Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiefde is kut!

Liefde is kut!

194 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#1
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Liefde kan de kanker krijgen..............
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Detroit303 zei:
Mja, liefde kan je ongelofelijk kut doen voelen, kan geen kater tegen op.

Ik zit zelf met een probleempje dat het lijk dat ik maar nooit de ideale vriendin tegenkom.
Pas als het gedaan is, begin ik te beseffen hoe leuk ze waren. Tjah, rare hersenkronkel. Ik wouw dat ik wat sneller tevreden was.
Klik om te vergroten...

gewoon kwestie van wat meer geduld hebben met vrouwen. Wat langer wachten met het krijgen van een oordeel.
S
SilvanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij ruilde me in, voor n meisje van 15..
(ik 23, hij 21..)
4 jaar samen geweest.
Nog nooit zo hard gebroken.
Nu 2 jaar geleden en mis m nog steeds.

Ondanks alles wat hij heeft gedaan, kan ik het gevoel niet van me af zetten.
Het heeft nog steeds effect op mn dagelijkse dingen.
Blowen werkt niet meer.. Wat nu ?

Grtz
S
SilvanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Het geeft niet, net wat ik al eerder schreef was ik erg scherp daar. Een seksrelatie is waarschijnlijk wat jij bedoelde.
Klik om te vergroten...

Dan weet ik even het verschil niet meer tussen een vrije relatie en alleen voor sex :confused:
Lijkt mij hetzelfde..

Wat doe je anders dan nog meer met elkaar in een vrije relatie ?
Of woon je dan samen en je accepteerd vreemdgaan met anderen?

Grtz
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Silvana zei:
Of woon je dan samen en je accepteerd vreemdgaan met anderen?
Klik om te vergroten...

Of je gaat tesamen "vreemd". :grin: Een sexrelatie is nog iets anders, daar komt niet echt liefde bij kijken, maar bij een open relatie wel. Als ik het goed begrijp tenminste.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Silvana zei:
Drientje zei:
Het geeft niet, net wat ik al eerder schreef was ik erg scherp daar. Een seksrelatie is waarschijnlijk wat jij bedoelde.
Klik om te vergroten...

Dan weet ik even het verschil niet meer tussen een vrije relatie en alleen voor sex :confused:
Lijkt mij hetzelfde..

Wat doe je anders dan nog meer met elkaar in een vrije relatie ?
Of woon je dan samen en je accepteerd vreemdgaan met anderen?

Grtz
Klik om te vergroten...

Een vrije relatie is gewoon een polygame liefdesrelatie, waarin je dus seks kunt hebben met anderen. Als je dit van tevoren afspreekt en je voelt je er beide goed bij, is het geen vreemdgaan.

Als je alleen seks met elkaar hebt, heb je toch geen relatie?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Liefde is niet per definitie kut, maar toch zeker overrated, en het kan op akelige wijze terug in je gezicht slaan.

Vroeger hield ik me er veel mee bezig, maar tegenwoordig vermaak ik me wel zonder relatie. Ik krijg genoeg liefde van vrienden, en daar kan geen enkele romantische relatie tegenop.

Zoals ik mijn leven nu leid ben ik zeer tevreden, maar mocht ik iets tegen het lijf lopen zal ik het niet wegjagen met hooivorken.

Olle
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deze week met een meisje naar de bios om nader kennis te maken :)

Het lijkt wel of ik weer 16 ben.. :hearteyes:

Liefde ownt drugs BIG time <-- :rock:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nog steeds een emo topic! Liefde is prachtig!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ollemann zei:
Liefde is niet per definitie kut, maar toch zeker overrated, en het kan op akelige wijze terug in je gezicht slaan.

Vroeger hield ik me er veel mee bezig, maar tegenwoordig vermaak ik me wel zonder relatie. Ik krijg genoeg liefde van vrienden, en daar kan geen enkele romantische relatie tegenop.

Zoals ik mijn leven nu leid ben ik zeer tevreden, maar mocht ik iets tegen het lijf lopen zal ik het niet wegjagen met hooivorken.

Olle
Klik om te vergroten...

Ik vind het toch zeker underrated. Ik wou eigenlijk wel dat ik een vriendin had op dit moment. Ik vermaak mij prima met m'n vrienden en ik kan er alles tegen zeggen enzo, maar het is toch anders. Lijkt me wel chill, gewoon ook als extra maatje, maar eentje die niet weggaat wanneer je je dan kut voelt ofzo, en die je meer ziet dan wanneer er alleen lol mee te maken heeft. En op die momenten ben ik meestal alleen. Bovendien blijft het nog altijd een ander soort verstandhouding dan met vrienden ofzo, eentje die wat meer bij je is. En

Wat een kutgepreek eigenlijk. Ik moet eenzaam zijn. :tearsofjoy:

Wat prima is, overigens. Maar op bepaalde momenten toch minder en dat kan soms best knagen. Maar ik ben ook kieskeurig enzo, het verandert gelukkig wel wanneer ik naar de les ga en dat soort shit, maar wordt onderhand wel 2 jaar thuiszitten en ieder weekend de dieperik in gaan. De momenten dat ik sociaal contact heb met anderen zijn zowat gelimiteerd tot die tijden en dan heb ik jammer maar helaas vaak andere prioriteiten. En daar ga ik niks aan veranderen, ken alleen geen mensen met dezelfde prioriteiten. :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een tip uit gouden tijden:
Mocht je wat scharrelen met een meisje, nooit te negatief denken.
Negatief kan ook positief zijn :grin: ..... na verloop van tijd ofzo :grin:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon sowieso bij voorbaat niet negatief denken.

