Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja je zou wel eens gelijk kunnen hebben yeti, van dat rot wit spul word je ijskoud vanbinnen"
"eerst gezicht & ogen, dan billen en dan borsten en van die vetkwabjes aan de heupen vind ik mega lekker (neukteugeltjes) mmmm"
"en af en toe eens slurpen op die onderlip"
"donker haar, donkere ogen, openstaan voor andere dingen, nie op haar mond gevallen, intelligent, niet verlegen, geen type die rap verliefd word maar liever ene die hard to get is en zot zit achter me"
"David Gray - This Years Love"
"bedankt voor je wijze woorden snuffie"
"enja ook single phuh"
"ja verdimme lysergine heb je e vistje gevangen"
"Ik vind het een super drug. Je voelt je lekker, je kan heel de nacht doorfeesten tot de vroege ochtend en wanneer je opstaat voel je je kiplekker en heb je zelfs honger !!! Voor mij een aanrader"
"Is het noodzakelijk om vlinders in je buik te hebben om verliefd te zijn? Ik heb iemand leren kennen en we hebben al veel tijd doorgebracht en we zijn ongeveer een koppel, maar ik heb eigenlijk nooit vlinders in me buik wanneer ik bij haar ben of wanneer ik aan haar denk. Het is misschien een domme vraag maar ik vroeg het me gewoon af met dat ik dit vroeger wel had toen ik verliefd was op iemand of verdwijnt dat naarmate het ouder worden? Ze heeft alle eigenschappen die me aantrekt, maar toch mis ik die vlinders die nochtans voor mij het teken van verliefdheid zou moeten zijn..."