Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkerste drankje en het vieste drankje.

Lekkerste drankje en het vieste drankje.

250 antwoorden
105 weergaven
18-5-2026
M
Miepje91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Re:

lekkerste,, uhm Safari-cola. en verder ben ik wel van de zoete drankjes,

ranzig; tequila *of je het ook schrijft* wat kan je ziek worden van die zooi :(
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekkerste: Bisongras wodka & Jagermeister + Energie drink

Smerigst; Martini. :kots:
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#3
:mrgreen: goedkope vodka!
(0.7 literfles Oblomov vodka, 7 euro ofzo bij dirk-slijter)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lekkerste: bier, vodka
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Lekkerste drankje: Moet & Chardon Imperial Rose Nectar Champagne 11% 52 euro de fles.

Vieste drankje: Bacardi :kots:
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb een nieuwe verse ACE-multifruitsap ontdekt vandaag, nl de ACE van het koelvak in de LIDL
-hierdoor heb ik 2 nieuwe topmixes: met 50% vodka of met 40% sinaslikeur :beer:
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekkerste: Springbank Whisky 10years Cask Strength 57%
Vieste: Pasoa of van die andere zoete meuk!
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Spacemen 3 zei:
Lekker: Bier/Dropshot/Peach Tree/Sambuca

Vies: Grolsch Kanon (dat is echt niet te zuipen), Whiskey (puur gif, gadverdamme man), Bacardi puur (heeft een achtergrond :grin:)
Klik om te vergroten...

Dit is puur heiligschennis! Probeer eens wat Schotse single malts en oordeel dan zelf!
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekkerst: Goldstrike.

Viest: Goedkope whiskey
e
el sennaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een pint vind ik nog altijd het best gelijk welk merk maar als ik dan toch moet kiezen
geef mij dan maar ne jupiler :beer:
het vuilste : had eens een fles Raki gekocht (is gewoon walgelijk de geur alleen al) zonde van dat geld :(
s
snabbelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het vieste wat ik ooit op heb is Rakilja. Ik had voor een week een Servische uitwisselingstudente in mijn huis. Zij had me een fles zelfgestookste Rakilja gegeven, dit smaakte echt naar wasbenzine gemixt met spiritus en gootsteenontstopper. Echt ongeloofelijk ranzig. :kots:

De lekkerste dranken vind ik denk ik Jagermeister, Rosébier en bier. Maar het hangt vaak ook af van waar ik zin in heb.
V
VOXXLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lekkerste: Bier!! :beer: (vooral gemberbier) ook sommige likeuren zijn wel goed te drinken

Minst lekkerste: Whiskey (kan ik echt niet verdragen)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een goed biertje gaat er bij mij altijd in, en met goed bedoel ik niet dat slootwater van een heineken of iets dergelijks.

Verder kan ik een echt goede whiskey of goede oude jenever ook altijd wel waarderen.

Gin, rum en zoete rare mix likeurtjes vind ik dan weer echt smerig. Waarbij blue curacao voor mij de kroon spant, dat spul vind ik echt een belediging voor mijn tong.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doe mij maar een lekkere whisky, alleen jammer dat de ECHT lekkere rond de 100€ per fles zijn ..
n
nietjansenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ooit was ik op bezoek bij een maat van mij.
Hij bleek ook vrienden te zijn met tien polen.
Ik kende hun niet en ik sprak geen pools.
Maar ik ging toch mee naar een willekeurige verjaardag.
Nou de jarige job of hoe die vent ook mag heten.
Łukasz? Ofzo het doet er niet echt toe.
Die man was een zware alcoholist.
En hij had een groot assortiment van vele exotische zware dranken.
Ik was een noob.
Ik distilleerde niet eens mijn eigen alcohol.
Blijkbaar is dit lachwekkend in hun cultuur.
Nou ja goed, het was wel leuk.
Voor hun...
Ja hallo, weet ik veel hoe je alcohol moet distilleren.
Ik ben slechts een willekeurige oprechte burger in deze stad VAN ZONDAREN ZOALS WEL BLIJKT!!!?....
En ik spreek nog steeds geen pools.
Maar de jarige zei tegen mij:
"poszukaj drinka. obejrzyj cały trunek tak długo, jak możesz. WSZYSTKO JEST OD PÓŹNIEJ..."
"WSZYSTKO PIĆ IK!!!!".....
"IKKE DRINKE ALLES GEK!!!".....
Dus ik zei uiteraard:
"Kurva, yes.. yes..."
En mijn maat zei dat ik drank uit mocht zoeken uit zijn speciale kast.
VERASSING.
HET WAS EEN KAST VOL MET DRANK.
Dus koos ik de speciale GROENE FLES.
En alle polen in de kamer keken mij aan alsof ik MASSIEVE BALLEN VAN BETON had.
"Kurva, kurva.. Dlaczego mi to robisz?"
Zei de jarige.
En uit respect zei ik:
"Kurva, kurva, vodka jihad."
En de sfeer was gezet sinds dien.
Een serieus ogende kaalgeschoren poolse man kauwende op een stuk hout keek ons beiden boos aan.
"Czy wiesz to na pewno?" zei hij.
"ja" zei Łukasz ofzo.
"Kurva" zei ik.
"Oké, wyleję ci zarówno czyste szkło"...
"Znajdź szalone życie."...
Zei de serieus ogende kaalgeschoren poolse man kauwende op een stuk hout tegen ons beiden.
"To pali jak tyfus"
zei hij nadat wij beiden een halve liter glas met groen spul kregen.
Ik zag Lukasz huilen, terwijl hij een slok nam.
"Nie mogę!!!" schreeuwde hij.
En ik dacht dat het groene ranja was.
En nam een dikke teug.
En kotste alles onder.
Het bleek absinthe te zijn.
En het was bitter.
Het was zeer bitter.
Ik denk niet dat ik ooit zoiets bitter heb geproefd.
Zelfs mijn hart is niet zo bitter.
Maar goed iedereen lachte.
En toen trapten ze mij uit het huis.
En ben ik lopend naar huis gegaan.
Het was een succesvolle dag.
M
MalafideLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekkerste gewoon vodka of Heineken en vieste is bacardi cola grrrrr
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Momenteel ben ik fan van de Hibiki Japanese Harmony whisky.

Heineken vind ik dan weer écht niet te drinken.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben geen drinker maar een goed, koud, niet te zoet tapbiertje is lekker! Likeur en de meeste sterke drank lust ik niet, rode wijn ook niet.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lekkerste; ik lus niet heel veel maar een scroppino gaat er altijd wel in, limoncello ook wel. Droge witte wijn bij het eten doet het ook goed!

Vies: alle zoete meuk, bier en mixen
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tijdloos zei:
Doe mij maar een lekkere whisky, alleen jammer dat de ECHT lekkere rond de 100€ per fles zijn ..
Klik om te vergroten...
Sluit me hier bij aan als favoriet en als minst favoriet de gore red label die zojuist me smaakpapillen heeft mishandeld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."