Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiefde is kut!

Liefde is kut!

194 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou, het leven zou wel heel wat simpeler, efficienter, practischer en logischer zijn!!! :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Liefde voegt tenminste een hoop kleur aan ons leven toe :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
cronos zei:
maar wat zou het leven voorstellen,als liefde niet bestaat?
Klik om te vergroten...

Dan zou het leven maar saai zijn denk ik
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindgamer zei:
Liefde voegt tenminste een hoop kleur aan ons leven toe :)
Klik om te vergroten...

Sosm voegt het alleen de kleur zo zwart als de nacht toe en breekt het af relaties die kut lopen kunnen wonden achterlaten die je niet vergeet en dat is kut.
Maar als je echt verliefd bent en het word vand e andere kant ook bevestigd is dat een heerlijk gevoel. Maar ik heb liever de liefde die ik van men beste vriendin krijg zij zorgt goed voor me en heeft het beste met me voor en dat weet ik . Kennen elkaar nu zo'n 6 jaar en zijn er altijd voor elkaar geweest. We weten wat we voor elkaar voelen en dat voelt gewoon goed, beter dan een relatie :grin: !!!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het 'niet weten wat je voelt voor elkaar' vind ik het meest erge wat er kan zijn. Meestal is dat het beginstadium, en vaak ook het spannendst. Maar ik vind het het vaakst ook het vervelendst.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Serenity zei:
Het 'niet weten wat je voelt voor elkaar' vind ik het meest erge wat er kan zijn. Meestal is dat het beginstadium, en vaak ook het spannendst. Maar ik vind het het vaakst ook het vervelendst.
Klik om te vergroten...

Dat is idd zooooo vervelend! Ik kan er ook echt te slecht mee omgaan, vooral als het eeuwen lijkt te duren.
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#7
de liefde, iets zo moois waar ik telkens ook weer zo hard door gekwetst wordt.

Verleden jaar, rond deze tijd leerde ik een pracht van een meid kennen: Diepe grijze ogen, gladde huid, pracht van een gezicht en een knallend lijf; maar haar echte schoonheid ontdekte ik pas toen ik haar leerde kennen. Ze was lief, grappig, schattig, behulpzaam,... en verliefd op een van m'n beste vrienden. In het begin was ze gewoon een vriendin, maar toen kwamen die gevoelens opduiken en op een bepaald moment was het zelfs wederzijds, maar zij wou de vriendschap niet op het spel zetten... ' nouja, is goed. das ook het belangrijkste voor mij' klonk het langs mijn kant, maar toch bleef ze dag in dag uit rondspoken in mijn hoofd. Nu, bijna een jaar verder, is de situatie er wat slechter op geworden: ik voel me constant leeg en alleen, ik voel me slecht als ik niets van haar hoor en voel me slecht als ik iets van haar hoor. En om er een schepje bovenop te doen heeft ze op een groot feest een tijdje geleden gekust me die vriend van me. Ik had pillen op en wist het niet; de dag daarna, waarop ik het dus hoorde van mijn vriend, was ik nog aan het nagloeien en vertelde ik mijn kameraad dat ik het niet erg vond en blij was voor hen. Maar toen kwam de afkick, niet enkel die van MDMA maar ook die van de gedachte van mijn goeie vriend en het meisje. Dag na dag brak voelen was dat, maar je zet je erover...

Nu heb ik me erbij neergelegd in de hoop dat ik die goeie vriendschapsband met het meisje kon behouden, maar helaas hebben we nu ruzie. Ik hoop echt dat dit zo snel mogelijk overwaait, want ze is daadwerkelijk ook een heel goeie vriendin. Liefde is Kut, maar toch kan ik niet zonder. :(
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja tis eigenlijk wel kut....

De afkick doet zoveel pijn...
En je kan ook nog niet kiezen wanneer je afkickt das het mooie...

T kan elke seconde gebeuren dat jou hartje weer gebroken gaat
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
emo's :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind liefde eigenlijk eventjes niet meer zo kut. :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gemini zei:
Ik vind liefde eigenlijk eventjes niet meer zo kut. :grin:
Klik om te vergroten...

:grin:

Ik vind liefde momenteel ook t mooiste dat er is :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
[SF] Safiertje zei:
Gemini zei:
Ik vind liefde eigenlijk eventjes niet meer zo kut. :grin:
Klik om te vergroten...

:grin:

Ik vind liefde momenteel ook t mooiste dat er is :P
Klik om te vergroten...

Ik ben neutraal :sunglasses:
f
futilutiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens Charles bukowski is liefde:

"Love is a dog from hell, its like a fog in the morning wich fades away with the first daylight of reality".

...maar net zo verslavend als sex, drugs... het is misschien wel de oudste en enigste universele verslaving die alle levensvormen voorbeweegd.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#14
liefde is een warm kutje waar je heerlijk in weg kan duiken :grin:
een redhot pussy waarin je al beffend en pompend al je sores kan vergeten :P
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#15
liefde is lief :hearteyes:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#16
love is the drug(bryan ferry),let love rules(lenny kravitz),Addicted to Love(robert palmer),An Everlasting Love(Andy Gibb),all you need is love(the beatles),All For Love(Bryan Adams, Sting and Rod Stewart),love is not kut(cronos)...heerlijk die vlinderkes in de buik :hearteyes: ,helaas vind ik nooit de ware :angry: ,maar ik heef de hoop niet op :wink:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Liefde is een kwestie van chemie...

Een cocktail waar constant wat bij geflikkerd en af gesnoept wordt. Soms zoet. Soms zuur. En potentieel explosief.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nah, ik ben het lekker niet met je eens.. Maar ik snap je wel hoor.
Geniet gewoon van de liefde die je vrienden je schenken! :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
It's all downhill after the first kiss.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Suntablet zei:
liefdespijn valt alleen te genezen met meer liefde
Klik om te vergroten...

Voorlopig niet in ieder geval. Ben echt spuugzat van liefde.. Het heeft me onwijs veel moeite gekost om mn hart weer opnieuw open te stellen en dat risico durf ik nu niet meer te nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."