Liever 10 keer kei hard op je muil gaan en een blauwtje lopen, dan 1x te schijterig zijn en niet proberen wat je eigenlijk had willen doen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben 2x gescheiden en geloofde er ook niet meer in. Nu ben ik al weer 7 jaar happy met hubby en we waren binnen 2 maanden na kennismaking getrouwd. Ik geloof in de liefde.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geef mij nou maar gelijk!
Dat komt ten goede aan mij oh zo hoge ego :rock:
:kots:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Echte liefde kan heel mooi zijn, en echte liefde kan heel goed zijn. Vindt maar eens de midden weg :)
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#17
jcutter zei:
een neutraal antwoord dus :wink:
Ik wil mijn hoofd stoten!! :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik kan er geen commentaar op geven, want het is een goed stuk wat je geschreven hebt JC. :)

Ga anders tegen een muurtje aanbonken of zo! :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
jcutter zei:
On Topic: Ik ben van mening dat je liefde moet zien als iets wat ervaringen teweeg brengt. Een ervaring die iets moet gaan toevoegen aan de mensheid.

Ik geloof niet dat je helemaal gelukkig bent, wanneer je levenslang met iemand je leven deelt. Dat zou wel mooi wezen en zeker iets zijn waar ik naar streef. Je bent verliefd op elkaar en na jaren ga je pas echt van elkaar houden. Dat houden van: moet ervoor zorgen dat je, je kinderen verzorgt en klaar maakt voor de maatschappij. Als dat allemaal is bereikt; dan gaan mensen toch vaak scheiden of ze blijven bij elkaar en sterven samen. Alleen zijn dit IMO vaak relaties waarin de man de baas is en niet de vrouw. Dat is iets wat ik zie bij bejaarde mensen die al enorm lang bij elkaar zijn.

Zeg nou is eerlijk: hoeveel mensen blijven nou werkelijk langer dan 20 jaar bij elkaar, (hebben kinderen) en zijn gelukkig met elkaar? In landen waarin de vrouwen emancipatie normaal is? Ik wil jullie vrouwen nergens de schuld van geven hoor, maar is het niet zo dat liefde 1 doel heeft en wanneer die bereikt is; jullie inzien dat alles chemisch was? En dit leuke en slechte herinneringen bij je achterlaat?
Klik om te vergroten...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
TechNora zei:
Na mijn vorige relatie dacht ik dezelfde dingen als jij nu schrijft. Ik was zo hard gekwetst, en het heeft me zoveel pijn gedaan, dat ik ook dacht nooit meer iemand zo dichtbij te durven laten. Voor mij was het de eerste keer dat ik iemand op zo'n diep niveau vertrouwde en toeliet, en juist die persoon liet me keihard vallen, waardoor ik me ineens realiseerde dat alles wat ik dacht dat we samen hadden een illusie was.

En toch... Op dit moment ben ik weer ergens ingedoken. In het begin had ik heel erg mijn bedenkingen, en deed ik er alles aan mezelf maar niet open te stellen. Ik bleef mijn reserves houden, en was druk bezig mijn gevoelens niet te diep te laten gaan.

En toch moest ik op een bepaald moment zwichten. Nog steeds durf ik het niet helemaal te geloven, en echt helemaal vertrouwen doe ik het nog niet... Ik heb nog steeds heel hard die gevoelens in mijn achterhoofd, die misschien wel lijken op die van jou.

En toch... toch denk ik langzamerhand dat ik de sprong ga wagen, omdat het leven niet bedoeld is om terughoudend te zijn. Liever ga ik opnieuw keihard op mijn plaat, dan dat ik op de tribunes van mijn eigen leven blijf zitten... Ik wil groots, en meeslepend, en passioneel leven, risico's nemen, liefde voelen. Leven in het moment, en niet al bij voorbaat wantrouwend zijn..

Het is waarschijnlijk nu moeilijk voor je om te horen, maar ik denk dat je echt tijd nodig hebt om het een en ander te verwerken. En weer terug te komen bij jezelf... Ik weet wel een beetje waar dit voor jou over gaat, maar aan de andere kant ook helemaal niet. Dus ik wil je ook geen advies geven, of van die shit. Wel wil ik je sterkte wensen, en oja toch nog een aanrader: neem veel tijd voor jezelf, doe dingen die je ontspannen, en terugbrengen naar de essentie van wie je bent. Een reisje (kan ook gewoon een weekje zijn) helemaal voor jou alleen, naar een stad waar je nog nooit bent geweest kan een enorme oppepper zijn.

Nogmaals sterkte meis! En een hele bijzondere bloem om je hopelijk een beetje op te vrolijken:
Klik om te vergroten...


Jezus, Technora, wat prachtig verwoord. Ookal ben ik ontzettend gelukkig in de liefde op het moment, deze woorden hou ik in m'n achterhoofd, mocht het ooit eens misgaan. Ik sluit me volledig bij je aan.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Al zoveel ontgoocheld en gekwetst... LOVE HURTS :cry:
Ik geloof er niet meer in... :(

Heroin, its my wife and its my life.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."