Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mezelf."
"Weed."
"Alcohol."
"Bier."
"Nicotine en Triazolam."
"-tomz0r zei: Niks. Geen geld voor sigaretten. Heb nog maar 40 euro tot de 24e. Klik om te vergroten... Wat voor sigaretten rook je dan?"
"Coke and lijm."
"Wel dubbel...je mag terecht fier zijn op jezelf, het zal moeite gekost hebbe maar jij bent door de harde muur gebeukt. Daar mag je zeer zeker trots op zijn copain nog veel succes met alles wat je doet!"
"Ten eerste kaart jezelf aan dat er zich een probleem voordoet..en dat kan niet elke man...as het het troost mag zijn kunne veel mense inclusief mij jouw beschrijving perfect omschrijve...zij die in hetzelfde laatje als jij zitte wete ma al te goe hoe het es om aan de verslaving toe te geven...de enige raad die ik je kan geven...indien drugs geen meerwaarde es maar een nood es om je avond als geslaagd te zien...dan ben je inderdaad op het verkeerde spoor. De enige manier es om je contacten te verwijderen en jezelf gedeist houden. De oplossing heb je in je eigen handen, het es aan u om de beslissing te maken."
"Ik kan mjn ogen geen minuut en half open houden zonder te knipperen Wel funny, ik zag mijn muren bewegen en mijn TV draaien."