Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het ligt aan je trip ook. Het kán vet zijn maar ook héél eng. Daarnaast kan het zo omslaan van leuk in slecht en andersom. Denk goed na vantevoren, zoals bij alles."
"speed snuiven/speed slikken.... nuff said. Ik zeg niet dat het zo is, maar dat het me mogelijk zou kunnen lijken..."
"Goed slapen, één kop koffie, hooguit twee. Niet meer, anders ga je stuiteren. Daarnaast kan je, als je chronische concentratieproblemen hebt, met je huisarts gaan praten. Zet je gedachten op een rij."
"The Used zei: GabberSnoePie zei: the used ik sta 100 procent achter je maar die laatste zin vind ik toch iets te ver gaan ik wens niemand de dood in, maargoed een zo'n stomme toerist geeft meteen weer een slechte naam aan drugs, drugs kan je hartstikke goed en veilig gebruiken, tuurlijk blijven er altijd risico's aan verbonden. Maar verantwoordelijk gebruik is heel goed mogelijk het is en blijft haar eigen domme fout..... een zo'n stomme meid verpest het gewoon voor 1000 andere verantwoordelijk gebruikers die wel weten waar ze mee bezig zijn Klik om te vergroten... Daar ben ik het wederom 100% mee eens! , dat was ook iets wat ik niet snap hoe je iemand de dood in kan wensen! Ik ben onlangs 1 van mijn beste vrienden kwijt geraakt aan zelfmoord dat is ook iets wat ik nooit helemaal zal kunnen verwerken en dat wens ik niemand toe nooit! Dus ook de auteur van het artikel is ook kortzichtig , hij weet waarschijnlijk ook niet hoe het is om iemand te verliezen en is daarom zo hard vermoed ik. Klik om te vergroten... Gást!!! IEDEREEN HEEFT WEL ZO IETS MEEGEMAAKT. Wat denk je wel niet zeg!! Heel rot dat er iemand zelfmoord pleegt hoor, maar kom op, je doet exact hetzelfde met die opmerking als de rest van Nederland als ze over paddo's praten. Sjiiiiiiit. Daarnaast mag je heel trots zijn op je VWO en 16 jaar zijn en dan zo'n grote uitgebreide en mooie reactie schrijven, maar dat is absoluut alles behalve te zien aan het niveau van je Nederlands."
"vlaemink zei: deadlock zei: The Used zei: GabberSnoePie zei: the used ik sta 100 procent achter je maar die laatste zin vind ik toch iets te ver gaan ik wens niemand de dood in, maargoed een zo'n stomme toerist geeft meteen weer een slechte naam aan drugs, drugs kan je hartstikke goed en veilig gebruiken, tuurlijk blijven er altijd risico's aan verbonden. Maar verantwoordelijk gebruik is heel goed mogelijk het is en blijft haar eigen domme fout..... een zo'n stomme meid verpest het gewoon voor 1000 andere verantwoordelijk gebruikers die wel weten waar ze mee bezig zijn Klik om te vergroten... Daar ben ik het wederom 100% mee eens! , dat was ook iets wat ik niet snap hoe je iemand de dood in kan wensen! Ik ben onlangs 1 van mijn beste vrienden kwijt geraakt aan zelfmoord dat is ook iets wat ik nooit helemaal zal kunnen verwerken en dat wens ik niemand toe nooit! Dus ook de auteur van het artikel is ook kortzichtig , hij weet waarschijnlijk ook niet hoe het is om iemand te verliezen en is daarom zo hard vermoed ik. Klik om te vergroten... Gást!!! IEDEREEN HEEFT WEL ZO IETS MEEGEMAAKT. Wat denk je wel niet zeg!! Heel rot dat er iemand zelfmoord pleegt hoor, maar kom op, je doet exact hetzelfde met die opmerking als de rest van Nederland als ze over paddo's praten. Sjiiiiiiit. Daarnaast mag je heel trots zijn op je VWO en 16 jaar zijn en dan zo'n grote uitgebreide en mooie reactie schrijven, maar dat is absoluut alles behalve te zien aan het niveau van je Nederlands. Klik om te vergroten... Jouw reactie spreekt zelf anders ook wel boekdelen. Klik om te vergroten... Wie erom vraagt...."
"Ik geloof mensen die zoveel d/t fouten in infinitieven en voltooide deelwoorden maken sowieso niet... Nou ja, ik neem ze niet serieus genoeg."
"omfg dreadmanneke Alles goed jongen? Om nog even heel half off-topic te gaan (sorry zommes); Ik wil de TS niet belachelijk maken, en vind het erg genoeg wat er gebeurd is. Dat neemt niet weg dat je best een beetje moeite kan doen om hoofdletters, punten en komma's, etc., op de goede plek te zetten. Het verhaal is aangrijpend genoeg, maar alleen al vanwege het niveau van de taal knap ik af en denk ik; VMBO'er(daar behoor ik zelf ook toe dus niet gelijk over die opmerking gaan lopen bitchen) denk eens na voor je iets doet en flikker niet alles je keel in. Maar dan genuanceerd, ok?"
"@Dreadmanneke: Hoest op D&A? Ik check daar nooit meer.... @The_Used: Dat komt omdat ik misschien een beetje onder mijn niveau naar school ben gegaan. Daarnaast heb ik stiekum geen VMBO maar MAVO gedaan (de voorloper ervan). En ik heb net de examens van het hoogste niveau VMBO vergeleken met mijn examenbundel MAVO, waarin de proefexamens van het jaar voor mijn examen staan), en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat het zó ongelofelijk makkelijk zou zijn. Het niveau is duidelijk gedaald. Maar ik disrespecteer 'domme mensen' niet, ik disrespecteer mensen die zeggen 3+3=10 ook al toon je keer op keer aan dat het 6 is. Daarom doe ik eigenlijk niet aan VMBO-labeling . Behalve om mensen dan te zieken"
""
"Patrick a.k.a Spaceface zei: Hehe gedroogde paddo's zijn over het algemeen toch wel echt ranzig, maar idd het zou spacey effecten kunnen hebben ben benieuwd . Good night Klik om te vergroten... Hallo ervaringsdeskundige....."