#1
Sluit me hier bij aan als favoriet en als minst favoriet de gore red label die zojuist me smaakpapillen heeft mishandeld.Doe mij maar een lekkere whisky, alleen jammer dat de ECHT lekkere rond de 100€ per fles zijn ..
Sluit me hier bij aan als favoriet en als minst favoriet de gore red label die zojuist me smaakpapillen heeft mishandeld.Doe mij maar een lekkere whisky, alleen jammer dat de ECHT lekkere rond de 100€ per fles zijn ..
Als je dit bij elkaar gooit (flugelflesje in een glas bier), heb je een duikboot 😂Bier.
En slechtste Flugel.
Ik ga toch voor cognac met cola sorry hoor noem me maar een nigger maar ik houd gewoon van Hennessy
Verder.... jack Daniel's cola en rode bessen likeur met cassis 🥰
Hahahahahahahahaha mooie gozer 😂Ik ga toch voor cognac met cola sorry hoor noem me maar een nigger maar ik houd gewoon van Hennessy

Water. Het is waar mijn lichaam op draait. Alles wat je nodig hebt om dorst te lessen is niet meer dan één glas water. Alle andere dranken zijn voor de smaak of vanwege de gelegenheid. Of, zoals bij alcohol, om je te bedwelmen. Alcohol, ofwel ethylalcohol, is als stof niet zo bijzonder of interessant maar in de verkeerde handen (zoals die van mij) kunnen ze levens verwoesten. 👈
Bekijk bijlage 49523

h2O-my-god 😵
Viestste: cocktail Manuela. Zonder alcohol.
Wat een smerige zoete smaak...
Lekkerste: cola lekker koud op een hete zomerdag.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."