Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En volgend onderwerp..."
"En dan sta ik bij de nachtsupermarkt?"
"Ik heb dit forum ff achter me gelaten (nou ja, niet helemaal maar wel om serieuze redenen). Maar bedankt voor de support. Mijn probleem is dat ik mijn hoofd probeer te (hoe zeg je dat in Nederlands?) numben. Als het geen alcohol is, dan probeer ik het met wat anders. Ik wil het niet. Maar het is de enige manier om mijn hoofd rustig te houden."
"En nog een toevoeging: Als die klinieken je voor zoveel tijd van de alcohol af hebben weten te helpen is hun doel blijkbaar behaald. En dan stopt de behandeling. Maar voor mij begint het avontuur dan pas, dus ben ik al snel terug bij af."
"Bier. En slechtste Flugel."
"Bier 10% Smerigste: Flugel"
"Ik kom ondertussen klaar in poedervorm."
"Dirkjan zei: Ik damp mijn sperma in en kristaliseer het om het vervolgens tot poeder weer te snuiven. Zo gaan die dingen bij mij. Klik om te vergroten... Well that happens"
"jeroen79 zei: Ik zeg niet veel maar hij is gekrompen maar wel geil nu Klik om te vergroten... Aangekomen?"
"Of gewoon een olifant"