Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat ik allemaal geslikt heb: Depressie: Venlafaxine Neuropatische pijn en verslaving: Oxazepam Zolpidem Clonazepam Diazepam Tramadol MS Contin Oxycodon Methadon Quatiapine amitrityline En verschillende antibiotica's maar die weet ik niet meer"
"Zweevteev zei: Dat lijkt me echt verschrikkelijk en vooral beangstigend, voor mezelf sprekend, tenminste. Zodra ik iets van aanhoudende pijn ergens voel, dan denk ik al gewoon dat ik dood ga lol en het helpt niet dat ik de symptomen dan ga googelen en dat de resultaten bevestigen dat ik waarschijnlijk al maanden kanker heb en binnen aan aantal uur zal sterven. Heb je er nu nog steeds last van? Klik om te vergroten... Gaat nooit weg...... Ik gebruikte daarvoor al veel/vaak drugs maar zonder dat ongeluk had ik nooit in aanraking gekomen met oxycodon, en had ik nooit mijn oxycodon gaan misbruiken waardoor mijn recept stop werd gezet en had ik nooit verslaafd geraakt aan heroïne..... Het heeft veel ziekenhuis bezoeken, verschillende artsen, een depressie een extra verslaving en nog veel meer veroorzaakt. Maar je leert er mee leven en de pijn is wel minder geworden maar dat duurde zeker 5 jaar. Ik gebruik nu stabiel 10mg diazepam per dag en dat helpt heel goed maar ben natuurlijk nog kratom afbouwen en benieuwd hoe het met de pijn zal gaan als ik daarvan af ben.... Leven met een opium verslaving is zwaar genoeg laat staan als je het tegelijkertijd voor chronische pijn nodig hebt"
"Waar ben je verslaafd aan dan, oxycodon?"
"Dirkjan zei: Ik wil niet mierenneuken maar dit is helemaal geen merknaam voor alprazolam. Misschien is het nieuw, misschien ken ik het oprecht niet. Maar ik wil verduidelijking. ☝️ Klik om te vergroten... Is een vrij bekend merk, komt niet uit NL, veel op de zwarte markt te vinden (dealers)"
"Geen woorden voor, ben er bekend mee. Kan alleen maar zeggen sterkte en ik leef met je mee 😪"
"OtherShore zei: Er staat trouwens nog wel iets interessants in het artikel: “Fake versions of Ksalol purchased illegally online have led to hospitalizations and deaths in Ireland. These counterfeit products have been found to contain fentanyl and other morphine-like substances as well as rat poison.” Pas op @Samurai ! Klik om te vergroten... Klopt RC opoiden komen steeds meer deze kant op nu de taliban poppy velden aan het verbranden is, dat benzo's ermee gelacet worden gebeurt al langer"
"De eerste week haal je 25% er vanaf bij elke dosering. Dus slik je bijvoorbeeld 4x daags 20mg, ga je naar 4x daags 15mg. Vanaf daar doe je elke week / 2 weken 10% minderen. Je gaat je sowieso oncomfortabel voelen zoals slecht slapen en rusteloosheid en lichaam pijn. Maar de bedoeling van het afbouwen is dat je tijdens heel je taper lichtelijk aan het afkicken bent. Zodat je lichaam tijd krijgt om steeds een beetje te herstellen van die oxy. Accepteer dat je je sowieso slecht gaat voelen maar probeer het humaan te houden, gaat het voor je gevoel te snel? Dan stabiliseer je eerst en ga je daarna verder met afbouwen. Een stapje terug is niet erg zolang je wel weer 2 stappen voorruit zet. Sommige mensen kunnen zich aan een taper houden, en andere mensen moeten hun medicatie weggeven en dagelijkse porties krijgen. Er zijn ook mensen die cold turkey moeten omdat afbouwen te moeilijk is. Kijk voor jezelf wat het beste werkt. Ik heb veel ervaring hiermee je mag mij pmén. Reddit/opiatesrecovery is ook een community waar je heel veel aan zal hebben!"
"De dosering die je voorgeschreven wordt? Wat voor benzo's? Gewoon een lage dosering nemen. Benzo's zijn niet voor recreatief bedoelt zoals alcohol of ghb dus pas op want je raakt er snel aan verslaafd."
"Vince1984 zei: Ik hoop niet voor je dat ze je benzo’s hebben voorgeschreven, dan val je van de wal in de sloot, en heb je er een dubbele ‘verslaving’ bij. Mirtazapine zou ik aanbevelen, lage dosering, 7,5 mg. Maar niet te lang gebruiken, of om de dag. Alles wat met pam en lam eindigt, zou ik niet adviseren. Klik om te vergroten... Hier ben ik het dus mee oneens Dat ze je benzo's voorschrijven betekent niet direct dat je een benzo verslaving ervoor terug gekregen hebt zo werkt dat niet Als je benzo's voorgeschreven krijgt voor het afbouwen/stoppen met opiaten dan adviseer ik je om zo min mogelijk en zo kort mogelijk die benzo's te slikken om juist een nieuwe verslaving te voorkomen, maar als jij er baat bij hebt waarom niet? Je doel is toch juist om van je opiaat af te komen...... Uit ervaring kan ik zeggen dat ze enorm kunnen helpen om toch wat slaap te krijgen (wat een positief effect heeft op de afkick) en het kan ook helpen voor de onrust, angst, en lichamelijke pijnen. Er zijn nog genoeg andere "comfort meds" die ik aan kan bevelen voor het afkicken van opiaten, de ene verslavender dan de ander, uiteindelijk is iedereen zijn weg naar herstel anders en wat voor de één werkt, werkt voor de ander misschien weer niet. Oxycodon zou ik cold turkey kunnen kicken, tot aan 200-300mg toe, maar heroine zoals ik toendestijds......... Ik ben dankbaar dat ik dat met kratom en diazepam kon doen"
"Zweevteev zei: En amitrityline is toch een antidepressivum? Ik wist niet dat dat ook een pijnstiller was. Klik om te vergroten... Werkt tegen zenuwpijnen. Bij mij was het helaas niet effectief"