Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Liquid Solid Dream"
"Lachgas is een oxidator, dit bevordert alle brandbare middelen. gemengd met benzinedamp, is het extreem vlambaar en potent. (nitro instalatie in je auto ) Omdat tabak een brandstof is, die vanwege het vochtgehalte alleen smeult, en je voegt er een oxidator aan toe, dan zie je een vlammetje. Als je pure zuurstof aan een brandende sigaret toevoegt, zal je ook een vlammetje zien. Lachgas 100% is onbrandbaar, gemengd met een brandstof en zuurstof heb je een erg brandbaar mixje http://nl.wikipedia.org/wiki/Lachgas"
"Ik heb mensen gezien, waarmee het minder goed af liep."
"Deleruim Tremens, alcoholvergiftiging, ga je normaal door knock out, en eng dromen, De coke hield je wakker."
"Geweldig reportje. mischien is het ook iets voor mij. Zal wel wat meer "snelheid" hebben, dan lucy"
"Ik was ook bij Sail... Mega drukte, en geweldig weer. (heb je bijna geen dope voor niodig )"
"Nu gebruik je om te ontspannen en je lekker te voelen, of in feite niets te voelen. Als je zo door gaat met elke week een klein beetje en af en toe eens door de week, dan begint het met ook een keer op donderdag, in plaats van alleen woensdag, en het weekend. Na 3 maanden zo gebruiken, begin je je naar te voelen, en als je dan een klein beetje pakt, voel je je "normaal" Je begint dingen te verwaarlozen, je belt vrienden niet meer op, je vergeet verjaardagen, omdat je het goede gevoel in een papiertje hebt gevouwen. Op dit punt, kan je nog stoppen, doe dat ook, doe dat nu. Over 6 maanden is je lichaam er aan gewend, en gebruik je alleen nog maar om de probleempjes te vergeten die je in die tijd opbouwt. Hoe langer je gebruikt, hoe moeilijker het is om dingen te horen dat je verkeerd bezig bent. Stop er nu mee. je kan nog veranderen. Ga fitness doen, ga naar de sauna zweet alle shit uit je lichaam, meld je een week ziek, geef je pasjes aan familie, lever al je contant geld in, en vraag iemand anders of die eten voor je koopt. Je voelt je grieperig, maar dat gaat over, de griep gaat weg. Je leven komt weer terug. deze hielp mij er doorheen."
"Soms kan je zulke reacties verwachten. Nobody's perfect (Dit is geen advies, maar de keiharde waarheid, loop daar ook niet van weg...) De effecten van heroine veranderen, als je te regelmatig gaat gebruiken, dan is het lekkere gevoel weg, je hebt dan heroine nodig om je niet slecht te voelen. De rush gaat weg, je hebt dan alleen nog het gevoel over die je gedachten verandert. Als je je slecht gaat voelen door de week, dan word het tijd om te stoppen, je lichaam is dan afhankelijk aan het worden. Hoe sterk en stabiel je geest ook is, hoe assertief je ook bent. En hoe goed je ook voor de medemens bent, en hoe lief je ook bent voor je naasten. Je lichaam kan dan niet zonder. good luck! leef je leven zoals je het zelf wilt."
"curiosity killed the cat. Het is jou leven man. Daar hebben wij dus niets over te zeggen, lees door de beledigingen heen, en filter het gezeik tussen de feitjes uit. Trek je eigen conclusie. Weet wel, dat we dit niet doen om je te plagen, we zeiken liever door om iemand uit de goot te redden, dan dat we een keer een bericht in de krant lezen, en denken van "Was dat niet... kut ik vond het best een toffe gozer..." Succes."
"Liefde Spiritualiteit Divinatie"