Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"5 ml GHB en een lekker peukje erbij Mjam Zo m'n vreetkick bevredigen met zelfgemaakte hamburgers met mangosaus en salade."
"Is het niet gewoon te testen door een testcentrum?"
"Helemaal NIETS. Oke behalve Nicotine."
"Oxazepam, Tranxene en zometeen Temazepam."
"2 Temazepam, 1 tranxene. Moet morgen vroeg op maar mijn lijf snapt niet dat ik wil dat het slaapt."
"Volgens mij is dat niet zo gek, dat je af en toe nog wat flashbacks hebt. Ik denk dat je er over een week al een stuk minder last van hebt."
"Al een week helemaal niets genomen. Geen GHB, geen benzo's, alleen een paar wijntjes van de week die ik niet voelde. ERG lekker even nuchter. Vandaag half pilletje dex, maar denk dat ik er weinig van ga voelen."
"Het lijkt mij gewoon de afterglow die iets langer duurt omdat je er gevoeliger voor bent..."
"Ik ken iemand die schizofreen is geworden en gebleven, na het gebruik van LSD. Natuurlijk zat er al iets niet goed in zijn hoofd, maar dat weet je vantevoren ook niet... of je die aanleg hebt. Het zal je maar overkomen.."
"GHB & Temazepam. Kan ik zo hopelijk lekker slapen. De valium laat ik maar staan. Blijft je zo lang wazig van, bah."