Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"met de irritatie dat B de heletijd in de bosjes stond geen fucking flauw idee wat ie daar deed. Klik om te vergroten... Haha, dit ken ik :P Een maat van mij ging ineens de tuin in bij 'n andere maat van me en steeds achter een boom staan, naar 'n andere boom rennen en 'r achter gaan staan, steeds weer :P Vet grappig gezicht met z'n kneiter kop 'r bij"
"Dit is ziek, dom en je mag blij zijn dat je dit überhaupt hebt overleefd."
"Ik heb wel ooit 'n joint van 'n neger gekocht voor 'n blikje bier. Mongool die ik ben ¬¬ Toen heb ik 3 uur lang op de grond gelegen, kotsen, out gaan, bijkomen en weer opnieuw... Tja, dat zijn gewoon super stomme dingen om te doen. Mijn enige reactie op wiet, dat 't niet fout ging (en de enige keer dat 't fout ging was toen), was dat ik helemaal relaxt werd... en honger had :P Ik vind wiet wel chill, maar ik zou na zo'n ervaring niet ineens paddo's doen... zeker niet. PS: Ik lag 3 uur midden in leeuwarden XD"
"Beste DF, Ik verdiep me graag in alle vormen van drugs. Schade, verslaving, ervaringen etc. Dan kies ik daar de toppers uit en kijk ik met eigen ogen hoe geweldig het is. Wat ik me nu afvraag is: Wat is nou eigenlijk de schade van GHB? Het enige wat ik overal kan vinden is dat je relatief verslaafd kan raken en dat overdoseren gevaarlijk is. Is er überhaupt schade aangetoond bij langere tijd gebruik? Hersenschade of leverschade? (Die lijken mij het meest logisch) Groet en dank, De Raven Stylez :P"
"SmartieAndMe zei: Ben je van plan een GHB verslaving op te bouwen en wil je weten hoeveel het kwaad kan? Of GHB echt hersenschade of andere schade aanricht is nog niet helemaal duidelijk. Wel kan aangenomen worden dat als je outgaat van de GHB er hersenschade kan optreden, vanwege zuurstof tekort in je hersenen. Outgaan kan dus zeker wel kwaad, al zeggen GHB gebruikers van niet. Als GHB verkeerd gemaakt wordt, kan het zijn dat de Ph-waarde (zuurtegraad) niet juist is. Als deze geen 7 is (Ph-neutraal) dan kan dit je slokdarm beschadigen. Dit geldt ook voor GBL, een van de grondstoffen van GHB die ook in het lichaam omgezet wordt naar GHB. GBL beschadigt ook de slokdarm en voor zover ik weet ook de lever, omdat het daar wordt omgezet tot GHB. Daarbij zal een GHB verslaving indirect ook veel schade aanrichten, als je echt afhankelijk bent van GHB zul je elke 2 uur een nieuwe dosis moeten nemen. Ook 's nachts wordt je dan om de twee uur wakker om een nieuwe dosis te nemen en de afkick schijnt verschrikkelijk te zijn zonder medicijnen. Klik om te vergroten... Verslaving is niet echt waar ik naar wil gaan :P Ik denk er aan 't gewoon 1 keer te gebruiken en kijken waar al die heisa nou om is. Sowieso wil ik erg minderen met hoeveelheden drugs en meer variëren. Zo hou ik 't leuk, spannend en interessant."
