Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiefde is kut!

Liefde is kut!

194 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat liefde opzich perfect is, het enige risico dat je loopt is dat je je compleet in de ander verliest, en dat is nooit de bedoeling. Op de eerste plaats moet je zelf staan, en de band die je met jezelf hebt, daarbij hoort het leven dat je het liefst wilt leven, de dromen die je hebt, de vrienden die je waardevol vindt. Als je dat altijd op de voorgrond houdt, en je eigenwaarde niet laat afhangen van die speciale persoon in je leven, dan blijft diegene ook speciaal. Dan blijft er iets over om van te houden.... :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi gezegd Technora. Daar zit zeker heel erg veel waarheid in! :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
TechNora zei:
Ik denk dat liefde opzich perfect is, het enige risico dat je loopt is dat je je compleet in de ander verliest, en dat is nooit de bedoeling. Op de eerste plaats moet je zelf staan, en de band die je met jezelf hebt, daarbij hoort het leven dat je het liefst wilt leven, de dromen die je hebt, de vrienden die je waardevol vindt. Als je dat altijd op de voorgrond houdt, en je eigenwaarde niet laat afhangen van die speciale persoon in je leven, dan blijft diegene ook speciaal. Dan blijft er iets over om van te houden.... :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik had het niet mooier kunnen zeggen...

Ik had vroeger ook de neiging om mezelf compleet te verliezen in iemand. De persoon heeft dan algauw genoeg van je als je continu belt en bij hem/haar wil zijn... Liefde is leuk maar het moet mijn dagelijkse routine niet in de weg gaan staan...

X
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Erg mooi en ik denk zeker dat er een kern van waarheid in zit. Ik herken het een beetje in mij dat ik mij kan verliezen in iemand. En zodra dat gebeurde was eht idd snel afgelopen.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
Klik om te vergroten...

omdat .....
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#6
Liefde is gelijk een nachtje op de X , Alles gaat heel goed in het begin en je lijkt te zweven TOT dat de afkickt begint :)
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur. Dus ik moest haar laten gaan. Maar ik ben erachter gekomen dat dat niets was. Aan liefde kan je zoveel hebben, echt waar. Als je echt verliefd bent en dat is iedereen of heeft iedereen al meegemaakt dan is dat een van de beste gevoelens die er bestaan.

Het geeft je zo een happy gevoel, misschien als je ouder wordt verandert dit dat weet ik niet (ben 15). Maar liefde kan je zo een vullend gevoel geven dat niet veel dingen kunnen. Liefde kan je die steun geven die je echt altijd zoekt. Maar natuurlijk is liefde niet altijd mooi je kan je er ook echt kut door voelen. je kan er zo gebroken van worden dat niets je helpt of opbeurt maar uiteindelijk verandrrt dat. Voor degene die geen hoop meer hebben haal hem terug op liefde kan niet uit je leven. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
J
JoyTommyLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd echt kut..vooral als het gewoon totaal niet kan :(
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#9
VidaLoCa zei:
Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur. Dus ik moest haar laten gaan. Maar ik ben erachter gekomen dat dat niets was. Aan liefde kan je zoveel hebben, echt waar. Als je echt verliefd bent en dat is iedereen of heeft iedereen al meegemaakt dan is dat een van de beste gevoelens die er bestaan.

Het geeft je zo een happy gevoel, misschien als je ouder wordt verandert dit dat weet ik niet (ben 15). Maar liefde kan je zo een vullend gevoel geven dat niet veel dingen kunnen. Liefde kan je die steun geven die je echt altijd zoekt. Maar natuurlijk is liefde niet altijd mooi je kan je er ook echt kut door voelen. je kan er zo gebroken van worden dat niets je helpt of opbeurt maar uiteindelijk verandrrt dat. Voor degene die geen hoop meer hebben haal hem terug op liefde kan niet uit je leven. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
Klik om te vergroten...

Heerlijk, dat. Ja zo dacht ik er vroeger ook over.
Enjoy it, friend. As long as you can.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#10
phy zei:
VidaLoCa zei:
Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur. Dus ik moest haar laten gaan. Maar ik ben erachter gekomen dat dat niets was. Aan liefde kan je zoveel hebben, echt waar. Als je echt verliefd bent en dat is iedereen of heeft iedereen al meegemaakt dan is dat een van de beste gevoelens die er bestaan.

