Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"happy hardcore. acid. electro/breakcore."
"[youtube]0918c-j1wnc&feature=related[/youtube]"
"Als je 'm voelt aankomen je jointje draaien zodat je die joint lekker bij de hand hebt als ie in kickt. En dan lekker met je drankje en je jointje rondlopen door de muziek. Heerlijk."
"lekker hoor, lekker wat doen, biertje erbij en flink mauwen."
"mikkelk zei: Ik heb zowel op de grote hardstyle events en thuis X gebruikt. Ik vind dat op de feesten de drug echt tot zijn recht komt, want de muziek is dan zo intens en mooi dat stilstaan sowieso al geen optie meer is. Het mooie ervan is dat jij 1 van de zovele bent die uit ze plaat is en de X gebruikers onder ons weten hoe leuk dat is Ik zeg niet dat thuis, met een paar maten, aan de X niet leuk is, want ook dit vind ik fantastisch. Klik om te vergroten... Als ik dan stil ga staan word ik misselijk."
"Heb dat nu een keer gedaan en vind een punt na de xtc wel fijn."
"Had je het ingenomen op een nuchtere maag? Zorg dat je op tijd eet zodat je een paar uur later het pilletje in kan nemen."
"Dan zou ik ook met een halve beginnen, maar als je tijdens het wachten (half uur/3 kwartier) denkt dat je er eigenlijk wel helemaal voor wilt gaan, zou ik die andere helft erachteraan klappen. Misschien duurt het dan minder lang maar dan heb je wel een beter effect, een van de redenen waarom je xtc zult gebruiken."
"Even naar buiten, wat frisse lucht, diep ademhalen. Een snoepie naar binnen ofzo, een zuurtje dus. En weer verder gaan. :P"
"Beetje net na halverwege."