Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiefde is kut!

Liefde is kut!

194 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
jcutter zei:
Liefde zijn stofjes die je uitscheid om mensen zich aan jou te laten koppelen, wanneer je genen erover eens zijn dat je een persoon bent tegen gekomen, waarmee je een sterk nageslacht kan maken.
Klik om te vergroten...

Mijn God, wat haat ik deze manier van kijken
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat me trouwens wel opvalt is dat de bodiebuilders hier wel heel gevoelig zijn voor mislukte relaties en shit... tuurlijk weet ik niet wat ze jullie hebben aangedaan, maar for real! Get a grip and go on! :mrgreen:
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#3
Adrenochroom zei:
jcutter zei:
Liefde zijn stofjes die je uitscheid om mensen zich aan jou te laten koppelen, wanneer je genen erover eens zijn dat je een persoon bent tegen gekomen, waarmee je een sterk nageslacht kan maken.
Klik om te vergroten...

Mijn God, wat haat ik deze manier van kijken
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens Adreno!
Liefde is het mooiste wat er is... :hearteyes:
Als die liefde niet word beantwoord is het ook 1 van de pijnlijkste dingen...

Ik ben benieuwd wie zo negatief over de liefde blijft wanneer ze een nieuwe vriend of vriendin krijgen....

Maar dat is mijn bescheiden mening(A) :rolleyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Liefde is mooi, ergg mooi!
Daarom is het ook zo verdomd pijnlijk wanneer je de liefde niet volledig kan laten vloeien als er niet gereageerd word. Reageren vind ik moeilijk gezien ik best verlegen ben :openmouth: :confused:
Maar het is vooral pijnlijk wanneer je harstikke verliefd bent en de persoon in kwestie gebruik van je maakt of wanneer de relatie langzaam kapot gaat. Ik snap wel dat mensen in de (tijdelijke) hell terecht komen als hun hart uit elkaar word gescheurt. Het doet zo enorm veel pijn en het zal me niet eens verbazen als liefdesverdriet letterlijke littekens in je hersens achterlaat. Het is gewoon een kwestie om de juiste persoon tegen te komen. Dat is 1 van de reden waarom ik bev. niet meer uitga of plekken opzoek waar vrouwen komen die moeilijk met de liefde om kunnen gaan of beter gezegd; weinig respect hebben voor een ander. Maar ook daar zit weer een reden achter, want die hebben ook misschien het 1 en ander meegemaakt, waardoor ze nu bitterhard en arrogant zijn :kots: Het leven is moeilijk, daarom is het verstandig om veel te sporten, van jezelf te houden, zeer kieskeurig te zijn, lief voor mensen te zijn en je best doen om karaktereigenschappen te ontwikkelen wat goed aansluit op mensen zoals: humor, inlevingsvermogen, vlotte babbel, lief zijn enz. Jkutje heeft gesproken :sunglasses:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jongen, wat lul je nou?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uhm, ik had blijkbaar zin in typen en energie over :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
jcutter zei:
Het doet zo enorm veel pijn en het zal me niet eens verbazen als liefdesverdriet letterlijke littekens in je hersens achterlaat.
Klik om te vergroten...
Littekens op / in je hart bedoel je neem ik aan... :confused:

jcutter zei:
Dat is 1 van de reden waarom ik bev. niet meer uitga of plekken opzoek waar vrouwen komen die moeilijk met de liefde om kunnen gaan of beter gezegd; weinig respect hebben voor een ander. Maar ook daar zit weer een reden achter, want die hebben ook misschien het 1 en ander meegemaakt, waardoor ze nu bitterhard en arrogant zijn.
Klik om te vergroten...
Spreek voor jezelf en lees je eigen posts is na... wie loopt hier nou standaard elke vrouw af te zeiken en alleen maar op het uiterlijk van iemand te geilen? Misschien moet je je is afzetten van je ideale figuur en gewoon is naar het innerlijk van een meisje kijken inplaats van alleen maar naar of ze maatje 36 heeft :confused: Lichaam zegt niks, uitstraling zegt alles.

jcutter zei:
Het leven is moeilijk, daarom is het verstandig om veel te sporten, van jezelf te houden, zeer kieskeurig te zijn, lief voor mensen te zijn en je best doen om karaktereigenschappen te ontwikkelen wat goed aansluit op mensen zoals: humor, inlevingsvermogen, vlotte babbel, lief zijn enz.
Klik om te vergroten...
Het leven is zo moeilijk als je het zelf maakt... ik haat sporten, ik haat de wereld, ik haat die vlotte verkopers babbels, maar er zijn genoeg lieve mensen die het leven mooi maken. Voor die mensen leef ik en voor die mensen blijf ik. Verder mag ik hopen dat je je karaktereigenschappen al ontwikkeld hebt op deze leeftijd, anders ga je nog een moeilijke tijd tegemoed. Leer jezelf waarderen en leer een ander te waarderen om wie die is. Respecteer elkaar, wees er voor elkaar en leef voor elkaar. Fuck egoïsme...

