Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Epic fout"
"http://www.youtube.com/watch?v=wOaXTg3nAuY Omdat ik faal met embedden. //Alstu Gewoon alles achter de = tussen youtube-tags plaatsen."
"Keta!"
"Meestal wordt het kansloos uitgaan in Breda omdat ik te lui ben om ergens kaartjes voor te kopen. Dit jaar moet het iets anders worden maar ik weet nog niet wat."
"23-06-07 Leiden FEVER PRESENTS COMMIX, ICICLE & SWITCH Hosted by Lenzman, Scarr & Dan Stezo (Fever)"
"Ik vind mezelf vervelend als ik stoned ben. Ik presteer niks meer en hang maar wat rond. Daarom ook niet meer met uitgaan..."
"cropp zei: HTID zei: Ik vind mezelf vervelend als ik stoned ben. Ik presteer niks meer en hang maar wat rond. Daarom ook niet meer met uitgaan... Klik om te vergroten... Ook van hash? Klik om te vergroten... Minder, maar ik ga nog steeds in mijn hoofd zitten. In de stad word ik ook nog para van al die mensen, dus beter niet"