Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkerste drankje en het vieste drankje.

Lekkerste drankje en het vieste drankje.

250 antwoorden
117 weergaven
18-5-2026
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijdloos zei:
Doe mij maar een lekkere whisky, alleen jammer dat de ECHT lekkere rond de 100€ per fles zijn ..
Klik om te vergroten...
Sluit me hier bij aan als favoriet en als minst favoriet de gore red label die zojuist me smaakpapillen heeft mishandeld.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Met alcohol (anders ist sowieso een energy drink)
Lekkerste drankje: kan niet kiezen tussen deze 2:
Cocktail sidecar (cognac + Cointreau + vers citroensap + sinaasappelzeste, rand glas inwrijven met stuk citroen en in suiker deppen) en
Ananas Mimosa (Annanassap + Champagne + triple sec)

Vieste drankje: Baileys Espresso Crème. Ik dronk een periode graag en regelmatig (in het uitgaan, thuis, bij vriendin,...) de gewone Baileys on the rocks. Kreeg ik vd ma van mn lief toen, oa fles Baileys, eens thuis met mn lief, schonken ik ons elk glas Baileys in. Ik vond da al bij openen, echt anders rieken, vieze overheersende koffiegeur, keek ik op de fles, aaahneee koffie espresso variant. Die geur v koffie was me al to much, mr op hoop v zege, dat het beter smaakte dan rook. Ik 1 mini slokje, bweikes, drect uitspugen en moest kokhalzen en meteen zo misselijk als iets.

Dus koffie staat van alle dranken, los op 1 als allervieste drankje.
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bier 10%
Smerigste: Flugel
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beerenburg Cola zero :flushed:
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
FishtailLemon zei:
Bier.
En slechtste Flugel.
Klik om te vergroten...
Als je dit bij elkaar gooit (flugelflesje in een glas bier), heb je een duikboot 😂
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga toch voor cognac met cola sorry hoor noem me maar een nigger maar ik houd gewoon van Hennessy

Verder.... jack Daniel's cola en rode bessen likeur met cassis 🥰

En natuurlijk BIEEEERRR , HERTOG JAN 😋🥰😍😋
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopemonster zei:
Ik ga toch voor cognac met cola sorry hoor noem me maar een nigger maar ik houd gewoon van Hennessy

Verder.... jack Daniel's cola en rode bessen likeur met cassis 🥰
Klik om te vergroten...

Dat laatste wil ik nu zeker eens proberen. :grimacing:
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dopemonster zei:
Ik ga toch voor cognac met cola sorry hoor noem me maar een nigger maar ik houd gewoon van Hennessy
Klik om te vergroten...
Hahahahahahahahaha mooie gozer 😂
V
Vieze asbakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gin tonic 50/50

Bavaria bier 🤮
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lekkerste onmogelijke keuze😅

Favoriete Whisky: Oban
Favoriete Cognac: Henny
Favoriete Vodka: Ciroc Passion.
Favoriete Cocktail: Bloody Mary. (mits echt goed gemaakt 😉)

Smerigste Whisky: Laphroaigh
Smerigste Cognac: Courvoisier
Smerigste Vodka: Teveel om op te noemen.
Smerigste Cocktail: Mai Tai

Goedemorgen 🙋🏾‍♀️
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lekkerste: te veel om op te noemen. Maar om dan toch maar iets te noemen: een goed bereide Moscow Mule.

Vieste: de 7 klappen van Jezus.

Dat was gewoon een bierglas vol gemikt met 7 random sterke dranken. Ik heb één keer een lekkere te pakken gehad. Maar eigenlijk 8 op de 10 keer was het om te kotsen.

Dit was vaste prik met carnaval. Kosten waren 2 bonnen (€4 - €4,40) voor een bierglas vol sterke drank. Ja dat was wel afzien, die 7 klappen van Jezus. Maar kruipend naar huis zal je! Zeker als je het voor elkaar kreeg twee van deze glazen zonder te kotsen naar binnen te werken 😈
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lekkerste alcoholische drankje voor mij: Cava Gran Reserva, en dan de Cava Brut Nature versie.

Zolang het niet zurig is smaakt het dan naar superfris en soepel bergwater waar je heerlijk tipsy van kan worden. 🥂

Slechtste herinneringen heb ik aan die cheap ass bessen zuipdrank. Zoete troep die altijd eindigde in kotsen of een heftige kater, vaak gewoon beide.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Viestste: cocktail Manuela. Zonder alcohol.
Wat een smerige zoete smaak...
Lekkerste: cola lekker koud op een hete zomerdag.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Water. Het is waar mijn lichaam op draait. Alles wat je nodig hebt om dorst te lessen is niet meer dan één glas water. Alle andere dranken zijn voor de smaak of vanwege de gelegenheid. Of, zoals bij alcohol, om je te bedwelmen. Alcohol, ofwel ethylalcohol, is als stof niet zo bijzonder of interessant maar in de verkeerde handen (zoals die van mij) kunnen ze levens verwoesten. 👈

9E47076D-623B-4EAA-8D5F-57193023A56B.jpeg
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Water. Het is waar mijn lichaam op draait. Alles wat je nodig hebt om dorst te lessen is niet meer dan één glas water. Alle andere dranken zijn voor de smaak of vanwege de gelegenheid. Of, zoals bij alcohol, om je te bedwelmen. Alcohol, ofwel ethylalcohol, is als stof niet zo bijzonder of interessant maar in de verkeerde handen (zoals die van mij) kunnen ze levens verwoesten. 👈

Bekijk bijlage 49523
Klik om te vergroten...
97E51962-FA33-4016-AB47-E4B42A626D90.jpeg
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
CeeCee zei:
Bekijk bijlage 49524
Klik om te vergroten...
h2O-my-god 😵
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
Viestste: cocktail Manuela. Zonder alcohol.
Wat een smerige zoete smaak...
Lekkerste: cola lekker koud op een hete zomerdag.
Klik om te vergroten...

Oooh alcoholvrij mag ook?
Hmmm...

Vieste: een of andere Radler 0.0 geen idee meer welke. Maar hij smaakte naar van die blokjes die je in de WC hangt.

Lekkerste: De extra hot ginger beer die je bij de Hema kan halen. Mijn hemel wat is dat goddelijk spul zeg.

Deze:

luscombe-drinks-luscombe-hot-ginger-beer.jpg
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#18
mix van malibu, amaretto en cola... dat is wel mijn favoriet,
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#19
idd die zoete troep van rond de 20%.. krijg ik meestal alleen maar buikpijn van..

lekkerste drankje ga ik denk ik voor hertog jan bier.. of een lekkere vodka met jus :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekkerste Amaretto
Smerigste Pina Colada

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."