"De reden dat ik hier heel weinig drop, verklapt al grotendeels dat ik mijn drugsloze levensstijl enkel verder heb aangehouden, uitgebreid en versterkt. En ja dan kom je hier automatisch veel minder tot niet. Als je dan online komt en reacties/pm's krijgt, waarbij mijn mening totaal niet meer klopt met de realiteit. Dus aan zij die nog wel volop aant snoepen en experimenteren zijn en mijn oudere posts/reacties lezen vol lof over verschillende stofjes, die kan je dus volledig negeren.
En dat maakt ook dat ik bij deze helemaal niets meer in zit met de naderende RC ban en ook hier verouderde posts als teniet kunnen beschouwd worden.
Het enige dat ik nog dagelijks nuttig, zijn energy drinks, maar zoals iemand zijn dag start met een koffie en gebruikt als opkikker doorheen de dag. En geen Red Bull met 11gr suiker en 80mg cafeïne, neen hier opteer ik voor energy drinks met hoger cafeïne-gehalte (200-300mg/473ml), zero sugar, extra voedingsstoffen, gaande van vitaminen, aminozuren, ginseng,...
Maar bovenal veel water doorheen de dag, dus ook liters frisdranken, vergeet het.
Echt, mijn lichaam zal mij hier absoluut dankbaar voor zijn.
En kan het iedereen aanbevelen, om zeker is stil te staan bij zijn/haar/x middelengebruik/misbruik-> Wat? Hoeveel? Hoe vaak? Welke combo's? En wees gerust, ik heb ook vaak tegen de muur gelopen en door de hel gegaan, om toch uiteindelijk op dit punt te staan. Kan ze in 3 soorten verdelen, de stofjes waar ik verslaafd aan was en buitenproportioneel gebruikte.
1. Benzodiazepines (eerst jaren voorgeschreven en daarna rc's), zo verslaafd, alle nadelen heb mogen ervaren en da's echt stille sluipmoordenaar (begrijp dat velen dit zegden), dat het letterlijk was, geen benzo = nul rust en slaap.
Hier doormiddel van psychiater, huisarts en medicatie, verbazend vlot, goed en stabiel weten uitkomen en doordat ik de duivel in die benzo's zag, stopte ik hiermee, de periode die volgde, gebruikte ik het sporadisch, maar ik nam dan eerder na net wat te langere periode (om de zoveel weken, langer dan maand) met mindere/slechtere slaap, een mirtazapine of quetiapine.
2. Disso's: Alcohol, eerst Ketamine (poeder nasaal), maar daar ik snuiven zeer onprettig vond stopte dit na de Ketamine rc, nl F-DCK (oraal), lachgas. Combineren gebeurde best frequent. Voornamelijk F-DCK en lachgas (vaak in combo met alcohol) gebruikte ik 2-3tal jaren heel vaak, bijna dagelijks wel een van deze 2. Met F-DCK kon je kiezen, bleef je bij alcoholroes of ging je zwaar in trip/trance. Lachgas zat ik soms aan 20-30 patronen tot bestellen tank van 10-20l. Het disso minderde en verdween, omdat ik ook stims deed en dit gevoel vetter vond dan dat v disso's. Dus hieronder derde, mr msschn wel ergste.
3. Stims (steeds oraal): MDMA, alle stim rc's van 4-FA, 3-MMC, 4-FMA, 6-APB, 3-FA,...en waarbij ik ferm verslaving had opgebouwd van die laatste 3 en echt op het einde meerdere keren/week, voornamelijk 3-FA.
Hetgeen voor de ommekeer heeft gezorgd, vond plaats in oktober 2023, met een combo 4-FMA en 6-APB, van elk 100mg, hierop ging ik super slecht, van uren fun en vette euforische energy was geen spraken, ik ervaarde enkel pure nadelige effecten en bijwerkingen, van uren giga trillend zicht, extreem rusteloos, angstig, hoofdpijn, heet en koud zweet, mn hart tekeer voelen gaan, hyperventileren,...
En dat heeft er echt vr gezorgd dat ik er zelfs echte degout van had. In feb nog eens Newphoria (2-FA + 3-FA) gedaan, had ik als staaltje, in maart nog 1 maal 3-FA en dat was volledig einde stims. Ik gebruikte later zelfs mijn voorgeschreven Methylfenidaat (ADHD) niet meer, want zonder ging blijkbaar ook, was ondertussen ook van zoveel rommel vanaf, wat ook zn gunstige effecten oplevert.
En tussendoor heb ik periode met Tramadol (pillen en vloeistof) gehad, waarbij ik chille gelukzalige roes ervaarde. Had ik op voorschrift door 2x op 2j nierkolieken.
En 2 stoffen waarbij ik echt de high level qua slechte ervaring mee bereikt heb.
Op GHB ben ik 2 maal zeer slecht gegaan, graving n overdosering en van ni kunnen bewegen tot op de grond kronkelen vd hevige buikpijn en misselijkheid en geen blijf weten. O-DSMT (Tramadol rc), 1 dosis 50mg heeft me echt 8u pure hel bezorgd, vol extreme misselijkheid, buikkrampen, 8 x moeten overgeven, giga angsten, trillen, zweten, extreemste jeuk, alsof het onder mn huid krioelde vd beestjes, de wanhoop was heel nabij. Dit was echt het zwaarste, mr vooral deze laatste kan ik aan fout spul toedragen, daar het contact met deze webshop, arrogant was n deze later ook oa hier is opgedoken als onbetrouwbaar.
Dus zoals je kan lezen, is het bij mij ook een parcours met vele hoogtes, maar ook de diepste dalen geweest en heb ik het telkens zelf moeten ondergaan en ondervinden en was ik bij die benzo's en stims nog net dat tikkeltje vóór, om in een echt zware verslaving te belanden.
Dus misschien kunnen er zich optrekken aan mijn verhaal.
Bij deze, 't was lang geleden, maar ge kent mij, als ik zoiets drop is het meteen ganse boek.
Salodder DF'ertjes😉"
In: Kleine update drugsloze levensstijl
1-1-2024