Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Petrovic zei: OF je stopt met roken, OF je rookt stevig door. "Een beetje stoppen" door minder sigaretten te gaan roken is geen optie als je denkt dat je daardoor minder ongezond bezig bent. Deze opzienbarende conclusie is het resultaat van een Noors onderzoek, waarin ontdekt werd dat mensen die minderden met roken evenveel kans hebben om te overlijden aan een dodelijke ziekte als diegenen die gewoon stevig blijven doorroken. Dit onderzoek is uitgevoerd over een periode van twintig jaar en er namen zowel mannen als vrouwen aan deel, in totaal 50.000 personen. Hopelijk is dit artikeltje een wake-up call en een eye-opener: gewoon helemaal stoppen! Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Inderdaad opzienbarend. Heb je ook ergens bewijs gevonden waarom dit zo is? Ben erg nieuwsgierig, aangezien ik zelf vind dat ik iemand ben die z'n nicotineverslaving redelijk goed onder controle heeft. Zo kan ik tijdens een avond uitgaan 10 peuken roken en er daarna meer dan een maand vanaf blijven. En dit is al 2/3 jaar zo, dus zie niet echt een reden waarom het per se meer zou gaan worden."
"Dank voor het bevestigen van mijn vermoedens. Weet niet of ik er verder nog iets mee ga doen, dan."
"Ivoos zei: Heb je zelf iets van AD(H)D? Klik om te vergroten... Nee, dat niet. Niet dat ik weet. Wel heb ik me nooit echt goed kunnen concentreren op 1 ding. Ontzettend lage spanningsboog iig."
"Ik ga naar Exit. (moest het even delen)"
"Ik ga sowieso naar Awakefest dit jaar. Ben zo benieuwd!"
"Geniet er erg van en live waren zo ook leuk!"
"Wow, dit is best ziek. Ik begon de beginpost van Sublimo te lezen en ik dacht; Ik ga Paradise circus remix van Gui posten. En ik scroll naar onder...wooow. Prachtig nummer, het raakte mij ook echt. Je krijgt er zin van om te dansen, je wordt er blij van, maar op de een of andere manier raakt het je ook op een wat 'verdrieterige' manier. Prachtig."
"Paul Kalkbrenner voor mij."
"Dat ga ik deze vakantie ook nog even doen, hasjchocomel. Lang niet meer gespacet op thc in voedsel en ik ben echt weer ontzettend benieuwd hoe ik het nu zou vinden. Brownies...good times."
"Ik weet wel dat ik veels te veel op internet zit. Gewoon te vaak sommige dingen 'nog even checken' terwijl het geen nut heeft, en ik m'n tijd veel beter kan besteden. Daarbij kan ik me dan ook supergoed vermaken op internet..."