Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkerste drankje en het vieste drankje.

Lekkerste drankje en het vieste drankje.

250 antwoorden
114 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sow das een heel lijstje happerdeflap.
Komende dagen zou bij mij koffie op top 1 staan. Ik zit in de nachtdiensten en dan heb ik koffie soms heel hard nodig haha.
J
JUNGLISTLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekkerste: Bier, en dat is ook het enige wat ik drink en lekker vind qua alcohol

Vies: Al het andere.

Goorste: hmm, ik kan niet kiezen tussen Pisang en Pina Colada
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekkerste:
Jupiler

Smerigste:
Alle zoete sterk alcoholische drank
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#4
lekkerste: Champagne, tequila, wodka-redbull, hertog jan

vieste: sumbucca/ouzo, whiskey, martini
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#5
jagermeister staat stipt op 1!
of anders doe mij maar een koud pilsje, liefst hertog jan. Verder vind ik wel meer dingen lekker, maar dat ga ik niet allemaal opnoemen.
vieste wat ik ook heb gedronken was Martini.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekkerste:

Bier; Grolsch, Jupiler, Euroshoppah, DESPORADOS!! en meer
Whisky
Vodka; Gorlovka, 8 euro ofzo
Tequila
Wijn: Lambrusco.
Rum; Domaçi

Ranzigst:

Bier; Bulldog, Guinness, echt ranzig. en al die vieze bruin zwarte engelse drap
oja en dat Rosé Bier en martini en euhm ff denken zal er vast nog wel een zijn: die troep die
je op moet warmen, kriekbier ofzo, gluhwein iets in die vorm.
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
lekker: Bier en dan het liefst hertog jan of jupiler. een henk de wandelaar met rood etiket, russische spa

vies: pertrikov smirnoff ice en supermarkt breezer crap
M
Miepje91Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

lekkerste,, uhm Safari-cola. en verder ben ik wel van de zoete drankjes,

ranzig; tequila *of je het ook schrijft* wat kan je ziek worden van die zooi :(
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekkerste: Bisongras wodka & Jagermeister + Energie drink

Smerigst; Martini. :kots:
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#10
:mrgreen: goedkope vodka!
(0.7 literfles Oblomov vodka, 7 euro ofzo bij dirk-slijter)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lekkerste: bier, vodka
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Lekkerste drankje: Moet & Chardon Imperial Rose Nectar Champagne 11% 52 euro de fles.

Vieste drankje: Bacardi :kots:
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb een nieuwe verse ACE-multifruitsap ontdekt vandaag, nl de ACE van het koelvak in de LIDL
-hierdoor heb ik 2 nieuwe topmixes: met 50% vodka of met 40% sinaslikeur :beer:
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Lekkerste: Springbank Whisky 10years Cask Strength 57%
Vieste: Pasoa of van die andere zoete meuk!
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Spacemen 3 zei:
Lekker: Bier/Dropshot/Peach Tree/Sambuca

Vies: Grolsch Kanon (dat is echt niet te zuipen), Whiskey (puur gif, gadverdamme man), Bacardi puur (heeft een achtergrond :grin:)
Klik om te vergroten...

Dit is puur heiligschennis! Probeer eens wat Schotse single malts en oordeel dan zelf!
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekkerst: Goldstrike.

Viest: Goedkope whiskey
e
el sennaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een pint vind ik nog altijd het best gelijk welk merk maar als ik dan toch moet kiezen
geef mij dan maar ne jupiler :beer:
het vuilste : had eens een fles Raki gekocht (is gewoon walgelijk de geur alleen al) zonde van dat geld :(
s
snabbelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het vieste wat ik ooit op heb is Rakilja. Ik had voor een week een Servische uitwisselingstudente in mijn huis. Zij had me een fles zelfgestookste Rakilja gegeven, dit smaakte echt naar wasbenzine gemixt met spiritus en gootsteenontstopper. Echt ongeloofelijk ranzig. :kots:

De lekkerste dranken vind ik denk ik Jagermeister, Rosébier en bier. Maar het hangt vaak ook af van waar ik zin in heb.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lekker: Palm bier op nr 1. Pure vodka. vodka-cola. rum-cola. whisky, rode wijn
Niet zo lekker: Martini, zoete meuk, witte wijn, rosebier
R
R-woud88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekkerste: Amstel Bier, Sambuca :grin:

Vieste: Blue Curacao

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."