#1
Ik denk dat liefde opzich perfect is, het enige risico dat je loopt is dat je je compleet in de ander verliest, en dat is nooit de bedoeling. Op de eerste plaats moet je zelf staan, en de band die je met jezelf hebt, daarbij hoort het leven dat je het liefst wilt leven, de dromen die je hebt, de vrienden die je waardevol vindt. Als je dat altijd op de voorgrond houdt, en je eigenwaarde niet laat afhangen van die speciale persoon in je leven, dan blijft diegene ook speciaal. Dan blijft er iets over om van te houden.... ![:hearteyes:]()

