Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkerste drankje en het vieste drankje.

Lekkerste drankje en het vieste drankje.

250 antwoorden
113 weergaven
18-5-2026
s
so-obviousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lekkerste vind ik toch Vodka. (Smirnoff of Zubrovka) een Hertog Jan biertje of Cola-Malibu.
Lekkere cocktails gaan er ook altijd wel in.

Smerigste vind ik Passoa/Passie/Petrikov en Blue Curacao. :kots:
De lucht van al die 4 dingen maakt me kotsmisselijk, laat staan dat ik het moet drinken.
V
VitamineXLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekkerst: Jack Daniels on the rocks :beer:
Vieste: Tequilla :kots:
p
petekayLid
01-01-2024, 00:00
#3
:hearteyes: : grolsch kanon bier, Tequilla , vodka
:kots: : amaretto, ouzo
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
petekay zei:
ouzo
Klik om te vergroten...

Iedere keer als ik dat weer drink ( bij de griek ) . Dan komt die smaak mij zóó bekend voor, heb die alleen nooit kunnen plaatsen :confused:

vind het persoonlijk wel echt lekker.
p
petekayLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anijslikeurtje :wink:
In griekenland zelf wordt je doodgegooigd met die meuk!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekkerste: (leuk wat ik hier net boven lees) ouzo, raki, pastis, sambuca (allemaal 1 pot nat)
Vieste: Pina Colada :kots:
S
Spacemen 3Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekker: Bier/Dropshot/Peach Tree/Sambuca

Vies: Grolsch Kanon (dat is echt niet te zuipen), Whiskey (puur gif, gadverdamme man), Bacardi puur (heeft een achtergrond :grin:)
h
heroinLid
01-01-2024, 00:00
#8
lekkerste vodka
vieste scotse wiskey(bleehh.....)
S
Sofie21Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekkerste drankje: Bacardi rum met een druppeltje cola :wink:
Vieste drankje: martini, het zou een vrouwendrankje moeten zijn maar ik krijg het gewoon echt niet weg..( Of ben ik soms geen vrouw :wink:? )
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
HetEindeVanAlles zei:
Hangt sterk van m'n stemmingen af, maar:

lekkerste - pilsje, vodca-redbull, jack & coke of gwn glas jack daniels :hearteyes:

vieste - pisang ambom, kriek, Fiero (die rode martini) :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Jack & Coke :( zo verneuk je toch gewoon de Jack!!!

Lekkerste: carlsberg, jupiler, Jack, whiskey cola (johnny walker ed.), porto, wijn.

Vieste: Campari, pisang en al die wijven drank en martini bwerk :kots: .
M
MÐMALid
01-01-2024, 00:00
#11
Een lekker koud flesje Heineken en een :stoned: in de zomer !
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#12
Whiskey zeker de lekkerste. :hearteyes:
&
het smerigste Jenever.
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#13
shotjes: JELLO x rum x gelatine! :tearsofjoy:
en ik hou ook wel van ouzo, flesje bier en een glasje rosé
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#14
lekkerste: schotse whisky
ranzigste: breezer/wkd suikertroep
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Lekkerste: Bier & Malibu
Smerigste: Wijn. Wit, rood, droog, zoet, dat maakt me allemaal geen donder uit.
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekkerste : bier (Jupiler of Maes bij voorkeur)
Slechtste : Ooit is geproeft op de kerstmarkt van mijn ex-vriendin, warme chocolademelk met flinke scheut Amaretto... :kots: :kots: een uurtje later hehe
L
Lucky_StrikeLid
01-01-2024, 00:00
#17
lekkerste: Smirnoff Ice

vieste: kruidenbitter
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Lekkerste: Jupiler en gin-tonic.

Goorste: Pisang Ambon, maar de paarse varieteit. Ooit eens gekocht in 'n dronken bui omdat er guarana in zou zitten, wat erg lekker is. Foute koop. BAH! :kots:
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#19
lekker: Bier en dan het liefst hertog jan of jupiler. een henk de wandelaar met rood etiket, russische spa

vies: pertrikov smirnoff ice en supermarkt breezer crap
M
Miepje91Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

lekkerste,, uhm Safari-cola. en verder ben ik wel van de zoete drankjes,

ranzig; tequila *of je het ook schrijft* wat kan je ziek worden van die zooi :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."