Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"paddo's & coke , 15"
"Technofanaat zei: Dat beweer ik ook helemaal niet, je bent je dan alleen nog van veel dingen niet bewust waarvan je denkt dat je het wel bent. (Als 16 jarige geloofde IK dat in iedergeval NIET) Klik om te vergroten... Vind ik een beetje onzin , ben bijna aan het eind van mijn 16 jaar. Maar bij wat ik gebruikt heb heb ik toch echt eerst mijn research gedaan. Kijk , een joint steek ik nog wel eens op . Maar dat is eigenlijk de enigste drug die vaker als eens in de maand word gebruikt. En soms zelfs eens in de 2 weken. Het ligt er denk ik ook aan hoe je je drug wilt zien. Ik heb het gebruikt om toch eens het gevoel te voelen, gewoon nieuwsgierig naar het gevoel. Maar wist absoluut dat er gevaren aanzaten. Daarom ook laten testen , zorgen dat ik zelf in goede staat was, en in een veilige omgeving gebruikt. Tuurlijk , het coke gebruik is er 1 a 2 keer tussen geschoten , maar hier schrok ik zelf toch zeker wel van. Ik wist direct dat dit niet kon en ermee moest stoppen. Ok, misschien ben ik nog wel erg jong , maar zolang er verstandig word gebruikt, moet het kunnen. Dat niet iedereen dit kan is daargelaten. Binnenkort wil ik eens bijv. XTC of LSD proberen. Maar absoluut niet zolang ik nog met vragen zit."
"Arthur King zei: Astrix_7 zei: 16 jaar. Evedra 33 jaar. xtc. ghb, speed Laat bloeier dus... Klik om te vergroten... Beter een laatbloeier dan een vroegbloeier, voor de gezondheid dan. Klik om te vergroten... te laat is ook niet goed voor de gezondheid"
"Rabbithole zei: SchilDpadDo zei: Arthur King zei: Beter een laatbloeier dan een vroegbloeier, voor de gezondheid dan. Klik om te vergroten... te laat is ook niet goed voor de gezondheid Klik om te vergroten... Inderdaad, xtc en speed op je 80ste met een zwak hart doet ook geen goed. Klik om te vergroten... wie weet maakt het dat juist interressant"
"Arthur King zei: Bovendien is het dan langzamerhand de tijd om ergens anders heen te gaan, misschien maken de drugs de dood prettiger? :P Klik om te vergroten... trippned aan de hemelpoort staan"
"nilde zei: 17e paddo's (maar toen was het nog legaal ) 17e efedra, maar dat kon ik nog gewoon in een smartshop kopen, maar helemaal legaal was het ook niet denk ik.. 19e xtc ^^ Klik om te vergroten... paddo's konden toen best nog legaal zijn. Maar mocht je pas halen als je 18 was."
"Blijkt maar weer dat je met een hoop leugens verder komt als de waaheid. Ik vind het lullig voor je , maar van de andere kant, dit was te verwachten, daarom deze test. Juist om dit los te krijgen . Maar kan je niet over paar maanden opnieuw solliciteren."
"- LSD - Ketamine - XTC - en nog eens Coke & Speed proberen ( vooral de speed)"
"Weer heel binnenkort DXM"
"onderschriften met ''done'' lijstjes zijn zoooooo 2012."