:wave:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nick de Neger zei:
jcutter zei:
Het doet zo enorm veel pijn en het zal me niet eens verbazen als liefdesverdriet letterlijke littekens in je hersens achterlaat.
Klik om te vergroten...
Littekens op / in je hart bedoel je neem ik aan... :confused:
Klik om te vergroten...
Nope.

jcutter zei:
Dat is 1 van de reden waarom ik bev. niet meer uitga of plekken opzoek waar vrouwen komen die moeilijk met de liefde om kunnen gaan of beter gezegd; weinig respect hebben voor een ander. Maar ook daar zit weer een reden achter, want die hebben ook misschien het 1 en ander meegemaakt, waardoor ze nu bitterhard en arrogant zijn.
Klik om te vergroten...
Spreek voor jezelf en lees je eigen posts is na... wie loopt hier nou standaard elke vrouw af te zeiken en alleen maar op het uiterlijk van iemand te geilen? Misschien moet je je is afzetten van je ideale figuur en gewoon is naar het innerlijk van een meisje kijken inplaats van alleen maar naar of ze maatje 36 heeft :confused: Lichaam zegt niks, uitstraling zegt alles.
Klik om te vergroten...
Het draait bij mij om het totaal plaatje.

jcutter zei:
Het leven is moeilijk, daarom is het verstandig om veel te sporten, van jezelf te houden, zeer kieskeurig te zijn, lief voor mensen te zijn en je best doen om karaktereigenschappen te ontwikkelen wat goed aansluit op mensen zoals: humor, inlevingsvermogen, vlotte babbel, lief zijn enz.
Klik om te vergroten...
Het leven is zo moeilijk als je het zelf maakt... ik haat sporten, ik haat de wereld, ik haat die vlotte verkopers babbels, maar er zijn genoeg lieve mensen die het leven mooi maken. Voor die mensen leef ik en voor die mensen blijf ik. Verder mag ik hopen dat je je karaktereigenschappen al ontwikkeld hebt op deze leeftijd, anders ga je nog een moeilijke tijd tegemoed. Leer jezelf waarderen en leer een ander te waarderen om wie die is. Respecteer elkaar, wees er voor elkaar en leef voor elkaar. Fuck egoïsme...
Klik om te vergroten...
Was dat maar de realiteit :smoke:

:wave:
Klik om te vergroten...
:wave:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nick de Neger zei:
Wat me trouwens wel opvalt is dat de bodiebuilders hier wel heel gevoelig zijn voor mislukte relaties en shit... tuurlijk weet ik niet wat ze jullie hebben aangedaan, maar for real! Get a grip and go on! :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Technora zal u beamen dat ik geen bodybuilder ben :sunglasses:

En waarom maak jij onderscheid tussen bodybuilders en "normale" mensen?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Omdat ik een hekel heb aan mensen die alleen maar om hun uiterlijk geven, en aangezien bij de meeste bodybuilders het ego te groot is en het hart te klein, moet het lichaam wel strak zijn om uberhaubt nog kans op iets te maken wat in de buurt komt van liefde :mrgreen:

Het gaat dus niet alleen om bodybuilders, maar aangezien Flugeltje en jij op dat forum hebben gezeten ging ik er vanuit dat jullie daar ook aan deden... Verder heb ik bijvoorbeeld ook een hekel aan die domme mokkels die je ziet op TV dus vat het niet persoonlijk op ofzo :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nick de Neger zei:
Omdat ik een hekel heb aan mensen die alleen maar om hun uiterlijk geven, en aangezien bij de meeste bodybuilders het ego te groot is en het hart te klein, moet het lichaam wel strak zijn om uberhaubt nog kans op iets te maken wat in de buurt komt van liefde :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Dat zie je verkeerd: als ik voor mezelf mag spreken, dan draait het om je geest te voorzien van heerlijke gevoelens. Sporten laat mij lekker voelen en wanneer ik droog over straat loop; dan is niks zo mooi als vrouwen die met je gaan flirten. Daarnaast heeft het nog allemaal voordelen zoals: je leeft gezonder, je straalt geluk uit, je krijgt meer kracht, je krijgt er meer dicsipline van, je bent lekker lam na het trainen, je kan je energie erin kwijt en het geeft een lange termijn beloning, waarmee je een hoop genot kan bereiken :hearteyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee je mag niet voor jezelf spreken :beer:

