Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En het laat (volgens National Geographic) 1200x meer dopamine vrijkomen dan je hersenen uit zichzelf kunnen. Of het overdreven is weet ik niet, want het schijnt gewoon hartstikke verslavend te zijn. Toch zou ik het stiekem wel een keertje willen proberen. Kijk wat ik zo eventjes vind op het internets Methamphetamine acts on dopamine transporters, serotonin transporters, and norepinephrine transporters (DAT, NET, and SERT). The ratio between norepinephrine and dopamine is about 1:2, so no, the two monoamines are not released in equal rations. Generally a total of 1,200 units of dopamine is released, six times higher than cocaine, and twelve times higher than orgasm. No other drug releases as much dopamine as methamphetamine (dextroamphetamine ranks second), as a result methamphetamine is extremely addictive with very high rates of relapse. It has greater effects on serotonin than most people think, about 60 times more serotonin is released than norepinephrine however dopamine and norepinephrine are the more critical neurotransmitters and have a greater stimulatory effect. Klik om te vergroten... Bron"
"Ach, de kans dat je meth vind in Nederland is toch miniem."
"Niet alleen speed, maar ook meth wordt gebruikt als AD(H)D medicijn. In de VS heet het Desoxyn."
"Ik heb het tot nu toe 4 keer gebruikt, waarvan de laatste keren 1 gram waren en 2 gram verdeeld over 2 dagen. Ik heb nooit de dag erna dat ik meer nodig had ofzo en ik ben ook niet van plan om de komende paar weken sowieso niet te gebruiken. Nou is 4 keer niet veel, maar toch. Daarnaast is speed misschien ook niks voor mij. Ik hou er van om dingen rustig aan te doen. Op speed lijkt het of de tijd voorbij vliegt, waar ik me aan stoor als ik ergens mee bezig ben en het is plots veel later, of dat de ochtendgloren zo snel aanbreekt. Met wiet heb ik het tegenovergestelde, wat ik weer erg fijn vind, dat alles langer duurt zeg maar. En ik val in slaap voor het te laat is :P"
"Mijn spiet is altijd 100%!"
"Fresh zei: Sublimo zei: DamienDope zei: Mijn spiet is altijd 100%! Klik om te vergroten... Keep on dreaming ! Klik om te vergroten... 100% lekker bedoelde hij Klik om te vergroten... Het was als grap bedoelt. Ik gebruik niet eens speed."
"DamienDope zei: Het was als grap bedoelt. Ik gebruik niet eens zeer zelden speed. Klik om te vergroten... Zo goed?"
"Oh wat klinkt die drum and bass nu heerlijk"
"De lol begint er al snel af te raken, het effect is niet meer wat het geweest is, en zo bizar veel heb ik ook weer niet gebruikt (in totaal een gram of 20). Ach, misschien komt het omdat mijn al vrij lege serotonine-voorraad met nieuwjaar nog leger werd gemaakt."
"Ivoos zei: Ik stel voor dat we een nieuw systeem uitdokteren om drugs te classificeren. Alles vergelijken met kaas en op basis daarvan kijken hoe schadelijk het is. Klik om te vergroten... Maddo17 zei: Datura heb ik nog nooit van gehoord. Ziet er interessant uit. Klik om te vergroten... Vooral gebruiken zou ik zeggen."