Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Philips boxen, en voor me gitaar een Fender Deluxe 85 Heb ook nog zo'n klein krakerig gitaarversterkertje maar die gebruik ik niet veel meer. Heb verder een TASCAM sporen opneem geval (weet ik veel hoe je zoiets noemt), een Shure SM57 microfoon om voor me versterker te kwakken. En nog wat gitaren maar dat is volgens mij geen audio apparatuur"
"Ik weet niet hoeveel belangstelling hiervoor is, maar ik start een topic waar je Blues en Blues-rock, southern rock en dat soort spul neer kan gooien, of er gewoon over praten. [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/J6oDdgrbmeE&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/J6oDdgrbmeE&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6-jpYJzWYzI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6-jpYJzWYzI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube][youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1GSpbuFSr2o&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1GSpbuFSr2o&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"Deze mag natuurlijk niet ontbreken hier: [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Yd60nI4sa9A&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Yd60nI4sa9A&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"http://www.youtube.com/watch?v=q1dmYUmRBzA"
"mongolide kutplant. lekker mysterieus."
"John Beton zei: Kan iemand me vertellen waar het onderscheid ligt, wat jullie doen om high te worden en wat om stoned te worden. Ik heb begrepen dat het merendeel zegt dat ze van hasj eerder high worden. Ik las ook dat het te maken zou hebben met het al dan niet puur roken. In mijn ogen was het tot nu toe gewoon hoe meer je rookt hoe meer je van het level high naar het level stoned gaat, en hoe sterker de wiet/hasj hoe sneller. Blijkbaar kan dat beter, jullie maken me curieus. Ik heb hier nog nooit bij stilgestaan, ik heb het mij tot nu toe enkel gewoon laten overkomen zonder me op voorhand af te vragen of ik liever high of stoned zou willen zijn. Klik om te vergroten... Hoe het precies zit weet ik niet, daarvoor zul je even wat verder moeten zoeken, maar ik meende dat het ongeveer zo zit: Als je hasj of wiet hebt, zit daar THC in, maar er bestaan verschillende 'soorten' THC (of een anderes tof, zoals ik al zei weet ik er het fijne niet van), en deze verschillende soorten komen in bepaalde verhoudingen voor in je hasj of wiet. Van een deel van deze soorten wordt je hoofdzakelijk high, en van een ander deel hoofdzakelijk stoned. De gein is dat de soorten waarvan je stoned wordt een nét iets hogere temperatuur nodig hebben om vrij te komen dan de stofjes die je high maken. Met een goede (en waarschijnlijk onwijs dure) vaporizer kun je de temperatuur instellen, zodat je kan regulieren welke stoffen er wel, en welke stoffen niet vrijkomen. Dit is in overeenstemming met een ervaring van me. Mijn eerste ervaring met een bong was het roken van wiet door een zelf geknutseld plastic-flesjes-aluminiumfolie-geval. Ik werd onwijs high, en dacht dat het kwam omdat ik het door een bong rookte. Later heb ik dit effect nooit meer voor elkaar gekregen met een normale bong, en ik denk dat het geknutselde dingetje eigenlijk nét inefficiënt genoeg was om niet te heet te worden. Ik denk dat van alle factoren die bepalen of je stoned of high wordt (bong of pijpje, puur of met tabak, hasj of wiet, etc.) de temperatuur hetgene is dat de sleutelrol speelt. Als je dus andere effecten wil, kun je proberen om op de een of andere manier met de temperatuur te gaan spelen"
"zeer goed mogelijk. Ik heb zelf nog wel eens een wiet flashback."
"heb soms indd een vet droge bek. En alles waar suiker in zit is natuurlijk chill dus dan werk ik ook wel liters cola weg."
"tis wel handig om van te voren een bult suiker binnen te krijgen, bijvoorbeeld een paar glazen limonadesiroop (van dat spul wat je aanmengt met water) maar dan veel meer siroop en minder water dan normaal. Ranzig doch effectief."
"Rolling Stones - Sister Morphine Here I lie in my hospital bed Tell me, Sister Morphine, when are you coming round again? Oh, I don't think I can wait that long Oh, you see that I'm not that strong The scream of the ambulance is sounding in my ears Tell me, Sister Morphine, how long have I been lying here? What am I doing in this place? Why does the doctor have no face? Oh, I can't crawl across the floor Ah, can't you see, Sister Morphine, I'm trying to score Well it just goes to show Things are not what they seem Please, Sister Morphine, turn my nightmares into dreams Oh, can't you see I'm fading fast? And that this shot will be my last Sweet Cousin Cocaine, lay your cool cool hand on my head Ah, come on, Sister Morphine, you better make up my bed 'Cause you know and I know in the morning I'll be dead Yeah, and you can sit around, yeah and you can watch all the Clean white sheets stained red."