#1
Interessant, ik denk eigelijk wel dat je een punt hebt hier.
Ik zal hier eens goed over moeten nadenken
Ik zal hier eens goed over moeten nadenken
Nick de Neger zei:jcutter zei:Het doet zo enorm veel pijn en het zal me niet eens verbazen als liefdesverdriet letterlijke littekens in je hersens achterlaat.Nope.Littekens op / in je hart bedoel je neem ik aan...![]()
jcutter zei:Dat is 1 van de reden waarom ik bev. niet meer uitga of plekken opzoek waar vrouwen komen die moeilijk met de liefde om kunnen gaan of beter gezegd; weinig respect hebben voor een ander. Maar ook daar zit weer een reden achter, want die hebben ook misschien het 1 en ander meegemaakt, waardoor ze nu bitterhard en arrogant zijn.Het draait bij mij om het totaal plaatje.Spreek voor jezelf en lees je eigen posts is na... wie loopt hier nou standaard elke vrouw af te zeiken en alleen maar op het uiterlijk van iemand te geilen? Misschien moet je je is afzetten van je ideale figuur en gewoon is naar het innerlijk van een meisje kijken inplaats van alleen maar naar of ze maatje 36 heeftLichaam zegt niks, uitstraling zegt alles.
jcutter zei:Het leven is moeilijk, daarom is het verstandig om veel te sporten, van jezelf te houden, zeer kieskeurig te zijn, lief voor mensen te zijn en je best doen om karaktereigenschappen te ontwikkelen wat goed aansluit op mensen zoals: humor, inlevingsvermogen, vlotte babbel, lief zijn enz.Was dat maar de realiteitHet leven is zo moeilijk als je het zelf maakt... ik haat sporten, ik haat de wereld, ik haat die vlotte verkopers babbels, maar er zijn genoeg lieve mensen die het leven mooi maken. Voor die mensen leef ik en voor die mensen blijf ik. Verder mag ik hopen dat je je karaktereigenschappen al ontwikkeld hebt op deze leeftijd, anders ga je nog een moeilijke tijd tegemoed. Leer jezelf waarderen en leer een ander te waarderen om wie die is. Respecteer elkaar, wees er voor elkaar en leef voor elkaar. Fuck egoïsme...![]()
![]()

Technora zal u beamen dat ik geen bodybuilder benNick de Neger zei:Wat me trouwens wel opvalt is dat de bodiebuilders hier wel heel gevoelig zijn voor mislukte relaties en shit... tuurlijk weet ik niet wat ze jullie hebben aangedaan, maar for real! Get a grip and go on!![]()

Dat zie je verkeerd: als ik voor mezelf mag spreken, dan draait het om je geest te voorzien van heerlijke gevoelens. Sporten laat mij lekker voelen en wanneer ik droog over straat loop; dan is niks zo mooi als vrouwen die met je gaan flirten. Daarnaast heeft het nog allemaal voordelen zoals: je leeft gezonder, je straalt geluk uit, je krijgt meer kracht, je krijgt er meer dicsipline van, je bent lekker lam na het trainen, je kan je energie erin kwijt en het geeft een lange termijn beloning, waarmee je een hoop genot kan bereikenNick de Neger zei:Omdat ik een hekel heb aan mensen die alleen maar om hun uiterlijk geven, en aangezien bij de meeste bodybuilders het ego te groot is en het hart te klein, moet het lichaam wel strak zijn om uberhaubt nog kans op iets te maken wat in de buurt komt van liefde![]()


jcutter zei:Liefde is mooi, ergg mooi!
Daarom is het ook zo verdomd pijnlijk wanneer je de liefde niet volledig kan laten vloeien als er niet gereageerd word. Reageren vind ik moeilijk gezien ik best verlegen ben![]()
![]()
Maar het is vooral pijnlijk wanneer je harstikke verliefd bent en de persoon in kwestie gebruik van je maakt of wanneer de relatie langzaam kapot gaat. Ik snap wel dat mensen in de (tijdelijke) hell terecht komen als hun hart uit elkaar word gescheurt. Het doet zo enorm veel pijn en het zal me niet eens verbazen als liefdesverdriet letterlijke littekens in je hersens achterlaat. Het is gewoon een kwestie om de juiste persoon tegen te komen. Dat is 1 van de reden waarom ik bev. niet meer uitga of plekken opzoek waar vrouwen komen die moeilijk met de liefde om kunnen gaan of beter gezegd; weinig respect hebben voor een ander. Maar ook daar zit weer een reden achter, want die hebben ook misschien het 1 en ander meegemaakt, waardoor ze nu bitterhard en arrogant zijnHet leven is moeilijk, daarom is het verstandig om veel te sporten, van jezelf te houden, zeer kieskeurig te zijn, lief voor mensen te zijn en je best doen om karaktereigenschappen te ontwikkelen wat goed aansluit op mensen zoals: humor, inlevingsvermogen, vlotte babbel, lief zijn enz. Jkutje heeft gesproken
![]()


