Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"donald duck, geen zin om nog een praatje te maken op msn? ik lig ook in bed redelijk dronken, dus..."
"Lekker: MIJN TOP 20 1. Bloody Mary (cocktail, maar dan wel de echte, mét selderstaafje dus) (40%) 2. Witte wijn (maar natuurlijk geen "chateau migraine"-versies) (11-14%) 3. Rode wijn (idem als witte wijn) (11-14%) 4. Mojito (cocktail, maar dan wel bitter genoeg) (40%) 5. Champagne (11-14%) 6. Tequila (shotjes met de hele rimram erbij) (38%) 7. Martini schuimwijn (dus schuimwijn van Martini, NIET Martini gemengd met schuimwijn) (12%) 8. Whisky-cola (40%) 9. Witte Martini (mét olijfjes) (15%) 10. Malibu-orange (21%) 11. Gin-tonic (37.5%) 12. Witte wodka-red bull/-orange (40%) 13. Pisang-orange (om 8u 's morgens ook wel "spisang" genoemd en dan te combineren met een sandwichke met seldersalade ) (21%) 14. Martini Fiero-orange (15%) 15. Baileys (17%) 16. Passoa-orange (20%) 17. Vedett (5%) 18. Stella Artois (5%) 19. Cointreau (40%) 20. Glühwein (11-14%) Vies: MIJN TOP 10 1. Amaretto (28%) 2. Rum-cola (37.5%) 3. Pure wodka (40%) 4. Whisky branderkes (40%) 5. Grimbergen (6.7%) 6. Pastis (40-45%) 7. Cognac (40%) 8. Porto (18-20%) 9. Advocaat (14%) 10. Alle andere bieren dan de reeds vermelde (3-10%)"
"Snel zat worden? Drink Champagne! Lekker en classy Maar op zich is het veel fijner om gewoon te drinken tot je tipsy genoeg bent en dan net genoeg te blijven drinken om dat gevoel te behouden... Zo kan ik toch wel een paar flessen op een avond verzetten. En als je er af en toe een glas cola of water tussendrinkt, vermijd je een kater van hier tot ginder. Wat ook nog helpt is minder roken (vaak heb ik meer last van de sigaretten dan van de drank the day after)! En tequila shotjes doen het 'em ook wel om gauw dat tipsy gevoel te krijgen Enjoy en pas op voor té veel! PS: inslaappillen (zoals stilnoct) helpen ook om snel zat te worden, maar dat is meer iets voor diegenen wiens lichaam het gewoon is om snel van die drugstroep op te ruimen..."
"Gisterenavond: een héél goeie fles Saint-Emilion Grand Cru en daarna een paar glazen whisky-cola. Vandaag: een tas melk en 2 glazen water"
"Tja, de verveling slaat een beetje té hard toe de afgelopen dagen :P"
"een avondje drinken = 2 pakjes sigaretten oproken (en de dag erna meer last van stoflongen dan van kater )"
"Kriek Lindemans En bij deze welkom aan mezelf op dit forum"
"Na drie zware dagen op de luchtaven werken, een fles Freixenet!"
"én... een fles Siglo Rioja uit Chili... zeer lekker, zachte nasmaak! Wij Belgen zijn toch levensgenieters, aren't we, Dutch folk?!"
"wodka redbull (een flesje )"