Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lekkerste: Amstel Bier, Sambuca Vieste: Blue Curacao"
"met 10 bier ben ik aardig aangeschoten, maar dan wil ik juist doordrinken meestal tot de 15/16"
"evening zei: blauwe kerstboom! 170 tot 190 mg zuivere mdma Klik om te vergroten... ja, dat is een goeie pil"
"Bier!"
"Als je wilt slapen moet je maar niet gebruiken, het hoort er gewoon bij!"
"Gebruiken met je vrienden, dat is het leukste wat er is . Maar in mijn omgeving is het nu moeilijk om aan MDMA te komen."
"DDeeJay zei: R-woud88 zei: Gebruiken met je vrienden, dat is het leukste wat er is . Maar in mijn omgeving is het nu moeilijk om aan MDMA te komen. Klik om te vergroten... subtiel... Klik om te vergroten... Ja"
"3 biertjes om mee te beginnen en dan XTC."