jcutter zei:Het leven is moeilijk, daarom is het verstandig om veel te sporten, van jezelf te houden, zeer kieskeurig te zijn, lief voor mensen te zijn en je best doen om karaktereigenschappen te ontwikkelen wat goed aansluit op mensen zoals: humor, inlevingsvermogen, vlotte babbel, lief zijn enz. Jkutje heeft gesproken
![]()

Djo zei:GRRRR! Waarom blijf ik dan toch nog gevoelig voor die ene gozer?!
Niet verliefd of zo! Wil ik dan zo graag liefde?
Ik krijg al genoeg liefde in de groepsorgies!![]()
Moet ik weer zo egoistisch voor mezelf zijn en weer teveel van mezelf eisen! Ik wil geen man, maar ja, ik wil wel liefde van een man! Lekker gecompliceerd dus!![]()
Is dit te "diepgaand" voor jullie of zijn jullie te laks om hier op te reagerenOn Topic: Ik ben van mening dat je liefde moet zien als iets wat ervaringen teweeg brengt. Een ervaring die iets moet gaan toevoegen aan de mensheid.
Ik geloof niet dat je helemaal gelukkig bent, wanneer je levenslang met iemand je leven deelt. Dat zou wel mooi wezen en zeker iets zijn waar ik naar streef. Je bent verliefd op elkaar en na jaren ga je pas echt van elkaar houden. Dat houden van: moet ervoor zorgen dat je, je kinderen verzorgt en klaar maakt voor de maatschappij. Als dat allemaal is bereikt; dan gaan mensen toch vaak scheiden of ze blijven bij elkaar en sterven samen. Alleen zijn dit IMO vaak relaties waarin de man de baas is en niet de vrouw. Dat is iets wat ik zie bij bejaarde mensen die al enorm lang bij elkaar zijn.
Zeg nou is eerlijk: hoeveel mensen blijven nou werkelijk langer dan 20 jaar bij elkaar, (hebben kinderen) en zijn gelukkig met elkaar? In landen waarin de vrouwen emancipatie normaal is? Ik wil jullie vrouwen nergens de schuld van geven hoor, maar is het niet zo dat liefde 1 doel heeft en wanneer die bereikt is; jullie inzien dat alles chemisch was? En dit leuke en slechte herinneringen bij je achterlaat?
jcutter zei:Is dit te "diepgaand" voor jullie of zijn jullie te laks om hier op te reagerenOn Topic: Ik ben van mening dat je liefde moet zien als iets wat ervaringen teweeg brengt. Een ervaring die iets moet gaan toevoegen aan de mensheid.
Ik geloof niet dat je helemaal gelukkig bent, wanneer je levenslang met iemand je leven deelt. Dat zou wel mooi wezen en zeker iets zijn waar ik naar streef. Je bent verliefd op elkaar en na jaren ga je pas echt van elkaar houden. Dat houden van: moet ervoor zorgen dat je, je kinderen verzorgt en klaar maakt voor de maatschappij. Als dat allemaal is bereikt; dan gaan mensen toch vaak scheiden of ze blijven bij elkaar en sterven samen. Alleen zijn dit IMO vaak relaties waarin de man de baas is en niet de vrouw. Dat is iets wat ik zie bij bejaarde mensen die al enorm lang bij elkaar zijn.
Zeg nou is eerlijk: hoeveel mensen blijven nou werkelijk langer dan 20 jaar bij elkaar, (hebben kinderen) en zijn gelukkig met elkaar? In landen waarin de vrouwen emancipatie normaal is? Ik wil jullie vrouwen nergens de schuld van geven hoor, maar is het niet zo dat liefde 1 doel heeft en wanneer die bereikt is; jullie inzien dat alles chemisch was? En dit leuke en slechte herinneringen bij je achterlaat?![]()
![]()
Maargoed een diepe reactie dan maar...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."