Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkerste drankje en het vieste drankje.

Lekkerste drankje en het vieste drankje.

250 antwoorden
111 weergaven
18-5-2026
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#1
rode wodka is ook zoete rommel
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekkerste : Sambuca , Vodka - Red Bull
Goorste : Champagne , Brut - toestanden
H
HankLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goorste : Champagne , Brut - toestanden
Klik om te vergroten...

Mee eens...

Lekkerste Calvados en de basis daarvan Cider/ Cidre maar dan wel de niet gepasteuriseerde gezeefde zooi die je hier en daar in de winkel ziet... Nog beter... ga het in Bretagne zelf drinken..
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste: Bailey's of bier (Jupiler :P )
Slechtste: Martini (verdacht goedkoop voor 'sterke' drank) en whisky-cola
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lievelingsdrankje heb ik niet specifiek. Vieste drankje qua non alcoholic is Tonic!
Vieste drankje qua alcoholic is: Apfelkorn!
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#6
beste: goedkope martini, kreeg van via via is te drinken en stukker beter als echte martini :P
vieste: bier, stro (smaakt naar lijm :kots: )
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
lekkerste Flugel (10%) vieste Goldstrike (65% ofzo, weet niet precies) Goldstrike word je wel snel zat van :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goldstrike is lekker man :beer: tenminste in de shotjes in de discotheek :P
R
RHCPLid
01-01-2024, 00:00
#9
lekkerste: whisky, stroh rum :hearteyes:
vieste: zoete rommel
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re:

Djo zei:
Vieste drankje qua alcoholic is: Apfelkorn!
Klik om te vergroten...

Compleet eens met Djo, van Apfelkorn ga ik over m'n nek. Een goed glas whiskey is altijd welkom, evenals bier en wijn. Alles met kleurstoffen erin drink ik liever niet (jwz).
s
suzanne1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
lekkerste tequila gold ( 38%) en grasovka vodka (40 %)

vies vind ik likeuren en al die zoete bende
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#12
bier is wel lekker en goldstrike ook alleen best sterk en omdat ik al niet tegen drank kan drink ik het liefst alleen bier.

t vieste is bacardi cola en PASSOA :kots:
k
khalixLid
01-01-2024, 00:00
#13
alles voor mij is het beste.
Ik wil mix drankjes en graag nieuwe dingen uit te proberen.
verschillende likeuren smaak.
S
ShitzooiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lekkerste: een goede witte of rode wijn. Of bier bij het voetbal (smaakt dan toch extra lekker)
Vieste: whiskey. Ruikt naar nagellak remover bah
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
lekkerste: goed glas whiskey, (sterke) Baco, Pils van de tap , tequilla

Vieste: die zoete drank (en vooral blue curaçao) en Campari (gadverdamme die nasmaak)
B
BLOEDLINKLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekkerste: Whisky-cola
Smerigste: Absinth
S
SwahlieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lekkerste is toch wel Jack Daniels, Wodka (lime) en Absinthe
En 't smerigste is en blijft Bacardi... :(
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lekkerste: Sex on the Beach. Als ik geen wijven drankje mag kiezen is het Jägermeister of bier (Paulaner oktoberfest bier om precies te zijn).

Vieste: Weirde Hongaarse rum en Jenever.
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lekkerste: Safari, Flugel, Tequila.
Vieste: Sambuca, Wodka.
C
ContinentalLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekkerste : Wodka, whisky, hertog jan.
Meest smerig : Vieux :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."