Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eindfeest 2e klas. De eerste keer dronken: Met een vriendin besloten we in te gaan drinken voor dit feest. Na iets meer dan een halve fles Pisang Ambon, el Pico wodka (dacht ik, ofzo?) ik denk ongeveer 1 glas en twee biertjes in nog geen drie kwartier achterover geslagen te hebben naar het feest gegaan. In de rij wachtend iedereen die ik kende begroet of ik ze in geen maanden had gezien. In mijn enthousiastme over het hekje langs de rij heen gedonderd en deze met me meegetrokken waarna hij boven op me lag. Wonder boven wonder binnen gekomen. eerst gewoon leuk gedanst etc. Op een gegeven moment ben ik misselijk geworden en met een vriendin naar boven gegaan, waar het iets rustiger was. Ze stak een peuk op en ik trok steeds meer weg. Uiteindelijk overgegeven. Vanaf dat moment weet ik niet veel meer. Alleen nog een paar vlagen. Ik werd naar boven gedragen door personeel daar. Ik zat op de wc en personeel vroeg of eht wel ging, ik antwoordde ja. Daarna naar beneden gedragen en hebben ze me buiten neergezet. Ik zat daar op een stoel. Mijn rector kwam er aan en hurkte naast me neer. Vol zorgen keek ze me aan waarna ik over dr schoenen heen kotste. Oeps! Nog steeds hield ik toen vol dat ik niet dronken was. Ze lieten me over een rechte lijn heen lopen, voor mijn gevoel lukte dit met veel moeite wel. (Maar een klasgenoot die buiten was komen staan vertelde me een paar dagen erna dat het echt nergens op leek xP) Uiteindelijk heb ik toegegeven en gezegd dat er wel iemand bij was maar haar naam niet genoemd en gezegd dat zij niks had gedronken. Toen zijn mijn ouders gebeld en in die tussentijd stond ik tegen mn gymleraar te leunen (ik weet niet, maar de stoel was ineens weg en anders lag ik op de grond). Naar de auto gedragen en daar nog een AH tas vol gekotst. Jup, dat was een blunder!"
"Niet echt een blunder, maar meer een vaag moment. Zaten bij een vriend thuis en had die avond 3 pillen en wat G gebruikt. De jointjes gingen ook heel de avond en nacht door. Maar rond 8 uur 's ochtends ofzo denk ik? Voelde ik me zo vaag en moe. Ik stond op en wilde naar huis gaan, maar ik voelde mn lichaam zwaarder worden en mn bewustzijn 'wegtrekken'. Leek wel alsof ik in slaap viel (zat ook de hele tijd weg te dommellen daarvoor, maar echt in slaap komen net niet), dus verloor mn evenwicht en viel tegen een langwerpig decoratie achtig iets. Gelukkig hadden mn vrienden wel door dat ik er echt niet helemaal bij was, en voor ik de grond kon raken was iemand opgesprongen en had me wakker geschud. Uiteindelijk daar maar blijven slapen want anders was ik echt niet veilig thuis gekomen. Was wel echt super gezellig avond verder, maar was toen wel ff schrikken :P"
"Arthur King zei: Exceptional Insight zei: Nee. En nee. Om dezelfde reden dat vrouwen nÃet opscheppen dat hun wasmachine op 1000 graden kan wassen. Klik om te vergroten... Was die niet van Javier Guzman? :P Klik om te vergroten... Hee ben een x naar een show van hem geweest OT Deze winter was ik bij een vriend, zijn ouders waren op vakantie maar het was eigenlijk de bedoeling dat we niet in het huis waren. De dag erna kwamen ze terug en er lag een groot pak sneeuw. Naar hun weten was hun zoon 1x thuis geweest om spullen op te halen. Toen ik weg ging moest ik dus lopen in de voetstappen die er al stonden. Weet niet meer wat ik toen op had, maar ik denk wiet en alcohol. Had een beetje moeite met recht lopen en mijn evenwicht was verre van optimaal. Ik loop dus erg stuntelig binnen die voetstappen, toen ik 1 stap uit de tuin was op mn bek gegaan. Ouch!"
"1. Xtc 2. Speed 3. Wiet 4. Lsd 5. Mephedrone 6. 2C-B 7. Ghb 8. Ketamine 9. N2O 10. DMT (1 keer 1 hijsje genomen en nog 1 maar die hoestte ik uit , wel visuals gehad, iets heftiger dan met 2CB denk ik (al weet ik beide dossisen niet), super vet maar wel kort dus moet ik nog eens goed doen, denk dat ie dan wel zal stijgen) 11. Truffels 12. Coke 13. Hasj 14. Poppers 15. Salvia (niet echt goed effect van gehad) Best lastig ze zo rang te schikken (zeg je dat zo?), vooral omdat het erg per situatie verschilt, maar als ik het effect op zich bekijk, komt het wel neer naar deze volgorde ongeveer.."
"1. Mcpp. Denkende dat het een goede mdma pil was ging ik dus met 1 achter de kiezen een attractie op de kermis in.. De eerste keer, toen ik een halfje op had ging eht wel goed.. De 2e keer in die attractie was echt sick, langer dan 2 minuten ondersteboven gehangen (zo'n lange steel die 40 m hoog gaat en dan zo heel hard rondjes draait. We hingen dus ondersteboven toen de mensen aan de andere kant van de steel in moesten stappen. Al het bloed stroomde naar mijn hoofd en toen ik uit de attractie kwam en in de mac in de spiegel keek schrok ik ZOO erg. Zag er zo fucked up uit, pupillen helemaal groot, het groene van mn iris was helemaal weg en wat wit hoorde te zijn was helemaal rood. Ben nog nooit ZO erg vanmezelf geschrokken. (Vanaf dat moment begreep ik ook hoezo mensen in der rij voor de mac vroegen of het wel ging met een erg verschrikte blik.) 2. Alcohol, 3 jaar geleden wist ik nog niet zo goed waar mijn grens lag wat resulteerde in een paar keer kotsen. 3. n.v.t."
"Heb het wel geprobeerd, maar zonder effect. Ik denk ook dat als je eenmaal 'echte' drugs hebt genomen, het eventueele effect van iDozer in het niet valt. Maar opzich vind ik de werking van dit programmatje wel interessant. Heb het nog op mn pc staan, ga het ooit als ik me verveel en er in de mood voor ben nog wel eens proberen met de zogenaamde 'Hand of god trip'."
"2c-b met wiet ? Mdma en daarna ghb? Speed met ghb Ik ben niet zo van de gruwelijke combo's, maar deze deden het erggg leuk bij mij!"
"Dat een topic met dit niveau nog gekickt moet worden na een paar jaar.."
"Re: ÃŒk beleef alles niet echt meer.. Stoppen is inderdaad het enige antwoord. Toen ik veel speed gebruikte had ik dit ook, was er heel de dag niet bij met mn hoofd en niks kon indruk op me maken. Toen ik ermee stopte merkte ik dat door de tijd heen mijn normale bewust zijn steeds meer terug kwam. Nu lijkt het misschien een hele grote stap, en dat is het misschien ook wel maar uiteindelijk zal je er alleen profijt van hebben. Dan ben je uiteindelijk trots op jezelf, en je zal zien dat het leven je dan eens tuk meer toelacht. Veel succes en sterkte ermee."
"Oops dubbel, ik dacht dat ik op 'Bevestig' drukte maar, kreeg toen 'voorbeeld', dacht ik, maar blijkbaar op 2x opbevestig gedrukt?! Laten we de alcohol de schuld geven"