Nee maar ff serieus, dat is allemaal wel waar, maar daar wil je het toch niet voor doen? Verder is wetenschappelijk bewezen dat elke dag hardlopen / sporten niet gezonder is, bij sporten komt namelijk endorfine vrij wat vrijwel hetzelfde is als speed... Die vrouwen die met je flirten doen het alleen maar om je uiterlijk en niet om de persoon wie je echt van binnen bent. Waarschijnijk zijn dit dus hetzelfde soort mokkels als je ex... reken uit je winst, maar misschien heb ik het mis en is het wel heel leuk om eens te gaan fireljeppen met je pik in een of andere sloot omdat die intresse in je lichaam toont. (Wat jij niet doet, maar waarom de fuck vind je het dan leuk dat ze uberhaubt met je flirten?) :confused:
Voor de rest ga ik je niet tegen spreken, maar dat kan je ook allemaal berijken door gewoon lekker naar een feest of iets te gaan en daar helemaal uit je plaat gaan op de muziek! Maargoed smaken verschillen :mrgreen:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een scherp voorkomen dient ter provocatie om vrouwen naar je toe te trekken en ze laten proeven van je innerlijk :hearteyes:

Flirtende vrouwen; verzien je van een kick :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
On Topic: Ik ben van mening dat je liefde moet zien als iets wat ervaringen teweeg brengt. Een ervaring die iets moet gaan toevoegen aan de mensheid.

Ik geloof niet dat je helemaal gelukkig bent, wanneer je levenslang met iemand je leven deelt. Dat zou wel mooi wezen en zeker iets zijn waar ik naar streef. Je bent verliefd op elkaar en na jaren ga je pas echt van elkaar houden. Dat houden van: moet ervoor zorgen dat je, je kinderen verzorgt en klaar maakt voor de maatschappij. Als dat allemaal is bereikt; dan gaan mensen toch vaak scheiden of ze blijven bij elkaar en sterven samen. Alleen zijn dit IMO vaak relaties waarin de man de baas is en niet de vrouw. Dat is iets wat ik zie bij bejaarde mensen die al enorm lang bij elkaar zijn.

Zeg nou is eerlijk: hoeveel mensen blijven nou werkelijk langer dan 20 jaar bij elkaar, (hebben kinderen) en zijn gelukkig met elkaar? In landen waarin de vrouwen emancipatie normaal is? Ik wil jullie vrouwen nergens de schuld van geven hoor, maar is het niet zo dat liefde 1 doel heeft en wanneer die bereikt is; jullie inzien dat alles chemisch was? En dit leuke en slechte herinneringen bij je achterlaat?
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#15
jcutter zei:
Liefde is mooi, ergg mooi!
Daarom is het ook zo verdomd pijnlijk wanneer je de liefde niet volledig kan laten vloeien als er niet gereageerd word. Reageren vind ik moeilijk gezien ik best verlegen ben :openmouth: :confused:
Maar het is vooral pijnlijk wanneer je harstikke verliefd bent en de persoon in kwestie gebruik van je maakt of wanneer de relatie langzaam kapot gaat. Ik snap wel dat mensen in de (tijdelijke) hell terecht komen als hun hart uit elkaar word gescheurt. Het doet zo enorm veel pijn en het zal me niet eens verbazen als liefdesverdriet letterlijke littekens in je hersens achterlaat. Het is gewoon een kwestie om de juiste persoon tegen te komen. Dat is 1 van de reden waarom ik bev. niet meer uitga of plekken opzoek waar vrouwen komen die moeilijk met de liefde om kunnen gaan of beter gezegd; weinig respect hebben voor een ander. Maar ook daar zit weer een reden achter, want die hebben ook misschien het 1 en ander meegemaakt, waardoor ze nu bitterhard en arrogant zijn :kots: Het leven is moeilijk, daarom is het verstandig om veel te sporten, van jezelf te houden, zeer kieskeurig te zijn, lief voor mensen te zijn en je best doen om karaktereigenschappen te ontwikkelen wat goed aansluit op mensen zoals: humor, inlevingsvermogen, vlotte babbel, lief zijn enz. Jkutje heeft gesproken :sunglasses:
Klik om te vergroten...

