Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bacardi"
"Cocaïn. en voel me er goed bij."
"High van de aspirines"
"Weet het nu nog niet, en denk dat ik het erna ook niet meer zal weten.."
"Wiet"
"wiet"
"Dit is geen hardcore meer, maar tis gewoon zo ontspannend"
"Nick en simon, gewoon alles"
"En misschien ga ik ook met oud en nieuwe. Even kijken of er nog een paar vrienden/vriendinnen (pillenbekkies) mee willen"
"Wiet.."