Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Ik gebruik het dagelijks een half uur voordat ik ga slapen. 25mg is de dosis. Voel er vrij weinig van aangezien het voor mij een doorslaper is. Ik wordt er niet moe van of zit in een buzz. De eerste week is even wennen, was een beetje “mistig” en moest een goed tijdstip vinden om in te nemen omdat het 12uur uitwerking heeft en ik niet de volgende dag met een mistig hoofd wilde gaan werken. Nu slaap ik dus prima, functioneer top overdag en heb mijn ritme een beetje moeten aanpassen. In combinatie met MDMA of 4-FMP niks geks meegemaakt. Zodra de “empathy” is uitgewerkt neem ik een Quetiapine en slaap er lekker op. Volgende dag minder last van een kater. Hoge dosering (100mg of meer) wordt voorgeschreven aan mensen met psychoses etc. Ik ben mentaal ok, gaat me echt om het slapen."
"Hey! Ik gebruik nu als doorslaper elke dag Quetiapine 25mg, lage dosering. Kan deze niet af en toe gebruiken omdat ik dan niet slaap of nauwelijks en de dag erna zo suf ben dus heb er voor gekozen dit altijd te gebruiken. Geen bijwerkingen en kan gewoon functioneren. Voorheen zat ik aan de diazepam, 50mg dat was tijdelijk, slapen was ok maar de dag erna zo suf dat ik nauwelijks aanspreekbaar was. Werk leed daaronder. Daarvoor heel veel melatonine gebruikt, wat dus niet heeft geholpen. Mijn Quetiapine neem ik ook gewoon in na gebruik van MDMA, 4F en 2CB. Merk geen verschil, alleen klein beetje lichter slapen en wat vaker heel kort wakker tussendoor."
"Probeer eens Quetiapine in een lage variant dus max 50mg. Het is een doorslaper voor velen zonder verslaafd te raken eraan. Zo kan je dus zeker 8 uur slapen."
"Ik gebruik het inmiddels 3 jaar dagelijks, dosering van 25mg Quetiapine (Seroquel) om lekker door te slapen. Daarvoor maakte ik nachten van 2.5 uur slaap en kon ik niet meer normaal functioneren in de maatschappij. Verschillende medicijnen en slaapmiddelen gebruikt, tot dit.. De eerste week ben je nogal wazig omdat je lijf moet wennen aan het medicijn. Ik heb geen rare bijwerkingen en maak nu nachten van gemiddeld 8 uur. Neem het medicijn in rond 21:30, duurt een half uur tot ik voel dat ik rustig word, ga dan mijn tandenpoetsen en naar mijn bedje. Ik krijg wel gewoon van alles mee en kan ook gewoon vanalles blijven doen, maar zodra ik besluit dat ik ga slapen dan slaap ik ook. Het middel werkt circa 12 uur vandaar dat ik het ook op tijd neem. In de ochtend rond 06.45 ook geen bijwerkingen, ik wordt uitgerust wakker en sta op net als ieder ander. Bij gebruik van MDMA/XTC of 4F neem ik gewoon zodra de rush weg is en ik me weer redelijk normaal voel dezelfde hoeveelheid om lekker te slapen. Nu moet ik wel zeggen dat ik dan lichter slaap en tussendoor veel wakker ben. Toch maak i ik dan een nacht van 8 uur vol en voel me redelijk uitgerust. Het is maar net de hoeveelheid die je tot je neemt..."
"Als je verder geen medicatie gebruikt zoals AD dan zou ik dat doen. Heb een depressie burn-out gehad en gebruikte het ook weleens. Heel fijn om even zonder zware gedachten te zijn.."
"Ff een jaartje sabbatical doen, resetten van alles."
"Herkenbaar! Heel chill in m’n eigen bubbel steeds weer dezelfde YouTube aanzetten omdat me dat zo’n fijn gevoel geeft. Praten? Nee joh! Me aanraken voor een knuffel, soms maar liever niet. Laat me gewoon muziekjes kijken. Pak af en toe een sigaret, kauw wat fruit weg en snuif aan m’n vicks-stick 🤪 Ik kan dit ook alleen in een thuis setting, dansjes doen lukt gewoon niet. 4F zou dan wel goed kunnen, ben je scherp op een praatstoel en lekker stickeren aan alles en iedereen. Weet niet of het nog verkrijgbaar is. Hoorde dat het al een jaar of wat uit de verkoop is gehaald."
"Ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk dat het wel kan. Goed eten, gezond, voldoende uitgerust zijn. Niet teveel pakken en niet bijnemen, rustig aan Chill gaan. Ik doe alléén thuissetting, maar hoe en waar je het ook doet, je empathy-potje zal wel zo goed als leeg zijn daarna. Njoy!"
"Schaduwmensen en vlekken op de muur. Mijn vriend zag ooit een zwerm vogels die ik niet zag buiten.."
"Ik heb echt geen gewenning hoor! Gebruik nu sinds 3 jaar een hoeveelheid van 25mg per dag (Quetiapine) en maak heerlijke nachten van 8 uur gemiddeld. Voor mij is het een doorslaper, eerder had ik maar 2,5 uur slaap en kon ik niet functioneren overdag. Sommige dagen als ik het inneem slaat ie in als een bom, voel ik me na een half uur rustig en slaap meteen, vooral als ik een drukke werkdag heb gehad, maar het komt ook voor dat ik het wel voel en wat rustiger wordt maar kan blijven zitten kletsen of tv kijken. Een aantal keren vergeten nieuwe voorraad te bestellen dus zat ik een nacht zonder. Nou, dat merk je meteen! Gewoon niet in slaap vallen of niet doorslapen en tegen een uur of half 2 plafonddienst. Ik zou echt niet zonder kunnen..."