Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een pauze van 3 maanden zegt niet zoveel als je in de tussentijd (wekelijks?) speed en 3-MMC gebruikt."
"Timbaland zei: En dan kijken wie het verst kan kotsen ? Klik om te vergroten... Wet kots contest"
"Wat zegt de arts die het voorgeschreven heeft?"
"Is dit een test?"
"Een achteruitkoprol maken? 1, 2 of 3 stuks 🙃"
"Snuifcabine zei: Er zijn vast meer mensen die terug naar Tilburg moeten, kan soms leuk zijn om wat te socializen met mensen die je niet kent. Moet niet al te moeilijk zijn om te zien wie er van ADE naar huis gaan 👀 Klik om te vergroten... Ik moest ook na Ground Zero een stuk alleen reizen. En ik sprak iemand in de trein aan, ik had hem ingeschat als een hardcore liefhebber. Maar hij zat gewoon broodnuchter en net wakker in de trein en had geen flauw benul wat Ground Zero was 😂"
"GabberHippie zei: Heb je een suggestie? Ik ga naar Harmony of hardcore, dus het moet me vooral veel energie geven om de dag vol te houden Nope! Klik om te vergroten... Een hardcore feest "vol kunnen houden"? Hallo! Ben jij nou een GabberHippie ofwa?!"
"En als je afleiding nodig hebt in de vorm van (online) sociaal contact, op DF is er vrijwel altijd iemand online die in is voor een praatje. Powerbank en warme trui mee en chillen maar!"
"Eigenlijk vrijwel nooit meer. (Blijven) spugen en er misselijk van blijven zijn helaas niet echt mijn hobby's. Dus neh! Misschien ooit nog eens in een thuisfeestje maar op festivals oid doe ik het echt niet meer."
"KoningToto zei: Yes, 3,5 uur geleden genomen. Het eerste uur merkte ik letterlijk niets. Toen kwam ie opeens heel heftig, met kotsen en alles er bij. Vrijwel identiek aan het gevoel van te hard gaan met x. Gelukkig duurde dat niet zo heel lang. En sindsdien in een heerlijke steady flow. Klik om te vergroten... Hoe gaat ie nu?"