Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jacky d met cola f*kking lekker"
"een halve liter export wat een delicatesse haha"
"Ik heb dat ook wel vaker gehaad van verschillende soorten coke het kan door een middeltje zitten wat er versneden door zit maar ik denk zelf dat je als je in bed ligt je gaat focussen op je hartslag en door de coke is ie zowiso hoger en omdat je je er op focust het alleen maar erger wordt omdat je een beetje in paniek raakt en begint te stressen dat die daardoor hoger gaat, misgien meer wiet roken dat je niet meer denkt of gewoon niet meer roken na het snuiven als je het alleen dan hebt en anders weet ik het ook niet"
"wat ze op drugs inc zeiden dat als je het meer dan 2 jaar dagelijks gebruikt je blaas in principe aan flardengescheurd wordt ik weet niet of dat ook zo als als je het voor langere tijd gebruikt maar gezond kan het niet zijn want het is gewoon paarden verdoofmiddel misgien als je niet wilt stoppen doe dan zoals mij gewoon 3a4 keer per jaar dan kan het geen kwaad en heeft het geen verdere bijwerkingen voor je lichaam"
"ik heb het 2x gehad en is absoluut niet mijn drugs de eerste keer was leuk een lijn gesnoven en ik viel gewoon naar achter tegen de bank aan. ik zat half in een droomwereld waar ik mijzelf op de bank zag zitten. 2e keer dat ik het gebruikte was op een feestje. het begon met het gevoel dat ik heel dronken werd ma na een paar puntjes kon ik amper lopen. ik heb volgens mij nog 2x een lijn coke gehad die anders zou het slecht zijn afgelopen denk ik. dat is ook de enige x in mijn leven dat ze mij naar boven hebben moeten dragen. ik raak het nooit meer aan wat een ROTZOOI is dat"
"Ik was zelf altijd fan van keta met coke want je kan langer blijve doorsnuiven (neem aan dat je het niet spuit) maar als de coke op is uitgewerkt en de keta niet en je blijft doorsnuiven wordt je wel ram wazig wat zeker lachen is maar ook vervelend ivm k-hole als je t thuis doet geen probleem wel op feestjes want op een bepaald moment wist ik zelf altijd niet meer wat ik deed als de coke op was en de dag erna hoor je de verhalen waar je niet altijd blij van wordt"
"50 euro voor 0,6g is belachelijk veel![/quote] Ja volgende keer zou het ook iets meer zijn zei hij. Maar kan goed zijn dat het dan idd niet zo een goeie was want heb hem niet getest, wat ik ook zeer fel had was dat mijn neusholte zeer fris was en mijn mond en tanden serieus verdoofd. Maar als het dan niet zo een goeie is maar ik zou toch 'het' effect van de coke is 1keer willen verkrijgen kan ik bijvoorbeeld wel gewoon ongv 0,4gr in een bommetje doen endan zou hij toch goed moeten aankomen niet?[/quote] ik zou als ik jou was het echt niet in een bommetje doen dan kan je beter daar 2 dikke lijnen van leggen voor ieder neusgat 1 en het is normaal dat je mond en tanden verdoofd raakt coke werkt het beste als je het snuift of inspuit maar dat raad ik je af want dat is ZIEK, gewoon snuiven zou ik doen als je het vaker doet gaat het je waarschijnlijk ook beter bevallen want je lichaam moet er zowiso nog aan wennen en nooit meer 0,6 aannemen in een seal dat is gewoon oplichterij"
"normaal gesproken is het beter als je coke in brokken krijgt want als het in poedervorm is is de kans veel groter dat jou dealer het nog eens versnijdt met weet ik niet wat en hoe bedoel je dat mondgevoel dat het verdooft ofwat want als het dat is zal er licodine bij zitten en das wel goeie beter dan speed of paracetamol wat je ook er vaak erin vind dus de conclusie brokken is beter dan poeder zeker als je het niet gaat laten testen"
"dat is normaal na de coka dat je de dag erna je down voelt eb beetje begaffeld bent wacht maar tot je es 3 gram ofzo gesnoven hebt de dag daarna ben je pas cracky"
"het is ook zo dat als je goeie coke hebt het niet brand wat speed wel doet wat je zelf meer snuift dus je weet wel wat ik bedoel en als het verdooft is meestal wel een goed teken want dan is het waarschijnlijk met licodine (tandartsverdoving) versneden en dat vind ik zelf het fijnste en anders gewoon laten testen maar als je bijna nooit coke snuift heeft dat weinig zin want dealers hebben toch om de zoveel tijd andere coke"