Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn advies: Neem een kauwgom en ga lekker op tijd naar bed."
"weet je zeker dat t geen wortelstamp was?"
"âltijd beter als met fosfor"
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Het gaat niet om Nutsss zijn privacy maar omdat van andere. Idd sluit het topic dan is de discussie ook klaar."
"ohwww nou snap ik het. Thanks for the tip!"
"beetje opruimen, computeren, tv kijken, dat doe ik als ik alleen overblijf of gewoon alleen ben. Met vrienden heel veel "wijze" praat, jointjes blijven draaien"
"mathijs zei: je kan van ephedra misbruik net zo goed een psychose overhouden als aan speed misbruik hoor. Het verschilt volgens mij niet zo gek veel van elkaar. Klik om te vergroten... ik ben een grootverbruiker geweest van ephedra (in de vorm van stackers en yellowcpa) ik nam ze elke avond met een jointje. Ik heb er nix "raars'' aan overgehouden. Maar ik spreek voor mezelf en weet niet wat t met andere dee/doet."
"mathijs zei: Hmm ok. Dan trek ik het allemaal weer in. 's avonds ephedra...kon je dan nog wel pitten? Klik om te vergroten... ik ging in die tijd (nu zo'n 1,5 /2 jaar geleden) elek avond pas rond een uur of 3 naar bed. was s'ochtends wel brak. Maar ik had er niet zo'n last van als nu met xtc en dan gaan slapen."
"Alcohol verdunt je bloed dat dat lijkt me niet verstandig. Waarom wacht je niet even met snuiven totdat je genezen bent? Ik denk niet dat het kwaad kan maar zou voor de zekerheid het gewoon nog even overslaan."