Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Liefde is een kwestie van chemie... Een cocktail waar constant wat bij geflikkerd en af gesnoept wordt. Soms zoet. Soms zuur. En potentieel explosief."
"3970 zei: Ik kan niets anders zeggen dan dat liefde iets verschrikkelijk moois is voor mij, en voor mijn vrouw. Al ruim 22 jaar zijn wij bij elkaar, en het lijkt wel alsof we nog steeds verliefder worden. Ik denk dat dat komt omdat onze relatie blijft groeien, en omdat we elkaar steeds beter leren kennen en waarderen, en dat is zo iets moois!! Ik gun echt iedereen de liefde die wij ervaren, het verrijkt je leven gewoon eindeloos! Hemi Klik om te vergroten... Je hebt maar geluk Hemi, met zo'n partner voor het leven. Ik hoop de mijne ook een keer te vinden! De klap is idd altijd hard. Het is verbazend hoe je jezelf gek maakt met een spiraal van gedachten. Stemmingswisselingen, angst, woede, onzekerheid en vastberadenheid wisselen elkaar in hoog tempo af. Eventjes doorbijten maar."
"Flameon zei: Blijf ook niet hopen, daarmee maak je jezelf alleen maar gek en das niet de bedoeling! Klik om te vergroten... Als er 'een' waarheid dan is het dat wel!!!!! We hebben afgesproken om vrienden te blijven. Nu hopen dat lukt."
"Erg mooi en ik denk zeker dat er een kern van waarheid in zit. Ik herken het een beetje in mij dat ik mij kan verliezen in iemand. En zodra dat gebeurde was eht idd snel afgelopen."
"VidaLoCa zei: Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur. Dus ik moest haar laten gaan. Maar ik ben erachter gekomen dat dat niets was. Aan liefde kan je zoveel hebben, echt waar. Als je echt verliefd bent en dat is iedereen of heeft iedereen al meegemaakt dan is dat een van de beste gevoelens die er bestaan. Het geeft je zo een happy gevoel, misschien als je ouder wordt verandert dit dat weet ik niet (ben 15). Maar liefde kan je zo een vullend gevoel geven dat niet veel dingen kunnen. Liefde kan je die steun geven die je echt altijd zoekt. Maar natuurlijk is liefde niet altijd mooi je kan je er ook echt kut door voelen. je kan er zo gebroken van worden dat niets je helpt of opbeurt maar uiteindelijk verandrrt dat. Voor degene die geen hoop meer hebben haal hem terug op liefde kan niet uit je leven. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig. Klik om te vergroten... Heerlijk, dat. Ja zo dacht ik er vroeger ook over. Enjoy it, friend. As long as you can."
"VidaLoCa zei: phy zei: VidaLoCa zei: Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur. Dus ik moest haar laten gaan. Maar ik ben erachter gekomen dat dat niets was. Aan liefde kan je zoveel hebben, echt waar. Als je echt verliefd bent en dat is iedereen of heeft iedereen al meegemaakt dan is dat een van de beste gevoelens die er bestaan. Het geeft je zo een happy gevoel, misschien als je ouder wordt verandert dit dat weet ik niet (ben 15). Maar liefde kan je zo een vullend gevoel geven dat niet veel dingen kunnen. Liefde kan je die steun geven die je echt altijd zoekt. Maar natuurlijk is liefde niet altijd mooi je kan je er ook echt kut door voelen. je kan er zo gebroken van worden dat niets je helpt of opbeurt maar uiteindelijk verandrrt dat. Voor degene die geen hoop meer hebben haal hem terug op liefde kan niet uit je leven. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig. Klik om te vergroten... Heerlijk, dat. Ja zo dacht ik er vroeger ook over. Enjoy it, friend. As long as you can. Klik om te vergroten... is jouw hoop ook al weg dan Klik om te vergroten... Verliefdheid is helaas niet blijvend, beste vriend. Lang heb ik gedacht net als jou. Een goede langdurige relatie bestaat uit iets anders dan de romige zoetigheid van amor. Maar daar kom je vanzelf nog wel achter."
"caatje zei: Ben 2x gescheiden en geloofde er ook niet meer in. Nu ben ik al weer 7 jaar happy met hubby en we waren binnen 2 maanden na kennismaking getrouwd. Ik geloof in de liefde. Klik om te vergroten... Ik geef jullie een duim omhoog! Ik weet dat er voor mij ergens de ware rondloopt. Iemand die mijn levensgezellin wil zijn en ons leven wil verrijken."
"Ik denk dat je gewoon altijd open en eerlijk tegen elkaar moet zijn. Zo voorkom je teleurstelling en weet je allebei waar je aan toe bent. Dat is denk ik de basis van elke vriendschap. Dat je overal over kan praten en het ook doet."
"TechNora zei: jcutter, echt ik kan je verzekeren dat als je zo wantrouwend in een relatie staat het sowieso vroeg of laat stuk zal lopen... Hoe meer vertrouwen je in iemand hebt, des te meer zal diegene je vertrouwen niet willen beschadigen. Je geeft daarmee aan dat je haar, en de band die je met haar hebt op waarde schat. Hoe meer wantrouwen des te groter de kans dat de dingen zullen gebeuren waar je zo bang voor bent... Daarnaast zou ik het beledigend vinden als mijn vriend geen vertrouwen in mij zou hebben. Projecteer je misschien het gebrek van vertrouwen in je eigen trouw, op het meisje? Klik om te vergroten... Eens. Het zegt toch wat over je eigen gedrag. Zoals de waard is... Tja blijkbaar ziet die gozer je toch wel zitten. Hij hoeft dat zelf niet eens bewust door te hebben. Maar weet hij dat jij hem alleen als een 'vriend' ziet? Want het klinkt alsof hij valse hoop heeft. Vertel hem duidelijk hoe jij over je relatie met hem denkt. Dat je hem waardeert als vriend, maar niet meer met hem wil. Als hij weet waar hij aan toe is, heeft hij ook geen reden om jaloers te zijn. En als hij verontwaardigd afdruipt (wat ook kan gebeuren) dan weet je tenminste wat je aan hem hebt. Relaties draaien om vertrouwensbanden. Weten wat je aan elkaar hebt. Zonder dat is elke relatie gedoemd om vroeg of laat kapot te gaan."
"Het is niet voor iedereen, en voor elk stelletje weggelegd. Ik had een relatie waar we het graag buiten deden, heel lekker en spannend. Bij een andere relatie weer totaal niet."