JC, vroeger toen ik naar de kerk ging bleef me 1 zin uit de bijbel me vaak bij:

Wat u niet wilt dat u geschied doe dit ook een ander niet... (ofzo) Wat er dus op neer komt dat je anderen zo moet behandelen zoals je zelf behandeld wilt worden. Dan krijg je dit ook terug.

Ik heb gemerkt dat dit erg goed werkt! Misschien helpt je dat in de omgang met vrouwen?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ +1 :mrgreen:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#17
GRRRR! Waarom blijf ik dan toch nog gevoelig voor die ene gozer?!
Niet verliefd of zo! Wil ik dan zo graag liefde?
Ik krijg al genoeg liefde in de groepsorgies! :hearteyes:
Moet ik weer zo egoistisch voor mezelf zijn en weer teveel van mezelf eisen! Ik wil geen man, maar ja, ik wil wel liefde van een man! Lekker gecompliceerd dus! :rolleyes:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
jcutter zei:
:kots: Het leven is moeilijk, daarom is het verstandig om veel te sporten, van jezelf te houden, zeer kieskeurig te zijn, lief voor mensen te zijn en je best doen om karaktereigenschappen te ontwikkelen wat goed aansluit op mensen zoals: humor, inlevingsvermogen, vlotte babbel, lief zijn enz. Jkutje heeft gesproken :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Het leven is zo moeilijk als je het zelf maakt. Alles wat er gebeurt heb je zelf in de hand. Je "hoeft" wat jij daar allemaal zegt niet te doen, wees gewoon jezelf en accepteer dat ook.
:rock:
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#19
Djo zei:
GRRRR! Waarom blijf ik dan toch nog gevoelig voor die ene gozer?!
Niet verliefd of zo! Wil ik dan zo graag liefde?
Ik krijg al genoeg liefde in de groepsorgies! :hearteyes:
Moet ik weer zo egoistisch voor mezelf zijn en weer teveel van mezelf eisen! Ik wil geen man, maar ja, ik wil wel liefde van een man! Lekker gecompliceerd dus! :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Samengevat:
Je wil alleen de leuke/mooie dingen van de liefde zonder ergens aan vast te zitten? Als je echt gek op iemand bent, wil je niet alleen de liefde maar ook de man met zijn hele pakketje levenservaring erbij. En als het goed is, is dit ook wederzijds...

Bij deze nog een beetje liefde erbij :hearteyes:

Tot de volgende groepsorgie :wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
On Topic: Ik ben van mening dat je liefde moet zien als iets wat ervaringen teweeg brengt. Een ervaring die iets moet gaan toevoegen aan de mensheid.

Ik geloof niet dat je helemaal gelukkig bent, wanneer je levenslang met iemand je leven deelt. Dat zou wel mooi wezen en zeker iets zijn waar ik naar streef. Je bent verliefd op elkaar en na jaren ga je pas echt van elkaar houden. Dat houden van: moet ervoor zorgen dat je, je kinderen verzorgt en klaar maakt voor de maatschappij. Als dat allemaal is bereikt; dan gaan mensen toch vaak scheiden of ze blijven bij elkaar en sterven samen. Alleen zijn dit IMO vaak relaties waarin de man de baas is en niet de vrouw. Dat is iets wat ik zie bij bejaarde mensen die al enorm lang bij elkaar zijn.

Zeg nou is eerlijk: hoeveel mensen blijven nou werkelijk langer dan 20 jaar bij elkaar, (hebben kinderen) en zijn gelukkig met elkaar? In landen waarin de vrouwen emancipatie normaal is? Ik wil jullie vrouwen nergens de schuld van geven hoor, maar is het niet zo dat liefde 1 doel heeft en wanneer die bereikt is; jullie inzien dat alles chemisch was? En dit leuke en slechte herinneringen bij je achterlaat?
Klik om te vergroten...
Is dit te "diepgaand" voor jullie of zijn jullie te laks om hier op te reageren :confused:
:sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."