Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: AD/HD en verslaving het gaat erom dat we vroeger zeiden: dat jonk is veel te druk, heeft teveel energie, kan moeilijk leren, wil teveel tegelijkertijd etc. Dat waren karakter eigenschappen. Tegenwoordig wordt elke eigenschap op een weegschaal gelegd en wel/niet wenselijk bevonden. Bij mede voor de buitenwereld onwenselijk (lees: vermoeiend voor vermoede ouders) gedrag wordt een diagnose gesteld en daarom zitten nu tienduizenden nederlandse 14 jarigen aan de amfetamine"
"misschien wat uitgebreider maken dit topic, dus niet alleen bij een dodelijke OD op hero maar bijvoorbeeld ook wat je kunt doen als je 'fout' gaat van wiet/alcohol, een angstaanval krijgt bij tripmiddelen en (niet perse gevaarlijke) hartkloppingen van bijv coke?"
"Ruski zei: Anyway, to the point, mijn andere maat ging snel naar binnen en haalde een vel A4 blad, goot daar wat zonnebloem olie overheen, plakte dit op zijn blote maag en zette daar lichtjes druk op. Binne 2 minuten was mijn creperende vriend weer helemaal tiptop in orde. Zoiets had ik nog nooit gezien, mss kan het handig zijn om hier bij te voegen. Klik om te vergroten... lol, wat een onzin."
"bruuk83 zei: Ik heb een keer meegemaakt dat iemand die dronken was, een likje 71% mdma kristal crush wilde. toen ie met het zakje terugkwam was deze leeg, zat ong 3/4 gr in. Mee naar een huis genomen en op de bank gegooid, ging superhard, bleef lang brabbelen, maar leek fysiek te functioneren. Hij is thuis gaan slapen, volgende dag kon ie zich niks, maar dan ook niks herrinneren. Voelde zich logisch helemaal stuk in zn hoofd. Gaam shoppen bij de tuinen, wat middeltjes meegegeven. die avond werd hij zo ziek ( ong 16u na inname) dat ie naar het huis van zn ouders is gegaan om uit te zieken. Daar heeft hij hoge koorts voor een week gehad, en kon ontlasting niet meer controleren (braken en nummer 2 in bed) voor enkele dagen. Heeft even geduurd voordat deze de oude was. Dit had ik echter niet verwacht toen ik m op die avond zag. Ik denk dat ie vrij veel geluk had. Klik om te vergroten... *modknip, je hebt je laatste kans verspeeld. Permanente ban is in aantocht."
"Er ligt mij een zakje mephedrone aan te kijken Maar ik mag pas vrijdag, 9 dagen alleen thuis"
"het is duur, erg duur. Je voelt er in verhouding met xtc/speed eigenlijk vrijwel niets van, en het is gigantisch verslavend. Ik heb veel liever een echte keiharde MDMA rush, of een stuiterende nacht op de speed, dan die laffe meuk waar je om het half uur helemaal nerveus van wordt. Dus, waarom? Ik vind het verspilling"
"en ja, voordat jullie beginnen, ik heb goede coke gehad, geen verdovingsmiddel van de tandarts"
"is een geestelijke verslaving niet gewoon een lichamelijke? Als je bijv. stopt en niet kan slapen, zweet, angstig en zwaar onrustig bent (wat veel voorkomt), is dat toch een lichamelijke reactie? Dat zijn dus lichamelijke afkickverschijnselen, veroorzaakt door een lichamelijke verslaving (paniek wanneer er geen wiet is, er niet van kunnen slapen, onrust etc)... :P Verder een mooie topic!"
"lol"
"van mephedrone kan je R E T E geil worden"