"SmartieAndMe zei: Goed bezig, drugs moet geen gewoonte zijn maar iets extra's af en toe! Mocht je GHB willen proberen een paar tips: - Laat het testen bij een testcentrum, mocht je dit niet doen, check in ieder geval of de Ph-waarde klopt - Begin met 2,5ml voor een eerste keer, daarna kun je opbouwen. - Neem nooit meer dan 4 / 5ml in een dosis, afhankelijk van wat je kunt hebben - Houd de tijd bij wanneer je je dosis genomen had, zo kun je nooit te vroeg herdoseren. - Koop een doseerspuitje Dan kan er eigenlijk niet veel misgaan! Enjoy! Klik om te vergroten... Kijk, dit is bruikbaar Heb hier toevallig nog een pH strip liggen, dus ik denk dat ik dat dan ga doen. Wist 1 persoon die 't zelf gebruikt en dacht, vraag 'm ff: Nee, ik verkoop jou niet. Ik vind 't best als je 't wil proberen, maar ik wil niet verantwoordelijk zijn wanneer jij jezelf naar de tyfus helpt. Klinkt veelbelovend! Zal zien of ik 't in handen kan krijgen. Anders maar iets anders voor laten gaan. Truffels / paddo's lijken me ook wel leuk"
"SmartieAndMe zei: Alcohol ís ook gewoon een drug, alleen dan algemeen geaccepteerd. Daarom is de wietpas ook zo krom, omdat alcohol op sommige punten schadelijker is dan wiet. Wat voor 16+ variant bedoel je dan? Minder sterk ofzo? Als het aan mij ligt wordt alle alcohol 18+ en gewoon vervelende straffen voor daar onder. Ik weet mijn eigen instelling nog wel dat ik 15 / 16 was. Mooi niet dat het mij interesseerde of het mocht of niet. Ik wilde het gewoon. Als ik dan betrapt zou worden en een straf zou krijgen van een week lang elke middag twee uurtjes voor de maatschappij iets doen, afval prikken ofzo, dan had ik er misschien wel anders mee om gegaan. Ik denk dat een lichte vorm op 16 jaar en de zware vorm op 18 of 21 jaar een beetje te vergelijken is met brommerrijden op je 16e en auto/motor rijden op je 18e. Je begint met iets leuks, en twee jaar later wordt het nog veel leuker. Het lijkt mij ideaal om alcohol en drugs gecontroleerd te laten produceren en verkopen door de overheid. Accijns erop en een bijsluiter erbij, ook veel voorlichting en alleen te koop op vertoon van paspoort (geen registratie!). Er is allang gebleken dat er ook mogelijkheden zijn om drugs met relatief kleine risico's te gebruiken en zonder dat het schade toe brengt aan je lichaam, mensen weten alleen vaak niet hoe en omdat het illegaal is zijn mensen ook banger om informatie te vergaren. Hoe vaak ik op dit forum wel niet mensen met klachten tegen kom die bijvoorbeeld niet naar de dokter willen... Als je mensen dan verteld hoe en hoeveel ze wél 'veilig' kunnen gebruiken en wat de risico's als ze zich daar niet aan houden, vallen er volgens mij veeeel minder slachtoffers. De huidige illegale producenten een baan aanbieden zal de overheid nooit kunnen maken want daarmee laten ze zien dat het overtreden van hun wetten een baan oplevert... Klik om te vergroten... Dit! Mooi geschreven man."
"Dag erna flinke bom pep erin gooien. Je kunt jezelf wel 3 dagen zoet krijgen met pep als je't goed doet Anyway, ik vind 8 dagen sowieso erg veel. Je kunt verschillende drugs uitproberen ofzo, beetje afwisselen wat elkaar niet tegenwerkt? Ideetje?"
"Weet ik niet, zo dom ben zelfs ik niet XD Nee, maar even serieus... Ik denk dat dat dipje wat later maar veel harder in gaat slaan dan je denkt. Mijn ervaring met X is: "De kater komt later" Maar hij heeft bij mij nog geen enkele keer overgeslagen."
"Deze aanrijding wil je voorkomen! De avond zelf zal je als erg leuk ervaren, met enige hallucinaties, maar de witte Audi heeft een pijnlijk effect de day after. Hij bevat MDA en waarschijnlijk ook MCCP. Niet het MDMA feestje waar je naar op zoek bent dus... Laat ik 't zo zeggen een vriend van een vriend van een vriend is er goed min van geweest"