vreselijk veel bijeffecten en het was oorspronkelijk ontwikkeld als onderdeel van een chemokuur bij huidkanker, maar het bleek bijzonder effectief tegen ernstige acne. Helaas zullen er ook dermatologen zijn die het klakkeloos voorschrijven en ook geen bloedtests doen. Roaccutane kan bij sommige mensen tijdelijke en zelfs permanente afwijkingen veroorzaken in de serotonine huishouding. Zo las ik het verhaal van een vrouw die tijdens haar roaccutane kuur zwaar depressief is geworden en sindsdien altijd depressieve klachten heeft gehouden terwijl ze dat voorheen nooit had. Ik was echt para tijdens die kuur, je zult maar net zo'n uitzondering zijn ,ik hield heel bewust de vinger aan mijn pols en sloeg af en toe een dag over als de bijwerkingen te nadrukkelijk werden, hetgeen de dermatoloog me ook aangeraden had. Ik gebruikte geen drugs met een bodyload tijdens de kuur, enkel wiet. Maar ik was wel helemaal gelukkig aan het eind en het is bij mij ook nooit teruggekomen."
"Jij ook al accutane gehad vroeger? Best veel mensen hier op het forum geloof ik. Wazig, ik herinner me dat de dermatoloog zei dat hij het bijna niet meer voorschreef."
"In principe zou het niet uit moeten maken dat je speed neemt op 20 november voor je xtc werking op 4 december. Ik kan het persoonlijk niet aanraden om van xtc naar speed over te stappen. Je zult dan waarschijnlijk hoofdzakelijk bij de speed blijven, terwijl als je de 2 drugs nuchter bekijkt xtc eigenlijk veel leuker is. MDMA is een ontlading, speed is een opwinding."
"Lees je alsjeblieft nog eens goed in over de mogelijke gevolgen van MDMA (xtc), vooral bij hoge doseringen en wisselwerkingen met andere drugs. Je verhaal klinkt een beetje naar mijn eigen situatie toen ik 19 was. Met een groepje mensen, veel te veel pillen, ernstige bijwerkingen, puur omdat we eigenlijk niet wisten waar we me bezig waren. Allemaal erg gevaarlijk en onnodig. Je kan met 1 of 2 goede (geteste) pillen een heerlijke avond hebben en je waarschijnlijk beter voelen dan met 5+ pillen per persoon en vooral de mogelijke hersenschade minimaal houden."
"Combinatie van een te korte tussenpoos en misschien te hoge doseringen. Als je 2 of 3 pillen neemt ipv 1 normaal, misschien dat het oppeppende effect dan het love-gevoel wegdrukt en dat je daardoor het idee hebt dat de pillen minder effect hebben."
"MDMA is wel een van de stoffen waarvan bekend is dat ze blijvende schade kan achterlaten bij misbruik. De symptomen waar je nu last van hebt zijn waarschijnlijk alleen directe gevolgen van je binge. Gewoon uitzitten dus en voortaan bewuster met MDMA omgaan als je lange termijn gevolgen wilt beperken."
"Dronken karten ook In Nijverdal zit een Kartplaza. Je kunt er eerst een paar uur bowlen en biertjes drinken en daarna nog een paar heats karten. Geniaal"
"Nee je moet echt even wachten tot de kuur voorbij is. Ik herinner me tijdens mijn kuur nog dat ik 1 avond mijn capsules niet nam en 4 biertjes dronk. De volgende dag voelde ik me net zo slecht alsof ik de hele avond gezopen zou hebben. Je lever staat ernstig onder stress tijdens de kuur en kan moeilijk klappen incasseren."