#1
Lekkerste vind ik toch Vodka. (Smirnoff of Zubrovka) een Hertog Jan biertje of Cola-Malibu.
Lekkere cocktails gaan er ook altijd wel in.
Smerigste vind ik Passoa/Passie/Petrikov en Blue Curacao.
De lucht van al die 4 dingen maakt me kotsmisselijk, laat staan dat ik het moet drinken.
Lekkere cocktails gaan er ook altijd wel in.
Smerigste vind ik Passoa/Passie/Petrikov en Blue Curacao.
De lucht van al die 4 dingen maakt me kotsmisselijk, laat staan dat ik het moet drinken.
in de zomer !