Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkerste drankje en het vieste drankje.

Lekkerste drankje en het vieste drankje.

250 antwoorden
118 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
lekkerste: goed glas whiskey, (sterke) Baco, Pils van de tap , tequilla

Vieste: die zoete drank (en vooral blue curaçao) en Campari (gadverdamme die nasmaak)
B
BLOEDLINKLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekkerste: Whisky-cola
Smerigste: Absinth
S
SwahlieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekkerste is toch wel Jack Daniels, Wodka (lime) en Absinthe
En 't smerigste is en blijft Bacardi... :(
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lekkerste: Safari, Flugel, Tequila.
Vieste: Sambuca, Wodka.
R
RainbowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het vieste voor mij is toch wel tequila, daar ben ik 3 jaar geleden eens ziek van geweest en toen ik het een tijdje daarop nog eens dronk kwam het er meteen terug uit. Dus nooit drink ik dat nog.
Het lekkerste : Kriek, witte wijn, bailey's, bacardi razz,...
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#6
:kots: : Boswandeling (ik weet niet eens of het nog bestaat)

:hearteyes: : Chimay Fratersbier en de Trippel
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
nou ik had eerst een mix gemaakt van rum/bessensap/een onbekende sap?/ en nog iets
en dat was me toch lekker :hearteyes:
voor de rest heb ik het niet zo op 1 bepaalde tequila (kan alleen de verpakking), de andere zijn nog wel te doen.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het lekkerste vind ik zoete witte wijn :hearteyes:

Ik hou helemaal niet van sterke drank, al vind ik Mummelmann wel lekker (dan moet ik het wel atten of mixen).
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#9
lekkerst: groene wodka & jupiler of een lekker wijntje
goorst: martini fiero
C
ContinentalLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lekkerste : Wodka, whisky, hertog jan.
Meest smerig : Vieux :kots:
N
NLXjunkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lekkerste: Baileys natuurlijk 17%

Vieste: Martini Rosso 16%
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hangt sterk van m'n stemmingen af, maar:

lekkerste - pilsje, vodca-redbull, jack & coke of gwn glas jack daniels :hearteyes:

vieste - pisang ambom, kriek, Fiero (die rode martini) :rolleyes:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
lekkerste: tequila sunrise
vieste: wodka eucalyptus
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lekkerste drankje: pils of white russian :sunglasses:

Vieste: alle zoete mixtroep, krijg ik altijd buikpijn van.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die El Pico shit ofzo, echt walgelijk. Net als Petrikov. Ik snap niet dat mensen het lekker kunnen vinden. Na mijn eindfeest 2e klas heb ik ook afkeer tegen Pisang Ambon.

Wat ik wel lekker vind is Wodka Redbull, Bacardi Cola, Malibu Cola, Rosé bier, de meeste wijnen, champagne.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekkerste: Mijn allerbeste vriend JD, oftewel Jack Daniels, witte wijn en Baileys.
Smerigste: Tequila met citroen en zout, bah! Bier, passoa, safari etc.
n
nouscheziganLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik die helemaal niks lust qua alcohol:

beste: corona of meckatzer

vieste: wodka
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
beste: pf zoveel, glenfiddich,wodka,citroen, baptis

slechtste:wijn, primus bier
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
lekkerste=bier/wijn/wodka

smerigste=couberg/dropshot/apfelkorn
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
lekkerste : Bier of Jack Daniels.
Smerigste: Van die kruidenliquer ( zal wel verkeerd gespeld zijn )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."