Het geeft je zo een happy gevoel, misschien als je ouder wordt verandert dit dat weet ik niet (ben 15). Maar liefde kan je zo een vullend gevoel geven dat niet veel dingen kunnen. Liefde kan je die steun geven die je echt altijd zoekt. Maar natuurlijk is liefde niet altijd mooi je kan je er ook echt kut door voelen. je kan er zo gebroken van worden dat niets je helpt of opbeurt maar uiteindelijk verandrrt dat. Voor degene die geen hoop meer hebben haal hem terug op liefde kan niet uit je leven. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
Klik om te vergroten...

Heerlijk, dat. Ja zo dacht ik er vroeger ook over.
Enjoy it, friend. As long as you can.
Klik om te vergroten...
is jouw hoop ook al weg dan :confused:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#11
VidaLoCa zei:
phy zei:
VidaLoCa zei:
Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur. Dus ik moest haar laten gaan. Maar ik ben erachter gekomen dat dat niets was. Aan liefde kan je zoveel hebben, echt waar. Als je echt verliefd bent en dat is iedereen of heeft iedereen al meegemaakt dan is dat een van de beste gevoelens die er bestaan.

Het geeft je zo een happy gevoel, misschien als je ouder wordt verandert dit dat weet ik niet (ben 15). Maar liefde kan je zo een vullend gevoel geven dat niet veel dingen kunnen. Liefde kan je die steun geven die je echt altijd zoekt. Maar natuurlijk is liefde niet altijd mooi je kan je er ook echt kut door voelen. je kan er zo gebroken van worden dat niets je helpt of opbeurt maar uiteindelijk verandrrt dat. Voor degene die geen hoop meer hebben haal hem terug op liefde kan niet uit je leven. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
Klik om te vergroten...

Heerlijk, dat. Ja zo dacht ik er vroeger ook over.
Enjoy it, friend. As long as you can.
Klik om te vergroten...
is jouw hoop ook al weg dan :confused:
Klik om te vergroten...

Verliefdheid is helaas niet blijvend, beste vriend. Lang heb ik gedacht net als jou. Een goede langdurige relatie bestaat uit iets anders dan de romige zoetigheid van amor. Maar daar kom je vanzelf nog wel achter.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je kan nog zo verliefd zijn op je vriend of vriendin. Dat is geen garantie dat het in de verdere toekomst ook goed blijft gaan. Kan natuurlijk wel, hoeft lang niet.

Verliefdheid is veel makkelijker dan ............
Ja, dan houden van denk ik zo!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#13
^Ja, dat dacht ik dus ook al! Bij één is dit zeker het geval, bij de ander niet. Die doet het echt zeer sneaky :beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindgamer zei:
^Ja, dat dacht ik dus ook al! Bij één is dit zeker het geval, bij de ander niet. Die doet het echt zeer sneaky :beer:
Klik om te vergroten...
Een echt kutwijf dus. Net wat ik zei, sletten. Bah. :kots:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#15
liefde is niet kut :P vreemd gaan,uit elkaar gaan,ruzie of weet ik veel zijn nu 1 maal dingen die kunnen gebeuren :( ,maar wat zou het leven voorstellen,als liefde niet bestaat?
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou, het leven zou wel heel wat simpeler, efficienter, practischer en logischer zijn!!! :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Liefde voegt tenminste een hoop kleur aan ons leven toe :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
cronos zei:
maar wat zou het leven voorstellen,als liefde niet bestaat?
Klik om te vergroten...

Dan zou het leven maar saai zijn denk ik
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindgamer zei:
Liefde voegt tenminste een hoop kleur aan ons leven toe :)
Klik om te vergroten...

Sosm voegt het alleen de kleur zo zwart als de nacht toe en breekt het af relaties die kut lopen kunnen wonden achterlaten die je niet vergeet en dat is kut.
Maar als je echt verliefd bent en het word vand e andere kant ook bevestigd is dat een heerlijk gevoel. Maar ik heb liever de liefde die ik van men beste vriendin krijg zij zorgt goed voor me en heeft het beste met me voor en dat weet ik . Kennen elkaar nu zo'n 6 jaar en zijn er altijd voor elkaar geweest. We weten wat we voor elkaar voelen en dat voelt gewoon goed, beter dan een relatie :grin: !!!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het 'niet weten wat je voelt voor elkaar' vind ik het meest erge wat er kan zijn. Meestal is dat het beginstadium, en vaak ook het spannendst. Maar ik vind het het vaakst ook het vervelendst.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."